AcasăDezvaluiriAncheteSOC! Armata Romana, scoasa din NATO!

SOC! Armata Romana, scoasa din NATO!

Armata Romana risca sa fie scoasa din teatrele de operatiuni din cauza noilor camioane neconforme standardului NATO al ”combustibilului unic”

Un raport contrainformativ incendiar intrat in posesia noastra incrimineaza jocuri de culise de-a dreptul halucinante facute la cel mai inalt nivel al Ministerului Apararii Nationale in scopul  ”deturnarii” unor uriase contracte de inarmare ce urmeaza a fi negociate in curand. Iar daca seria de dezvaluiri din ”National” a cuprins mai multe amanunte privind razboiul pe viata si pe moarte si pe bani multi care se poarta intre marile puteri ale lumii pentru a-si impune propriile companii de armament drept parteneri care sa prinda o ”halca” tot mai mare din bugetul de miliarde de euro asigurat de catre Guvernul Romaniei pentru modernizarea dotarii Armatei Romane, de aceasta data raportul care poate reprezenta ”nucleara” care sa arunce in aer intreg Ministerul Apararii Nationale,cu tot cu scaunul care oricum se clatina tot mai serios al lui Mihai Fifor cuprinde precizari punctuale.

Fifor a schimbat regulile jocului dupa vizita in Germania

Prin care se arata cum pur si simplu ar fi fost schimbate specificatiile tehnice ale proiectului ”Platforme de Transport” pentru cele 3.341 de camioane care ar urma sa intre in dotarea Armatei Romane! Ca si efectuarea unei operatiuni de lotizare a proiectului, impartit ulterior in ”LOT 1 – camioane blindate si neblindate” si „LOT 2 – Remorci”. Insa acuza care va zgudui intreg ministerul si mai ales servicile de informatii militare se refera la o modificare ulterioara a tipului de motor pe care trebuie sa il posede platformele militare. Si prin care, pur si simplu, Armata Romana va fi scoasa din cartile NATO, Alianta avand un standard obligatoriu care prevede ca pe timp de razboi si in teatrele de operatii sa se foloseasca ”combustibilul unic”. Iar concluziile raportului intrat deja incluisv  in posesia unor importanti lideri politici ai actualei guvernari, dar si a partenerilor strategici  sunt cu atat mai interesante cu cat serioasele vulnerabilitati cu care s-ar putea confrunta Armata Romana dupa atribuirea acestor contracte ar fi survenit imediat dupa intoarcerea dintr-o vizita in Germania a ministrului Mihai Fifor.

Au schimbat motorul!

Razboi total pentru contractul privind achizitia a 3.441 camioane

Tinand cont de gravitatea aspectelor din acest raport care, subliniem, a intrat si in posesia reprezentantilor principalilor parteneri externi strategici ai Romaniei, tinand cont de vulnerabilitatile la adresa Armatei Romane si la incalcarea cu buna stiinta a standardelor NATO obligatorii pentru toate trupele Aliantei, publicam integral paragrafele referitoare la acuzele privind stategia de inarmare derulata de catre actuala conducere a Ministerului Apararii Nationale. Cu specificatia ca acest scandal intervine la atat de putina vreme dupa ce, dupa cum dezvaluiam in exclusivitate, procurorii anticoruptie au descins deja in sediul MApN, ridicand documente inclusiv de la Departamentul pentru Armamente cu privire la proiectul ”PIRANHA 3”. Cum insa este vorba despre o ancheta aflata in plina desfasurare, procurorii luand in calcul acum si aceste noi piste nu vom publica acum si numele companiilor vizate.

”Precizam ca la proiectul PLATFORME de TRANSPORT pentru cele 3.441 camioane au fost schimbate specificatiile tehnice, existand suspiciunea ca s-a dorit ca astfel sa poata participa si companiile germane(…) si (…). Initial s-a dorit ca intreg contractul sa fie atribuit companiei (…), insa deoarece aceasta nu produce si remorci a fost nevoie sa se recurga la efectuarea  operatiunii de lotizare a proiectului, un lot fiind pentru camioane iar cel de-al doilea pentru remorci. LOTUL 1 – camioane blindate si neblindate iar LOTUL 2 – remorci. Fiind convenita de principiu necesitatea atribuirii contractului catre companii germane s-a stabilit ca remorcile sa fie livrate de catre (…).

Armata Romana risca sa fie scoasa din teatrele de operatiuni din cauza noilor camioane neconforme standardului NATO al ”combustibilului unic”

Cea de a doua cerinta priveste tipul de motor pe care trebuie sa il posede platformele de transport. Conform cerintei formulate de catre Statul Major al Fortelor Terestre camioanele trebuiau sa posede motor Euro 3 care tinea cont de un standard NATO astfel incat pe timp de razboi si in teatrele de operatii se foloseste COMBUSTIBIL UNIC. Exista informatii ca modificarea ar fi fost insa facuta la indicatiile dlui. ministru Mihai-Viorel Fifor ddupa vizita pe care a efectuat-o in Germania, deoarece compania (…) produce acum doar motoare Euro 5, fapt care ar fi descalificat-o in situatia pastrarii neschimbate  a specificatiilor tehnice initiale, considerandu-se ca astfel nu se mai pot atribui contracte catre partea germana, conform intelegerilor NEOFICIALE stabilite in cursul vizitei din Germania. In acest sens este de precizat ca prin schimbarea specificatiei tehnice privind tipul de motor pe care trebuie sa il posede camioanele ce urmeaza a fi achizitionate este afectata capacitatea de interoperabilitate a tehnicii militare a fortelor armate ale celorlalte state membre NATO cu tehnica militara din dotarea fortelor armate romane, care in aceste conditii nu vor putea folosi in caz de razboi ”COMBUSTIBIL UNIC” si, pe cale de consecinta este afectata insasi capacitatea de aparare a Romaniei! Subliniem ca despre motoarele EURO 5 se cunoaste ca pentru a putea fi alimentate cu COMBUSTIBIL UNIC au nevoie de un sistem auxiliar suplimentar care sa permita trecerea la folosirea acestui tip de combustibil. Insa dispozitivul auxiliar nu a fost solicitat prin documentatia tehnica si astfel va costa in plus la pretul final de achizitie al camionului. Exista indicii ca se intentioneaza ca de-abia dupa semnarea contractului sa se semneze un act aditional in acest sens prin care se va cere montarea dispozitivului si se va negocia. Dispozitivul costa in conditii normale aproximativ 30.000 de euro, dar in functie de modul in care vor fi purtate negocierile de catre partea romana exista riscul ca pretul dispozitivului sa ajunga mai mare, invocandu-se URGENTA achizitionarii lor”. Pentru ca, altfel, desi vom cheltui miliarde pe achizitia de camioane, acestea pur si simplu nu vor putea fi trimise si folosite in teatrele de oeratiuni unde Armata Romana este angajata alaturi de trupele NATO!

Raportul Cabinetului Ministrului

Ancheta DNA cu privire la proiectul ”PIRANHA 3” se extinde

De asemenea, parca pentru a-l baga si mai mult pe Mihai Fifor in gura partenerilor strategici ai Romaniei, in finalul raportului contrainformativ pe care acestia deja l-au parcurs se scrie negru pe alb, parca pentru a nu se mai lasa loc de nicio indoiala : ”Cele doua cerinte privind LOTIZAREA platformelor si modificarea specificatiilor de la E3 la E5 au fost facute, conform verificarilor noastre, la revenirea dlui. ministru Mihai-Viorel Fifor din Germania. Ambele au fost facute dupa publicarea anuntului! Ambele au fost semnate si aprobate de dl. ministru!Pentru cele 3.341 Platforme a fost initiat un raport de catre Cabinetul Ministrului, decizia fiind initiata prin avizul Statului Major al Apararii si pusa in practica de catre DPA! Au fost modificate cerintele tehnice pentru platforme desi anuntul fusese publicat cu o saptamana inainte! Exista adresa cu nr. (…) trimisa oficial catre ANAP prin care se modifica parametrii tehnici, adica lotizarea si dotarea camioanelor cu motor EURO 5”!!!

Asa ca, ”Misule”, joac-o si pe asta! Mai ales ca ministrul Apararii poate banui reactia partenerilor strategici de care depinde in buna masura siguranta Romaniei ca firmele lor sunt puse sa participe la negocieri asupra carora planeaza astfel de suspiciuni privind schimbarea regulilor in chiar timpul jocului in favoarea anumitei parti si mai ales ca il asteapta vizita din septembrie in Statele Unite ale Americii. Una facuta de aceasta data la vedere, ci nu ca ”descinderea incognito” privata din Israel, fara macar stiinta oficialitatilor de la Tel Aviv.

author avatar
Catalin Tache
11.237 afisari

4 COMENTARII

  1. Implicarea gutanilor europeni a complicat jocul. Americanii vindeau prost si scump, deci nu ar fi facut din romani si o amenintare militara pe langa celelalte. Na, ca am zis-o, daca ati fost atat de cretini sa nu va prindeti trei ani la rand.

  2. Articol tras de par ,umflat sa para o bomba cand de fapt interesul poarta fesul in aliantele de trei parale .Ti se da importanta, esti laudat,esti pupat cat timp stai capra si esti buna de muls !!.
    Argumentele din articol sunt ale concurentei ,pe ciolan se bat toti !,pai Germania este atfara din NATO ???,nemtii nu au camioane compatibile cu cerintele nato ??.
    Chestia este ca miliarde vor ajunge in Germania si nu vor ajunge in Israel sau SUA !!,cat priveste chestia cu euro 3 sau 5 e la mintea cucosului !, de ce sa iei euro 3 cand se fabrica euro 5 ??. Cat priveste chestia cu actele aditionale si cu chichite semnate dupa e clara chestia cu spaga platita tot de Romania via furnizorul neamt in buzunarul semnatarilor contractului .
    GOLANIA CU INZESTRAREA ARMATEI E VECHE ,PRIMUL GOLAN IN MATERIE DE SPAGA A FOST CAROL AL ll LEA
    VEZI AFACEREA SKODA PENTRU ARMAMENT SI AFACEREA FOCKER PENTRU BOMBARDIERE .

  3. Si cand trage sa nu omoare vrăbii si gugustuci pe cat posibil sa nu depaseasca sperietura in decibeli sa nu faca praf pe drum iar gunoiul sa fie strans sortat plastic sticle hartii gunoi uman. Hai terminati echipamentul militar tre sa fie rapid sa nu se blocheze sa fie sigur economicos precis smart si practic. Restul can can. Retineti tegila de 5 simple.

  4. Jokker-ul care este omul companiilor germane este fostul sef militar al DpA, iesit de curand la pensie (nesimtita), cu gradul de general maior si care, in trecut a fost asa-zis DIRECTOR DE PROGRAME pentru vechiturile GEPARD(de la KMW), tunurile 2×35 antiaeriene cu radar SHORAR de la Rheinmetall, si care si-a obtinut gradele de la maior in sus si functiile de la reprezentantii romani ai acestor firme care au facut un puternic lobby financiar pe la mai toti ministrii MApN si generali pe diverse functii, inclusiv de la DGIA si alte serevicii, reprezentantii fiind tot din servicii. Cautati-i ca e foarte usor de aflat. In plus acelasi individ este raspunzator si de eliminarea CN ROMARM-AUTOMECANICA MORENI de la fabricarea de transportoiare blindate, SAUR 1, SAUR 2, SAUR 3 sau TBT sau oricum i s-ar zice, acceptand ilegat achizitia de PIRANIA 3 prineliminarea firmelor romanesti. ESTE DE SAPAT SI DE AFLAT doar sa fie un procuror corect care sa scrie, ca de stiut se stie si de aflat e foarte usor. Problema este cu SERVICIILE; sa nu puna piedici. SUCCES-(uri)!?!!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger