Playboy Enterprises, compania ce detine revista Playboy, celebra pe vremuri pentru fetele cu sex-appeal costumate in iepurasi sau pentru fotografiile nud, ar putea fi scoasa la vanzare pentru suma de 500 de milioane de dolari.
Patronii revistei iau in calcul posibila vanzare a intregii companii media, inclusiv a faimoasei si infamei reviste. Pretul estimativ de 500 de milioane de dolari ar include site-ul web al brand-ului, conacul, licentele si extensiile de publicatii si servicii de divertisment marca Playboy. Revista Playboy a intrat intr-o competitie acerba cu mediul online, odata ce internetul a ajuns sa dicteze statisticile in materie de fani ai publicatiilor cu continut pornografic. La inceputul acestui an, compania veche de 63 de ani a publicat prima editie fara fotografii erotice. Numarul a avut un succes surprinzator, a atras agentiile de publicitate si a incitat interesul pietei. Dupa ce au scos Conacul la vanzare, sefii de la Playboy au insarcinat o firma de investitii sa aprecieze daca exista pe piata cumparatori dornici sa achizitioneze intreaga afacere Playboy Enterprises. Directorul executiv Playboy, Scott Flanders, a declarat ca „mai multe entitati cu buget considerabil si-au exprimat interesul” pentru Playboy Enterprises.