AcasăNews“Gay-friendly”, noul trend Coca-Cola!

“Gay-friendly”, noul trend Coca-Cola!

In noua reclama a producatorului american un frate si o sora concureaza pentru simpatia unui tanar aflat pe marginea unei piscine, in cadrul unei campanii globale care se adreseaza tuturor genurilor si generatiilor si care a fost laudata pentru faptul ca sprijina diversitatea si sentimentul de includere in societate a membrilor comunitatii LGBT, informeaza Reuters citat de News.ro.

Cei doi frati alearga spre frigider si incearca sa se impiedice unul pe celalalt in aceasta cursa, pentru a ajunge la o sticla de Coca-Cola, rece, si sa o ofere tanarului- “Pool Boy”, de pe marginea piscinei, pe acordurile cantecului italian ”Come Prima” care sunt difuzate in fundal. In ciuda eforturilor depuse de cei doi frati, in momentul in care ei ajung langa piscina, ei constata ca mama lor a fost mai rapida si ii oferise deja tanarului in cauza o sticla de Coca-Cola. Noua reclama face parte din campania globala Taste the Feeling, care include alte trei spoturi publicitare. Expresia ”Gay-friendly” se refera la anumite locuri, politici, persoane, companii si institutii care sunt deschise fata de membrii comunitatii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender), cu scopul de a crea un mediu marcat de sustinere si lipsa prejudecatilor.

author avatar
Mihai Koblenko
226 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger