Vanzarile de Black Friday tranzactionate pe platfoma de e-commerce Teamshare au crescut cu 330% anul acesta fata de 2014, in timp ce valoarea medie a comenzii a urcat cu mai bine de 130%.
Daca romanii priveau Black Friday in anii trecuti ca pe un eveniment exclusiv de reduceri, in 2015 a reprezentat o oportunitate de shopping si au cumparat inclusiv produse la pret normal. Potrivit expertilor Teamshare, vanzarile inregistrate de magazinele online care utilizeaza platforma de e-commerce au crescut anul acesta cu 330% fata de editia anterioara Black Friday, in timp ce numarul total al comenzilor a urcat cu 240%, iar valoarea comenzii medii, cu peste 130%. In ceea ce priveste zonele din Romania in care s-a cumparat cel mai mult de Black Friday, peste 65% din comenzi au fost plasate din afara Bucurestiului. Tranzactiile cele mai mari s-au inregistrat – atat pe 20, cat si pe 27 noiembrie – dimineata, in intervalul orar 8.00 – 12.00, si dupa ora 16:00. In ceea ce priveste recordurile raportate de magazinele care utilizeaza Teamshare, cea mai mare comanda inregistrata s-a ridicat la peste 12.000 euro, pentru produse de amenajari interioare, iar un singur magazin a vandut pe 20 noiembrie produse in valoare de 95.000 euro.