AcasăNewsLogo-ul McDonald’s are un sens sexual!

Logo-ul McDonald’s are un sens sexual!

Cele doua arcuri aurite, integrate in designul cunoscutului brand, ascund, de fapt, un simbol sexual: o pereche de sani!

Revelatia apartine jurnalistului Eric Schlosser, care si-a lansat, in Statele Unite, cartea “Fast Food Nation: The Dark Side of the All-American Meal”, spune Le Parisien.

Schlosser a explicat ca logo-ul companiei a fost gandit, special, de psihologul Louis Cheskin, in 1960, si a fost numit “Sanii Mamei McDonald’s”, pentru a sublinia si “caracterul freudian matern legat de mancare in subconstientul consumatorilor”. Insa clientii, amatori de sandwich-uri in chifle rotunde, asociau ideea cu sanii intr-un mod total “ne-matern”. Bref, gaselnita psihologului a fost primita cu entuziasm de corporatie, si dupa un an de zile, clasica imagine McDonald’s a impanzit lumea. Inainte de 1961, logo-ul companiei era reprezentat, destul de banal, doar de numele “McDonald’s”.

McDonald’s a fost fondata, in 1940, de fratii Dick si Mac McDonald, in California, insa expansiunea corporatiei dateaza din 1955, cand Ray Kroc a cumparat drepturile legale si a transformat restaurantul in franciza.

author avatar
Bogdan Borcea
759 afisari
Zenville

Ultimele știri

Campania electorală pentru Primăria Capitalei, „aruncată în aer”! Cătălin Cîrstoiu, vestea momentului. Ce se întâmplă luni

Cătălin Cîrstoiu ar putea ieşi din cursa pentru Primăria Capitalei. Coaliţia PSD-PNL trebuie să ia urgent o decizie în privinţa candidatului comun.Acuzaţiile de incompatibilitate...

Irakul, atacat la o bază militară unde s-ar afla paramilitari pro-Iran. Ce spun Israel și SUA despre bombardamente (VIDEO)

Au fost explozii în Irak, azi-noapte, în apropiere de Bagdad, la o bază militară. Acolo s-ar fi aflat trupe ale armatei și foști paramilitari...
proger