AcasăOldSmartphone-ul si riscul furtului de bani si date personale

Smartphone-ul si riscul furtului de bani si date personale

Clientii magazinelor online vor confidentialitate maxima pentru datele lor personale

Dispozitivele mobile au transformat semnificativ modul in care ne dorim sa interactionam cu informatia. Ceea ce pentru magazinele online reprezinta foarte multe oportunitati datorita informatiilor colectate despre consumatori, pentru utilizatorii de dispozitive mobile pot reprezenta riscuri.

Clientii magazinelor online vor confidentialitate maxima pentru datele lor personale

Companiile sunt interesate sa-i cunoasca pe cei care le viziteaza website-ul si sa le propuna produsele/serviciile cele mai relevante pentru ei. Asadar, ce atarna mai greu in balanta: beneficiile utilizarii dispozitivelor mobile sau riscurile pierderii securitatii si confidentialitatii datelor?  Pentru a afla raspunsul, EY Romania a realizat studiul „Utilizarea dispozitivelor mobile in Romania”, adica smartphone, tableta, telefon mobil, phableta, smartwatch, bratara fitness.

Principalele concluzii ale studiului includ urmatoarele aspecte:

  1. Pentru 60% dintre respondenti confidentialitatea este extrem de importanta, pentru 27% este foarte importanta, iar pentru 10% este importanta. Asadar, utlizatorul este extrem de interesat de confidentialitatea datelor pe care le primeste si expediaza.
  2. Pe respondenti ii preocupa cel mai mult: parola de acces la contul bancar (83%), codul de securitate al cardului bancar (80%), codul numeric personal (68%), continutul mesajelor din email (67%).

Cei mai deschisi sa plateasca in magazin folosind dispozitivul mobil sunt cei de 35-45 ani (35%), urmati la egalitate (cu cate 24%) de catre cei de 45-55 ani si cei de 25-35 ani care ar plati in acest mod indiferent de suma.

author avatar
Arpad Dobre
121 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger