AcasăOldE.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii

E.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii

Operatorii E. ON preiau mai lent apelurile clientilor

Un studiu realizat recent pe piata furnizorilor de utilitati a scos la iveala comportamente diferite ale companiilor din domeniu fata de reclamatiile clientilor.

Operatorii E. ON preiau mai lent apelurile clientilor

Studiul, efectuat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania, a consemnat ca firmele CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului clientilor de catre operatori, durata maxima de asteptare fiind de doua minute. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste sase minute timp de asteptare. Cat priveste calitatea raspunsurilor, GdF Suez si CEZ au obtinut scorurile cele mai ridicate, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect si asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit. Cat priveste raspunsurile prin e-mail, cel mai rapid  raspunde E. ON, in 35 de ore, celelalte companii intarziind mai mult.

author avatar
Arpad Dobre
273 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger