Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Inditex, ofensiva impotriva Amazon

Inditex, ofensiva impotriva Amazon

Autor:

Grupul spaniol, cel mai mare retailer de imbracaminte si proprietar al retelei de magazine Zara, va comercializa produsele tuturor brandurilor sale pe Internet incepand din 2020, in intreaga lume, inclusiv pe piete unde nu detine magazine. Este un raspuns la ambitiile Amazon de a deveni un jucator major in piata comertului cu haine.

 

inditex Inditex, ofensiva impotriva Amazon

Concurenta acerba in lumea modei: compania miliardarului Amancio Ortega vrea sa devina lider la vanzarile pe internet

“Vrem sa punem la dispozitia tuturor clientilor nostri colectiile noastre de moda, oriunde s-ar afla in lume, chiar si pe acele piete care nu dispun in prezent de magazinele noastre fizice”, a declarat presedintele grupului, Pablo Isla, cu ocazia deschiderii unui magazin la Milano. Scopul este acela de a dubla prezenta online a grupului vestimentar,  Zara are magazine in 96 de tari insa oferta e-commerce este disponibila in doar jumatate dintre acestea. Brandurile Inditex includ Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Uterque, iar grupul detine o retea de aproape 7.500 de magazine fizice. Grupul desfasoara operatiuni online pe 49 de piete. Comertul electronic reprezinta sursa de 10% din vanzarile Inditex, care au crescut anul trecut cu peste 40%, insa analistii de la Credit Suisse spun ca migrarea spre vanzarile online nu este la fel de benefica pentru Inditex ca expansiunea traditionala a magazinelor. Mai ales ca planurile Inditex vin in contextul in care Amazon a devenit a doua companie din istorie care atinge o valoare de piata de 1.000 de miliarde de dolari, dupa performanta inregistrata de Apple la inceputul lunii trecute, si in acest ritm se estimeaza ca va depasi firma fondata de Steve Jobs. Amazon a reactionat  la faptul ca multe brand-uri aleg sa nu vanda pe platforma sa, infiintandu-si propriul brand de fashion, ce cuprinde sapte marci din Statele Unite.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 23-09-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!