AcasăNewsBlondele, azvarlite din imperiul Versace

Blondele, azvarlite din imperiul Versace

Donatella Versace reevalueaza strategia de piata a marcii pe care o conduce. Colaborarea cu faimosul fotograf Mario Testino (relatie care data din 2004) a fost incheiata, noua campanie fiind realizata de Mert Alas si Marcus Piggott.

Brandul Versace renunta la blonde si mizeaza totul pe imaginea brunetei Saskia de Brauw

Prima consecinta a acestui gest? S-a renuntat la ideea de a promova brandul prin intermediul unui model blond, pentru toamna lui 2011 fiind aleasa o bruneta: Saskia de Brauw. Este o initiativa surprinzatoare venita chiar din partea unei blonde, Donatella, si vizand o imagine cu care casa Versace deja se identificase. Insa creatoarea de moda isi doreste o si mai frapanta expunere a marcii pe care o conduce.

Este motivul pentru care a facut tot ce i-a stat in putere pentru a o atrage in aceasta ofensiva publicitara pe controversata Lady Gaga. Cantareata pop, recunoscuta drept trendsetter cand vine vorba despre moda, poarta in cel mai recent videoclip al ei, „Edge of Glory“, o tinuta in stil vintage compusa din corset si pantaloni scurti din piele neagra cu aplicatii metalice aurii, outfit marca Versace, bineinteles.

Colectie pentru gigantul H&M

Dar nici aceasta colaborare nu a satisfacut pe deplin apetitul Donatellei pentru schimbarile de marketing. Ea a facut un pas mai departe si a creat o colectie pentru gigantul si popularul H & M, colectie care va fi disponibila in peste 300 de magazine din intreaga lume, dar si online incepand cu 17 noiembrie. Aceasta linie realizata in stil glam rock va cuprinde piese vestimentare atat pentru femei (40 de piese), cat si barbati (20 de piese), cu imprimeuri colorate si piele, dar si accesorii, bijuterii si obiecte de decoratiune interioara.

 

author avatar
Bianca Fodac
201 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger