Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Feminismul in whisky: Jane Walker

Feminismul in whisky: Jane Walker

Autor:

Diageo, liderul mondial in bauturi spirtoase, a scos o noua gama de whisky, varianta feminina a celebrului sau brand Johnnie Walker. Lovitura de marketing sau mesaj de egalitate? Cel mai sigur amandoua.

 

jane 720x452 Feminismul in whisky: Jane Walker

In premiera, dupa 200 de ani, celebrul Johnnie are o tovarasa de drum

In apropierea Zilei internationale a femeii si a lunii (martie) istoriei femeilor in SUA, Diageo tinteste publicul feminin. Astfel, pentru prima data in 200 de ani de existenta, celebrul Johnnie Walker are o partenera, Jane. Jane Walker apare pe eticheta imbracata la fel, in frac, joben si baston. Singura diferenta: poarta o cravata in loc de papillon, ca Johnnie. ”Whisky este perceputa de femei ca o bautura masculina, tare, intimidanta. Deci este o excelenta oportunitate sa atragem, cu Jane Walker, femeile catre brandul nostru”, a declarat Stephanie Jacoby, vicepresedinte al marcii Johnnie Walker. Aceasta editie speciala a best-sellerului marcii va fi vanduta in serie limitata.jane walker 720x444 Feminismul in whisky: Jane Walker Doar 250.000 de sticle sunt prevazute pentru piata americana. Pentru fiecare sticla dcumparata, Diageo va varsa un dolar organizatiilor cu scop nelucrativ, cum sunt Monumental Women sau She Should Run- o organizatie care incurajeaza femeile sa candideze la alegeri. Un hashtag #walkwithjane a fost lansat pe retelele sociale, ca referinta la ”Keep Walking America” sloganul campaniei publicitare demarata de Diageo in 2016. Inainte de a se adresa femeilor, Diageo a incercat sa-si extinda clientela prin publicitate tergetata pentru comunitatile latino-americane si pentru veterani. Totusi, firma a precizat ca prin Jane Walker nu a incercat sa creeze o linie de whisky ”pentru femei” pentru ca ”logo-ul s-a schimbat, dar whisky-ul a ramas la fel”, desi specialistii in marketing spun ca aceasta alegere este chiar un pas catre egalitatea femei-barbati.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 18-11-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!