AcasăNewsFerrari, cel mai puternic brand din lume

Ferrari, cel mai puternic brand din lume

Clasamentul Brand Finance Global 500

Mai valoros sau mai puternic? Ne lamureste raportul Brand Finance Global 500 2019, lansat la World Economic Forum, in Davos: Amazon ramane cel mai valoros brand global (187,9 miliarde dolari), iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri.

Clasamentul Brand Finance Global 500

Dupa Amazon, podiumul este completat de Apple (locul 2, cu 153,6 miliarde dolari) si Google (locul 3, cu 142,8 miliarde dolari). Producatorul italian de supermasini recastiga de fapt titlul de cel mai puternic brand global (detinut si in 2014), cu un  scor Brand Strength Index (BSI) de 94,8 din 100, mai mult decat McDonald’s, Coca-Cola, Lego sau Disney. Firmele de servicii profesionale din Big Four au inregistrat, de asemenea, o performanta notabila in forta brandului, cu trei dintre acestea (Deloitte, PwC si EY) in clasa de elita AAA+. Al patrulea brand, KPMG (AAA-) are o forta a brandului in usoara scadere, dupa un an in care a fost implicat in controversatul audit al Carillion, firma falimentara de constructii din Marea Britanie. Microsoft urca de pe locul 6, pe locul 4, cu o valoare de brand de 119,6 miliarde dolari, iar Facebook isi pastreaza a saptea pozitie in clasament, dar forta brandului a scazut cu 11% dupa scandalul Cambridge Analytica. Gigantul media din China  iQiyi a intrat anul acesta, pentru prima oara, in Brand Finance Global 500, cu o valoare de 4,3 miliarde , in timp ce concurentul Netflix brandul global de video streaming, marcheaza cea mai rapida crestere in valoare de brand in afara Chinei, urcand de pe locul 147 pe 77 in clasament, cu o valoare de 21,2 miliarde dolari si 139 milioane de utilizatori globali.

author avatar
Andrei Coman
115 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger