AcasăOldPrivatizarea CFR Marfa – o noua tinta ratata a autoritatilor

Privatizarea CFR Marfa – o noua tinta ratata a autoritatilor

Ramona Manescu sustine ca nu e obligatia ei sa se ocupe de privatizarea CFR Marfa, dar Gruia Stoica (foto jos) ii cere sa se implice

Dupa licitatia tragicomica  ratata la Oltchim si incercarea nereusita de a privatiza Posta Romana, autoritatile sunt pe cale sa bifeze, azi, un nou esec, de data aceasta in cazul CFR Marfa.

Ramona Manescu sustine ca nu e obligatia ei sa se ocupe de privatizarea CFR Marfa, dar Gruia Stoica (foto jos) ii cere sa se implice
Gruia Stoica

Finalizarea privatizarii CFR Marfa nu va mai avea loc astazi, deoarece proprietarul Grup Feroviar Roman,  Gruia Stoica, a lasat sa se inteleaga  ca nu va efectua plata celor 170 de milioane de euro. Achitarea acestei sume ar fi incheiat procesul de vanzare a pachetului majoritar de actiuni al companiei feroviare de stat, insa Gruia Stoica arata acuzator catre Ministerul Transporturilor. Omul de afaceri i-a cerut ministrului Ramona Manescu sa se implice direct in acest proces, pentru a evita esecul privatizarii.

Efect negativ pentru investitori

Stoica sustine ca, in calitate de cumparator, GFR si-a indeplinit la termen toate obligatiile care-i reveneau, dar este nemultumit de atitudinea Comisiei de Privatizare. Omul de afaceri sustine ca nu scrie nicaieri in contract ca termenul limita de plata ar fi azi, 14 octombrie 2013.  „Cu toate acestea, GFR este in continuare dispus sa colaboreze cu Ministerul Transporturilor pentru a identifica impreuna caile legale prin care poate fi evitat esecul unei licitatii care ar afecta negativ mediul economic si ar descuraja investitiile straine. GFR conteaza pe sustinerea conducerii Ministerului Transporturilor pentru prevenirea acestei situatii”, a spus Stoica. Pe de alta parte, Ramona Manescu a precizat in weekend ca de privatizarea CFR Marfa nu se ocupa ea, ci subordonatii sai de la minister.

author avatar
Arpad Dobre
232 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger