AcasăNewsCea mai stresanta meserie din lume

Cea mai stresanta meserie din lume

Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar. Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune - sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi. Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.

Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar.

Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar. Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune - sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi. Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.

Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune – sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi.  Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.

author avatar
Catalin Dumitrescu
389 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger