AcasăNewsBomboane cu tic-tac de la Richard Mille

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille

Pariu reusit: senzatia de dulciuri si fructe invita la gustare, nu la purtat la incheietura

Producator extrem in orologeria contemporana, cu materiale inovante si preturi astronomice, Richard Mille a expus la editia SIHH din Geneva, unde participa pentru ultima oara, zece modele noi ce par luate din vitrina unei cofetarii.

Pariu reusit senzatia de dulciuri si fructe invita la gustare nu la purtat la incheietura

Fiecare model este fabricat in 30 de exemplare, imaginate de Cecile Guenat, directoarea artistica a acestei colectii unisex, declinata intr-o paleta de 60 de culori care sugereaza forme de fructe, bomboane, inghetata  si tarte. Richard Mille a folosit materiale multiple pentru a sugera vizual textura fructata (ceramica bicolora, crom, titan,etc) si efectul de ”cristal de zahar” unde s-au folosit email pisat si nisip fin utilizat pentru clepsidre. Ceasurile sunt prezentate in linii care poarta denumirile ”Douceur” (patru modele: RM 07-03 Cupcake, RM 07-03 Marshmallow, RM 37-01 Sucette si RM 16-01 Réglisse) si ”Fruit” (sase modele: RM 16-01Citron et Fraise, RM 07-03 Myrtille et Litchi  si RM 37-01 Kiwi et Cerise). Printr-o colectie in stil ”tutti-frutti, Richard Mille a tinut sa marcheze in culori si senzatii explozive ultima sa prezenta la Salon International de la Haute Horologerie (SIHH) din Geneva.

Desi pare destinata femeilor colectia este unisex

Anul trecut, Richard Mille a anuntat ca 2019 va fi ultima participare la SIHH care ”nu mai corespunde strategiei de distributie ultra-selectiva a Richard Mille”. Nu numai Richard Mille dar si nume precum Swatch, Audemars Piguet sau Raymond Weil au renuntat la prezenta la SIHH, realizandu-si propriile buticuri si retele de distributie, pe fondul unei cereri care le garanteaza lejer profituri uriase.

author avatar
Bogdan Borcea
414 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger