AcasăOldDisney devine cel mai influent brand din lume

Disney devine cel mai influent brand din lume

Strategia diversificarii a adus in top compania fondata in 1923

Mickey, cel mai mare ”influencer” de pe planeta? In orice caz, asa arata rezultatele unui clasament realizat de cabinetul britanic Brand Finance.

Strategia diversificarii a adus in top compania fondata in 1923

Marile ecrane aduc mari beneficii firmelor, lasa sa se vada clasamentul pe 2015 intocmit de Brand Finance. Cu un an in urma, gigantul Lego isi adjudeca titul de cea mai influenta marca din lume, purtat de triumful din cinema cu ”Marea aventura Lego”. Un prim loc pe care fabricantul de jucarii l-a pierdut in fata companiei Disney. Propulsat de succesul ”Star Wars-The Force Awakens”, casa mama a lui Alladin si a Micii Sirene s-a urcat pe prima treapta o podiumului celor mai influente marci din lume, arata L’ Opinion. Spre exemplu, Brand Finance a evaluat valoarea marcii Star Wars la zece miliarde de dolari. Walt Disney datoreaza acest succes unei strategii puse in practica de mai multi ani. In 1995, compania de divertisment americana, creata in 1923, a cumparat grupul media ABC, inainte de a pune mana pe studiourile Pixar, in 2005, Marvel, in 2009. Fara a uita de desfasurarea in universul jocurilor video, via Disney Interactive, ca etapa a strategiei de diversificare Disney. Clasamentul Brand Finance este realizat potrivit unor criterii precum valoarea marcii, produsele principale si derivate, fidelitatea clientilor, investitiile in marketig, reputatia de marketing. In top 10, o singura marca franceza: L’Oréal, care este cu un loc mai sus decat reteaua americana de firme specializate in audit. PriwewaterhouseCoopers. McKinsey & Company, Nike, Jonhson’s sau Coca-Cola figureaza si ele printre primele zece cele mai influente marci la nivel global.

author avatar
National
101 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger