Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Dezvaluirile din “National” au iscat o ancheta de proportii in interiorul MAI!

Dezvaluirile din “National” au iscat o ancheta de proportii in interiorul MAI!

Autor:

Materialul lui Catalin Tache, din editia de miercuri a ziarului “National”, in care apar informatii socante, dar si un instantaneu desprins parca dintr-un film cu mafioti, nu a trecut neobservat la nivelul conducerii MAI!

 

rit 673x500 Dezvaluirile din National au iscat o ancheta de proportii in interiorul MAI!Cea mai clara dovada e faptul ca dupa aparitia detaliilor exclusive cu ritualul dezvaluit de “National”, preluate, in aceasta dimineata, de principalele televiziuni de stiri, ministrul Dan a cerut verificari de urgenta – semn ca e decisa sa tina fraiele Ministerului de Interne si sa stie tot ce se intampla la MAI!

Mai mult, din directia ministerului se confirma, practic, cele scrise de Catalin Tache, cum ca in imagini apare comisarul-sef Aurelian Miu, seful Serviciului Control din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera.

Iata ce au transmis reprezentantii MAI, dupa dezvaluirile din “National”

Ritual „Cosa Nostra” la varful MAI!

“In urma informatiilor aparute in spatiul public facem urmatoarea precizare:

Persoana care apare in imaginile publicate de ziarul National este comisarul-sef Aurelian Miu, seful Serviciului Control din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera.

Conducerea MAI apreciaza ca imaginile si informatiile aparute in spatiul public sunt de natura sa afecteze exercitarea respectivei functii, pentru care este nevoie de autoritate profesionala si probitate morala.

In consecinta, ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan, a dispus verificari pentru lamurirea acestei situatii iar la finalul acestora vor fi prezentate si masurile administrative”.


5 comentarii to Dezvaluirile din “National” au iscat o ancheta de proportii in interiorul MAI!

  1. empa63

    cam tirziu ,baieti,cam tirziu.daca Romania era un stat de drept astfel de incompetenti nu ajungeau in astfel de functii(buda cgestor cu 4 stele,galos-2 stele ,luate intr-un an,ardelean chestor-toti angajati din civilie pe pile) si dezvaluirile trebuiau facute la momentul respectiv.dar cum spunea basescu”asta e stat mafiot”

  2. AMERICANUL

    PENTU NORMALIZAREA ACTIVITATII SPECIFICE POLITIEI ESTE NECESARA O REFORMA DIN TEMELII A STRUCTURILOR DE POLITIE ASTFEL;
    Fuzionarea I.G.P.R.- Politia Romna cu I.G.P.F.- Politia de Frontiera si I.G.I.- Inspectoratul Genera pentru Imigrari intr-o singura institutie sub denumirea de Politia Romana;
    Caracteristicile operative asemanatoare ale celor trei entitati si necesitatea exploatarii in comun a unei singure baze de date operative, impune, pentru o functionare eficienta a sistemului de ordine si siguranta publica, necesitatea ca acestea sa aiba un management operativ comun.
    Organigrama de functionare trebuie conceputa si proiectata pe doi piloni ai activitatilor de baza (daca se adopta forma centralizata de gestionare a resurselor umane, la nivelul ministerului) si anume:
    I. Diviziunea Operationala a Politiei Romane cu urmatoarea componenta:
    1. – Unitatea Centrala de Informatii cu doua componente;
    a). – Biroul national de culegere a informatiilor judiciare:
    – sectiunea de coordonare
    – sectiunea de gestionare a informatiilor teritotiale
    – sectiunea de gestionare a informatiilor la nivel central
    – sectiunea operatiuni informative speciale
    b). – Unitatea centrala de analiza a informatiilor;
    – sectiunea de analiza operationala
    – sectiunea de analiza strategica
    – sectiunea de monitorizare si sprijin
    2. – Directia Politiei Judiciare cu patru structuri;
    a). – Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ cu patru componente;
    – centrul de cooperare poliţienească internaţională
    – cazier judiciar, statistică şi evidenţă operativă
    – arme, explozivi şi substanţe periculoase
    b). – Brigada de C.C.O.A cu doua sectiuni;
    – sectiunea antidog
    – sectiunea de combatere a crimei organizate
    c). – Serviciul central specializat in combaterea criminalitatii judiciare comise cu violenta cu trei domenii de actiune;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor contra persoanei;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor contra patrimonoului;
    – evidenta si proceduri pentru prinderea urmaritilor.
    d). – Serviciul central specializat in combaterea criminalitatii economice si informatice cu cinci domenii de actiune;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la regimul vamal si la tranzactii intracomunitare;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor privind utilizarea fondurilor publice si a activelor statului;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor specifice sistemelor, bancar, de asigurari si valutar si altor institutii(organizatii) financiare;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la spalarea banilor, regimul cazinourilor si casele de amanet;
    – tehnici si proceduri pentru combaterea infractiunilor referitoare la
    evaziunea fiscala si proprietatea intelectuala.
    3. – Directia Politiei de Ordine si Siguranta Publica trebuie sa cuprinda:
    a). – Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ;
    – cooperare interinstitutionala
    – implementare concepte si practici europene
    – regim contraventii
    b). – Serviciul independent de Ordine Publica cu trei domenii de actiune;
    – proceduri pentru mediul urban
    – proceduri pentru mediul rural
    – sisteme de securitate
    c). – Serviciul independent de Politie Rutiera cu trei domenii de actiune;
    – coordonarea aplicarii legislatiei rutiere
    – sistematizare, stare tehnica si legalitate transporturi
    – proceduri insotiri misuni speciale
    d). – Serviciul independent de transporturi, navale, aeriene si feroviare;
    – coordonarea aplicarii legislatiei in domeniile de transporturi navale, aeriene si feroviare;
    – cooperare internationala in cele trei domenii de transport.
    4. – Directia Politiei Stiintifice (Institutul Criminalistic) cu patru servicii
    in componenta;
    a). – Serviciul central de expertize criminalistice;
    b). – Serviciul central de identificări judiciare;
    c). – Serviciul central de expertize fizico – chimice;
    d). – Serviciul central de biocriminalistică;
    e).- Serviciul de coordonare sprijin tehnic si control – evaluare la subunitatile teritoriale;

    5. – Directia Imigrari cu trei servicii in componenta;
    a).- Serviciul coordonare si sprijin tehnic operativ cu patru compartimente;
    – comunicatii si informatica
    – spatiu schengen, afaceri europene si cooperare internationala
    – politici de migratie
    – proceduri administrative si judiciare
    b). – Serviciul central migratie;
    c). – Serviciul central azil si integrare;

    6. – Directia Politiei de Frontiera
    a). – Unitatea de management a proiectului „Sistem integrat de securitate a frontierei”;
    b). – Serviciul supraveghere, control trecere a frontierei si combatere a migratiei ilegale si a infractionalitatii transfronaliere;
    c). – Serviciul operativ Porturi Maritime;
    d). – Serviciul gestionare grupuri navale;
    II. Diviziunea Sprijin Tehnic, Operativ al Politiei Romane cu urmatoarea componenta;
    a). – Serviciul afaceri europene, programe cooperare internaţională si traduceri;
    b). – Serviciul central de Comunicatii si Informatica;
    c). – Serviciul independent Cabinet, Relatii Publice si Probleme Operationale;
    d). – Serviciul independent de Control Intern si Contencios;
    e). – Serviciul Central pentru Intervenţii şi Acţiuni Speciale.
    Componentele structurale de asigurare logistica si financiara de la cele trei institutii (I.G.P.R., I.G.P.F. si I.G.I.) trebuie externalizate in baza unor proceduri similare cu cele expuse in cazul aparatului central al MAI. (Pentru gestionarea resurselor umane se poate adopta varianta Aparatului Central al M.A.I.- Departament, fie acelasi model aplicat la nivelul Politiei Romane).
    „INSTITUTUL de PREVENIRE şi PSIHOLOGIE”(Institutul pentru Cercetarea şi Prevenirea Criminalităţii) a fost creat la 01 iunie 1998 (din ratiuni dictate de o anumita conjuctura interna, exces de zel si pentru satisfacerea unor orgolii dar si interese personale) în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române. Nu are corespondent in tarile din cadrul U.E.. Desi nu desfasoara activitati specifice muncii de politie are structuri corespondente si în teritoriu, la nivelul inspectoratelor judeţene de poliţie.
    Daca aceasta institutie s-ar fi specializat in ceea ce pretinde ca are ca obiect de activitate, atunci trebuie externalizata si pentru a capata statut de O.N.G. de utilitate publica, poate si autofinantata pentru ca e posibil ca cei interesati de serviciile sale de spacialitate, sa caute atragerea lor daca sunt valoroase.
    – Unitatile teritoriale de politie inclusiv cele de frontiera, trebuie restructurate si configurate tinand cont de aceeasi algoritmi sau ratiuni utilizate la alcatuirea organigramei aparatului central al Politiei Romane. Situatia operativa gestionata de Politiile municipale resedinta de judet din cadrul IPJ-urilor trebuie preluata de catre compartimentele corespondente care functioneaza in interiorul structurilor judetene existente. I.J.P.F-urile trebuie transformate in servicii si incorporate in organigramele I.P.J-urilor pe raza caruia isi are competenta teritoriala.
    – Avand in vedere necesitatea controlului judiciar asupra procesului de
    investigare a infractionalitatii se impune ca activitatile specifice referitoare la cazierul judiciar sa fie gestionate de catre Ministerul Justitiei ca si administrarea aresturilor aflate in prezent in responsabilitatea Politiei Romane.

  3. Un A

    Bravo! Felicitari!
    Incepe marea curatenie!? cam de peste tot!
    Boierii bugetari de peste tot!



Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 19-12-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!