Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Lumea se desteapta: un iesean cere 30.000 de lei pentru 2 scrisori pierdute

Lumea se desteapta: un iesean cere 30.000 de lei pentru 2 scrisori pierdute

Autor:

Un barbat care a trimis doua recomandate in Marea Britanie, prin Posta Romana, iar acestea nu au ajuns la destinatie, pentru ca s-au pierdut, a dat in judecata societatea si cere daune de 30.000 de euro.

 

scrisori newsite 610x259 Lumea se desteapta: un iesean cere 30.000 de lei pentru 2 scrisori pierduteIn decurs de cinci luni ieseanul a trimis, prin avocat, doua recomandate in Marea Britanie, insa niciuna nu a ajuns la destinatie, iar raspunsul din partea Postei Romane a fost ca s-au pierdut la transport. Pentru ca plicurile contineau notificari prin care destinatarul era obligat sa restituie 27.000 de lei, omul cere acum 30.000 de lei daune morale. „Am trimis o scrisoare recomandata, cu confirmare de primire, continand titlu executoriu, o notificare prin care i-am pus in vedere ca in termen de 15 zile de la primirea prezentei scrisori sa ne restituie suma de 27.000 de lei reprezentand imprumutul acordat de catre clientul meu. Pe data 23 august, neprimind niciun raspuns de la Posta Romana, sa ni se intoarca fie plicul, fie confirmarea de primire, am mers personal la un oficiu postal din Iasi si am depus o sesizare. Am cerut lamuriri cu privire la scrisoarea recomandata trimisa de noi.(…) Am primit si un raspuns, mi s-a explicat, cu scuzele de rigoare, ca nu stie ce s-a intamplat cu scrisoarea, ca nu a ajuns la destinatar si mi s-a pus in vedere sa trimit un cont bancar unde sa se ne trimita anumite despagubiri”, a explicat avocata Mihaela Moraru, care il reprezinta pe ieseanul nemultumit de serviciul prestat si care cere daune morale Postei Romane. Mihaela Moraru a precizat ca i s-a cerut, de catre clientul sau, sa incerce pentru a doua oara sa expedieze documentele catre adresa din Marea Britanie. Cea de-a doua recomandata a fost trimisa in luna noiembrie a anului trecut si a avut aceasi soarta ca prima: nu a ajuns la destinatie. In cel de-al doilea raspuns oficial al Postei Romane era explicat faptul ca scrisoarea recomandata nu a ajuns in posesia destinatarului si se cerea avocatei din nou un numar de cont unde sa fie depusa o despagubire. „Eu stau si ma intreb, se putea ca in acea scrisoare recomandata trimisa de mine sa fie diagnosticul unei persoane care avea nevoie de un tratament urgent sau chiar un buletin de analize, ce se intampla?” a opinat, ieri, avocata. La randul lor, reprezentantii Postei Romane sustin ca vina apatine partenerului britanic.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 20-09-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!