AcasăOldCum modificati sau denuntati contractul de cablu, net si telefonie

Cum modificati sau denuntati contractul de cablu, net si telefonie

Clientii pot depune cereri de modificare sau anulare a contractului la magazinele sau unitatile furnizorilor de servicii

Furnizorii de servicii de telefonie, internet si televiziune de pe piata din Romania sunt obligati sa publice, pe site-urile proprii, toate informatiile legate de incetarea contractului sau conditiile de modificare a acestuia.

Clientii pot depune cereri de modificare sau anulare a contractului la magazinele sau unitatile furnizorilor de servicii

Potrivit Deciziei nr.158/2015, emise de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), operatorii trebuie sa indice pe site-urile lor:

–         adresa de e-mail, adresa postala sau numarul de telefon/fax la care utilizatorii pot transmite cererea de reziliere a contractului;

–         modalitatile prin care utilizatorii pot intra in posesia unor formulare/cereri-tip ce trebuie completate si trimise furnizorilor;

–         penalitatile aplicabile in cazul incetarii anticipate a contractului, daca sunt percepute.

ANCOM ii sfatuieste pe utilizatorii care vor sa renunte la servicii sa solicite in scris incetarea contractului, prin depunerea unei astfel de cereri in magazinele furnizorilor sau prin e-mail, deoarece clientii trebuie sa faca dovada transmiterii unei astfel de solicitari.

Schimbarea clauzelor contractuale

In ceea ce priveste modificarea unui contract, aceasta se poate face la cererea utilizatorului, in conditiile prevazute in contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul sau la initiativa acestuia. In anumite situatii, furnizorul are dreptul sa schimbe anumite clauze din contract dar, in acest caz, are obligatia sa-si informeze abonatii despre durata si continutul modificarilor, prin intermediul unei notificari, cu cel putin 30 de zile inainte de producerea acestora. In acest interval, daca nu sunt de acord cu schimbarile, abonatii pot renunta la contract fara a plati despagubiri. Furnizorul poate sa transmita notificarea prin scrisoare, e-mail, SMS, fax sau prin intermediul contului de client al abonatului de pe site-ul furnizorului. Daca furnizorul a modificat contractul fara sa notifice sau nu a informat utilizatorii despre posibilitatea de a denunta contractul fara penalitati, ANCOM poate lua masuri, daca utilizatorii sesizeaza acest lucru accesand urmatorul link: http://www.ancom.org.ro/utilizatori_3761.

author avatar
Arpad Dobre
364 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger