AcasăDezvaluiriRelu Fenechiu i-a luat „sageata” Ancai Boagiu!

Relu Fenechiu i-a luat „sageata” Ancai Boagiu!

Nu apuca sa finalizeze bine un dosar cu privire la jaful organizat de „gruparea Fenechiu” la nivelul companiilor de stat subordonate Ministerului Transporturilor, ca procurorii anticoruptie trebuie sa deschida noi si noi fronturi de lucru.

Relu Fenechiu l-a luat “de bun” pe George Micu de la predecesorii pedelisti

 

George Micu a ramas la “butoane” indiferent de guvernare
Anca Boagiu a fost prima protectoare a actualului manager al CFR SA
„Rechinii” imobiliari vor terenurile pe care acum trec sinele de cale ferata

Iar perseverenta cu care oamenii de incredere ai baronului liberal de la Iasi, pe care acesta i-a impus cu japca in functii cheie la conducerea Transporturilor, dau tunuri peste tunuri s-ar parea ca nu poate decat sa inlesneasca anchetele DNA. Insa, dupa cum sustin sursele noastre, subordonatii Laurei Codruta Kovesi sunt in alerta maxima dupa ce au descoperit ca locotenentii lui Fenechiu  se pregatesc „sa puna pe taraba” alte „donatii” patrimoniale pentru piata neagra imobiliara. Iar cel supectat ca a fost insarcinat cu indeplinirea acestei misiuni este nimeni altul decat insusi managerul CFR SA, controversatul George Micu.

Pe urmele lui Noaptes

Dupa ce procurorii DNA au trimis in judecata mai multi directori de la CFR, in frunte cu „legendarul” Alexandru Noaptes, pentru savarsirea infractiunilor de abuz in serviciu contra intereselor publice, cu consecinte deosebite de grave, s-a sperat ca lucrurile vor intra in normal si la una dintre cele mai mari companii de stat. Numai ca, aproape concomitent cu „decapitarea” celor acuzati de producerea unor prejudicii de sute de milioane de euro, intra in scena George Micu, cel care, pe 14 mai 2010, era numit de catre ministrul Transporturilor de atunci, Anca Boagiu, in functia de director general adjunct al CFR Marfa. Iar acesta a devenit, peste noapte, noul sforar sef al „combinatiilor” aducatoare de profituri uriase, fiind suspectat ca s-ar afla in spatele unor tranzactii dubioase cu sinele de tren vandute pe pret de nimic la fier vechi, operatiune care s-a desfasurat pe parcursul mai multor ani.

S-a facut singur presedinte al CA!

Iar pentru a putea face „partie” clientelei sale, Micu nu s-a sfiit ca, imediat dupa numire, sa se autonumeasca si presedinte al Consiliului de Administratie al CFR Marfa, desi Adunarea Generala a Actionarilor se opusese categoric acestui demers. Dar presat sa incheie tranzactiile pentru care deja batuse palma, fostul protejat al Ancai Boagiu a inceput sa semneze pe banda rulanta hotarari ca presedinte al CA, desi nu ocupa aceasta functie!!! Ilegalitatea a fost de altfel demascata la acea vreme atat de catre Ministerul Muncii, cat si de catre Corpurile de control ale premierilor Emil Boc si Mihai Razvan Ungureanu! Cu toate aceste instiintari scrise privind neregulile comise de George Micu, acesta a rezistat eroic pe functie. Totusi, in aprilie 2013, inevitabilul s-a produs si el a fost schimbat de catre noul ministru al Transporturilor. Numai ca, surpriza, in loc sa-l mazileasca pe omul democrat-liberalilor, Relu Fenechiu l-a „recuperat” pe Micu, avansandu-l director al CFR Infrastructura, postura din care i-a dat o noua misiune: aranjarea instrainarii patrimoniului secret intrat astfel sub conducerea sa. Devenit locotenentul lui Fenechiu, Micu si-a indeplinit cu brio de sarcinile primite, declansand o ampla operatiune de intabulare a celor mai atractive bunuri mobile si imobile ale CFR Infrastructura. Activitatea subversiva s-a desfasurat sub acoperirea proiectului „Lucrari de pregatire a terenului”, regasit si in Codul Caen 4312. Anchetatorii suspecteaza ca s-a facut un fel de evaluare dubla a patrimoniului, tocmai pentru ca terenurile „vanate” de tovarasii de combinatii ai „baronului” de la Iasi sa poata fi vandute mascat.

I s-a rupt de FMI!

De altfel, misculatiile facute de George Micu si alti directori din Ministerul Transporturilor – cu totii fosti oameni de incredere ai Ancai Boagiu, care au dezertat cu tot cu „combinatiile” din portofoliu la nou protector Relu Fenechiu, si a caror complicitate infractionala o vom dezvalui in zilele urmatoare – au iscat proteste vehemente din partea negociatorilor FMI. Acestia, ca si reprezentantii BERD, au cerut insistent schimbarea lui Micu si a celorlalte „tentacule” cu care „Caracatita” Fenechiu a acaparat Transporturile. Insa „tradatorul” Micu, dupa ce a finalizat operatiunea de intabulare, a fost trecut, spre stupefactia tuturor, in fruntea intregii companii CFR SA. Din nou, cu o „tinta” bine definita: eliberarea pentru rechinii imobiliari a celor 30 de hectare dintre Gara de Nord si Gara Basarab!

author avatar
Catalin Tache
1.658 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger