AcasăDezvaluiriAncheteRaed mai rupe o ”halca” din MAI!

Raed mai rupe o ”halca” din MAI!

Capii MAI ii maresc ”zestrea” lui Raed Arafat, in ciuda opozitiei inspectorului general Marius Burtan

Agitatie la limita disperarii zilele acestea pe ”culoarele” care duc la varful Ministerului de Interne, fiind facute eforturi ”logistice” si de resurse umane considerabile pentru a se trece prin ”furcile caudine” ale semnaturilor si avizelor necesare o decizie care se incearca a fi trecuta ”pe burta” ca sa se trezeasca apoi toata lumea cu ea deja in vigoare. Dar nu, nu este vorba despre numirea vreunui secretar de stat pe probleme internationale sau barem de cel pentru relatia cu Parlamentul, desi mai sunt doar cateva zile pana cand Romania va prelua Presedintia Consiliului Europei si Carmen Dan se va afla intr-o postura cel putin jenanta. Asta ca sa nu mai vorbim ca toata lumea se roaga doar ca ”minunea” sa dureze cat mai mult, cu toate ca este greu de asteptat ca in urmatoarele sase luni sa nu se intample niciun incident, fie el unul cat de minor, prin care comisarii europeni sa nu afle si sa nu-si puna mainile in cap ca, in ciuda angajamentelor luate si a asigurarilor date de Guvernul Romaniei, ”vaful de lance” al coordonarii Presedintiei, nimeni altul decat Ministerul Afacerilor Interne, nici macar nu are vreun secretar de stat desemnat sa se ocupe de aceste aspecte!

Capii MAI ii maresc zestrea lui Raed Arafat in ciuda opozitiei inspectorului general Marius Burtan

Insa in ciuda acestei situatii de-a dreptul hilare, grija unora de la varful Ministerului de Interne este cu totul alta.

Comandorul Marius Burtan

Si anume ca, in ”debandada” Sarbatorilor de Iarna, secretarului de stat Raed Arafat sa i se mai aloce in coordonare inca o structura, de aceasta data fiind vizat chiar un intreg Inspectorat General! Este vorba despre Inspectoratul General de Aviatie al MAI, pentru care sunt deja facute hartiile in vederea ”absorbtiei” de catre Departamentul pentru Situatii  de Urgenta si intrarea astfel direct in sfera de influenta  totala a ”doctorului”. Si cu toate ca in ciuda avertismentelor noastre ca ”asediul” la Aviatia Internelor s-ar putea lasa oricand cu niscai ”decapari”, actele au fost deja perfectate. Numai ca, probabil simtind ”pericolul penal” care pluteste in aer in jurul acestei cel putin controversate ”tranzactii” intre structurile MAI, comandorul Marius Burtan, imputernicit la conducerea IGAV a avut inspiratia si a refuzat sa predea inspectoratul! Mai  mult chiar, inspectorul general Burtan si-a facut curaj si  a dat in scris, sub propria-i semnatura, ca refuza pasarea Inspectoratului General de Aviatie catre Departamentul lui Arafat. Ceea ce a produs deja frisoane multora care apucasera sa isi dea, in unele cazuri chiar in mod surprinzator, acordul pentru aceasta mutare care ar insemna practic ”decesul” oficial al IGAV.

Carmen Dan o avea ceva de zis

Mai ales daca structura ar urma sa fie si demilitarizata, asa cum prevede strategia ”pritocita” se pare de mult, dar a carei punere in aplicare a fost fortata tocmai acum, cand urmeaza cele mai mari achizitii de elicoptere din ultimele decenii pentru innoirea flotei aeriene a Internelor…

IGAV, ”paradit” oficial

Iata ca structurii altadata de elita a Ministerului de Interne nu i se mai acorda nicio sansa de a-si reveni dupa ce a fost pusa la sol de ”cartelul comandorilor”lui Reliu, desi in urma seriei noastre de dezvaluiri doi ministri de Interne, Dragos Tudorache si Carmen Dan au dispus cel mai complex control efectuat vrodata la un inspectorat general. Si care a stabilit modalitatea de ”tocare” a bugetului pe efectuarea  de ore zbor fictive, in urma raportului Corpului de control dosarul fiind trimis la Parchetul Militar, cu un prejudiciu initial estimat la peste 2.000. 000 de euro.

Piloții militari făcuți civili cu japca

Numai ca, in timp ce elicopterele grele au disparut din graficul misiunilor aeriene, fiind tinute la sol din motive uneori abosolut halucinante, iata ca in toata aceasta perioada s-au pus la punct ultimele amanunte ale strategiei prin care IGAV-ul urmeaza sa nu mai functioneze ca si inspectorat general de sine statator. Ceea ce reprezinta un precedent mai mult decat periculos, odata deschisa aceasta ”cutie a Pandorei”…Si cu toate ca au fost ”disponibile” pe masa ministrului mai multe variante de lucru, pentru a se putea asigura ”retragerea” daca se afla de acest plan inainte de transpunerea sa in practica, deja au fost demarate procedurile pentru ca IGAV-ul sa ”fuzioneze” cu Departamentul pentru Situatii de Urgenta, urmand a se crea astfel o noua mega-structura ce urmeaza a se afla in coordonarea directa a secretarului de stat Raed Arafat. Cel care, conform cu deja ”marca proprie” de negociere, nu a cerut oficial nimic, urmand insa a primi totusi pe tava si Aviatia Internelor…

Burtan  s-a opus in scris!

In ultima clipa insa planul a fost intarziat de gestul de onoare al inspectorului general al IGAV, comandorul Marius Burtan incurcand ploile preluarii Aviatiei prin opunerea in scris la aceasta ”comasare” de structuri. Insa presiunea este una atat de mare incat, in timp ce Burtan probabil nu va mai fi pastrat prea multa vreme la conducere, se va trece peste acest aviz negativ al sau. Mai ales ca mutarea trebuie sa aiba loc musai pana la demararea procedurilor privind achizitia catorva zeci de elicoptere, fie si in mai multe etape, initiatii sistemului subliniind ca deja pilotii Departamentului isi perfectioneaza  inca de pe acum franceza, ca sa se descurce cu viitorii instructori trimisi de compania castigatoare…

Oare de ce or fi fost tinute la sol elicopterele grele pana acum

Insa marea problema este, dupa refuzul in scris al lui Burtan,  cine isi va asuma acum sa gireze aceasta operatiune, ale carei dedesubturi, iata, deja au fost dezvaluite… Ce-i drept, doar o mica parte din ele, restul de ”munitie” informativa fiind pastrata daca se va trece la ”next level” al planului si tocmai comandorul Ion Colcigeanu va fi intr-adevar ”recuperat” din misiunile externe pentru a fi numit in fruntea ”struto-camilei” lui Raed Arafat. Cel care, nu trebuie uitat, pana acum se opusese vehement demilitarizarii IGAV. Fie si pentru simplul fapt ca, fiind militari, pilotii IGAV zboara la orice ora si cam in orice conditii. Insa altfel va sta situatia cand angajatii viitoarei structuri civile isi vor calcula orele suplimentare, se vor consulta cu liderii sindicali samd…

Mentenanta, cat e mentenanta…?

Deci, la varful sistemului se cam stie deja si cate elicoptere vor fi luate, si de unde, chiar si la ce pret. Mai ales ca licitatia va fi una la vedere. Insa marea dilema ramane la cat va fi ”cotata” mentenanta in ”anexele” contractului… Ca in aviatie, un elicopter se poate transforma intr-o adevarata ”fabrica de bani” de-abia dupa achizitionarea sa, cand ba este trimis la revizii, ba la controalele periodice dupa expirarea normelor obligatorii de zbor, ca sa nu mai vorbim de vreun ”update” tehnic al companiei producatoare… Astfel ca mentenanta dubleaza practic in timp costul elicopterului, marele avantaj fiind si ca, dupa preluarea aparatului de zbor la ”pretul corect”, nimeni nu mai este apoi atat de interesat de toate aceste aspecte finaciare ale ”chichitelor” tehnice privind asigurarea mentenantei…

author avatar
Catalin Tache
13.587 afisari

77 COMENTARII

  1. Dacă până acum aveam dubii privind sursa știrilor privind IGAv-ul, acum totul pare clar. Mă întreb însă ce i-au promis Cîrsteiu și Burtanicus lui Oprin de se bagă în seamă cu asemenea informații. Oare să fie doar apărarea din partea lor în fața furiei lui Florian Ciurnei ,sau încă mai visează la o poziție de șef de stat major la IGAv. Secretarul Mihail Valerian trebuie să fie și mai frustrat, acum că i s-a luat și jucăria numită IGAv. Se pare că nici cu jandarmii nu i-a mers. Ce să faci nenicule, cam asta e realitatea :80% din zboruri sunt Smurd, restul aburerilor gen supravegherea frontierelor sau a circulației rutiere sunt frecție. Nu există rezultate, ci doar încărcări de conturi pentru Lupuți, Zăinești sau alți piloți,obișnuiți de frăția comandarilor, în special de Bucuroiu(care, se știe, încă mai are polițe de plătit, d’asta intră în unitățile MAI ca la Adița pe tarla ). Vreau să văd și eu un cretin mai mare decât Băsescu, care să declanșeze un război împotriva lui Arafat. Mihail Valerian e doar psihopat, fixist și puțin bipolar, cretin nu pare încă. Oricum semnalul e clar, priviți încercarea disperată de fugă spre SRI a lui Chircă, pilotul care a furat toată viața lui,și cred că toți șobolanii asemeni lui ar trebui să părăsească corabia.

  2. Săracu erou de la Teleorman, burtănel, cum se luptă iel cu Arafatu cel rău. Și mai ales cum s-a trezit bărbăția în el. Evident că îl va zbura din sistem pe doctorul Arafat cât ai zice zbor tehnic, sau cât ai zice procedura semnată de burtan ptr zboruri tehnice . Măi băieți, Burtănel știe că la expirarea mandatului, adică în câteva zile, va deveni istorie. Așa că, pune un scandalagiu gen Tache să îl ilustreze ca erou. Poate așa mai reușește ceva. Dar, ce surpriză, nu poate reveni pe poziția de adjunct pentru logistică, căci a fost deja prea-împuternicit, iar pe altă poziție tăticul lui, Mihail Valeriu nu cred că îl mai prostește pe doctorul Arafat să semneze. Nu ar strica să învețe de la Cristoiu să parcheze în zona negrilor deja, și să pregătească banii pentru încercările încasate aiurea, dar și pentru proasta gestionare a tuturor resurselor. Până acum a executat toate fanteziile lui Valeriu de tipul omiterii de a instiința locțiitorul propriu pentru a se prezenta la interviul de aviz sau promovarea lui Buruntia sau a șefului de stat major la IGAv. Eu deja îmi iau popcorn, începe să devină interesant. Cine știe, poate realizează cineva și cum s-a „pierdut” troliului de la elicopterul Clujului ,107 prin managementul minunat, sau poate apare cineva isteț care va vedea exact cum a „rezolvat ” problema agregatului trecut defect și reclamat ca atare, ptr a primi bani de reparații ( de la 107) sau reglajele „la ureche” aplicate lui 110. Eu totuși cred că e un EROU burtănel. Altfel nu ai permite să zboare de centenar peste București elicoptere cu asemenea probleme. În rest toate bune, ceea ce era de blamat la Trăilescu, fostul inginer șef de la escadrila medicală, acum e aplicat cu ardoare. Și totuși, Petru nu trimtea elicoptere la Iași cu scurgeri la motoare pentru a menține măcar pe hârtie disponibilitatea unităților medicale.

  3. Are idee cineva ce consuma Tache? Nu de alta, dar pare marfă de calitate. Cam cat de dus cu pluta sa fii sa il consideri pe groparul IAGV-ului, eroul institutiei?
    Mai Tache! Cand te trezesti din delir, mai catre dimineata probabil, citeste si comentariile ineptiilor tale. In cazul in care erai treaz, lucru destul de greu pentru tine, daca mai foloseai si surse corecte, poate aflai ca din gasca vesela condusa de Reliu, a facut parte si eroul nostru. Mai exact, el era adjunctul inspectorului pentru logistica si a pus bazele furtului organizat. Ca sa fie treaba si mai concreta, a bagat si bani in buzunar de pe urma acestui furt organizat.
    Faptul ca tu ai o problema cu Arafat, este deja evident, insa nu sfida logica propriilor scrieri. Te contrazici singur in acelasi articol. Daca aeronavele IGAV sunt acum pe butuci este meritul exclusiv al eroului nostru si a stapanilor lui.
    Ti-a scapat un alt mic detaliu, ai uitat sa precizezi ca elicopterele ce urmeaza a fi achizitionate, vor fi tot pentru urgenta (adica ”tarlaua” lui Arafat).
    Imbecilitatea cu fuziunea DSU – IGAV nici nu merita comentata, la fel si cu demilitarizarea…
    Revin la intrebarea initiala: ARE IDEE CINEVA CE CONSUMA TACHE?

  4. Colcigene tu esti!?????chiar crezi ca te aduce raedu pe șefie???burtan are bilele lui negre pr care va Răspunde .dar cel puțin nu a fost las pana la capăt…dar chiar,cât mai merge scoru la mentenanța???

    • Burtică a fost laș până la un punct? S-a trezit dintr-o dată demnitatea în el??? Toată lumea știe că el este o marionetă inertă. Stăpânii lui nu au curaj să se pună cu Arafat și l-au pus pe Pinocchio????? :))))

  5. ArAfat a fost ,este și va fi cel n-ai mare securist.habar nu am ce e la IGAV dar Raed trebuie scuturat!doar ca nu îndrăznește nicio structura

  6. Pai cine dacă doctori e mina in mina cu 2,15?trag cu arcu….dar chiar nu l întreabă nimeni pe burtan dacă l a pus cineva sa semneze???ca s ar lămuri misterul atunci…deci un control intern ceva???ca dacă se întoarce colcigeanu…..

    • Se răsucește Colcigeanu in Mi-8 dacă vede ce resursă a mai rămas!!! La ce naiba să mai vină??? Că nici nu mai are săracul pe ce să zboare… :)))))

  7. Pai nu Arafat a rămas in picioare tot erou după colectiv???la câți are pe lista la Fundație….asta rețea!

  8. Bă băieți. Lăsați-mă în pace. Eu sunt african acum. E drept că momentan m-au tras pe dreapta de la zbor, dar îi amețesc eu p’ăștia și îmi fac inspectorat african de aviație. Pe Mihăiță Valeriu îl fac adjunct pentru zbor (doar scrie și în CV-ul lui că e diștept la aviație ), iar pe Oprin îl pun șăf de stat major la educație fizică și sport. Îmi iau niște steluțe de aici și vin înapoi. Dar, cred că nu mai găsesc nimic până revin. Urmașii mei sunt mai buni la distrus decît mine

  9. nuu nuuuu! nu-i luati jucaria lui mihaita! a visat de mic copil sa se joace cu elicopterele. nu pot sa cred ca raul asta de arafat ia un intreg inspectorat general de la cheremul unui subsecretar de stat. asta e inadmisibil!

  10. Eurocopter?mentenanta la ghimbav???trailescu???ruda politician PNL???hai case leagă ….Raed mereu spate asigurat de PNL și mai ales de francezi.deci….

      • Elementar dragă Sherlock! Este vident că peneliștii sunt francezi și că eurocopterul de la ghimbav, desi este firmă romaneasca, ii tine spatele lui Arafat. De altfel, ei au fost vestele galbene care ai pornit revolta impotriva lui Base care a adus in final PSD-ul la putere. Logică elementară…

  11. Șobolanii populează corabia asa ca oamenii care vor sa ramana oameni daca au posibilitatea coboară in primul port. Hoțul striga hotii. Jigniți, atacuri la persoană si mult folosirii „cretin”. In momentul in care toti pupincuristii au valoare doar pentru ca dau din cap si tu ii acoperi doar pentru ca te ating unde iti place rezultatele nu întârzie să apară. Complex de superioritate inteligentul înconjurat de corifei salvarea, rezolvarea problemei create tot de el, cel care subminează corabia știind că are pe undeva o barca ascunsă bine, doar el si pretini. Fiecare e liber sa faca ce vrea … discriminezi si gresesti, iti alegi gresit oamenii pentru ca esti complexat, jignesti si gresesti, judeci gresit, ai ambitii prea mari, esti mic si crezi ca esti mare o sa faci fas, fii bun fii intelegator fii corect fii camarad, tunde-te, fii militar fii demn nu ne face de ras, aviatia candva era o arma nobila, de ce ai venit? Du-te acasă in spatele blocului mai trage ceva cu băieții fa-leo cinste mica si te vei simti mai important decât te simti acum si vei face mai puțin rău! Sa-ti jucăriile orgoliul si ideile si lăsat-o pe ceilalți sa-si vada de viata lor daca nu faci bine, macar nu fa rău. De fapt fa ce vrei!

    • Nu mai minti, fii coerent, nu-ti mai rupe mainile prin pereti, fa-te respectat macar de o singura persoana si poate, cu generozitate, cineva te va considera militar, sau camarad, orice… Orice, mai mult decât un rebut al aviatiei. Este deja mult prea tarziu sa mai poti deveni pilot!

  12. Blondo,pleaca!si dat MAI liberalilor si pedelistilor!pe tine te a pus ministru PSD sau Ziohannis???pai și atunci nu vezi ca s a îngălbenit ministeru mai rău ca pe vremea lui Radu Stroe?pleaca la Bruxelles,unde vrei,dar pleacă!

  13. Dragă tanti ministru, eu vriau să știi că anul acesta am fost cuminte și nu am mai lăsat ministerul fără formație de zbor la paradă. De asemenea, chiar dacă stau pe lângă secretarul Mihai Valeriu, eu nu sunt cretin ca ceilalți care îl ascultă și îi fac tabieturile. Eu doar mă prefac prost. Uneori clipesc des, dar atunci mă apucă trimisul de mailuri în sus, și mă liniștesc cu greu. Nu pot să îți zic cine sunt, dar, dacă vine moș Crăciun pe la minister, spune-i că aș vrea să fiu și eu în locul lui Mihai Valeriu măcar pentru o zi

  14. Uau ce mă bucur că v-ați prins. Trăilescu și Raed sunt PNL-iști. De fapt, Raed e ungur după unchi, iar Trăilescu are o soră din Coreea de nord. Francezii sunt clar în spate, și mă bucur că ați văzut și asta. Bine, de fapt sunt în vest, dar pentru papagalii lui Valeriu merge și sintagma „în spate „. Cam acolo i-a înfipt cuțitul lui Nica, ministrul de atunci când el era director la Acvila. Băi Tache, las-o jos că miorlaie. Încerci să pari interesant, dar în fapt ești un păcalici care se vinde pe doi mici la birtul ministerului. Piloții nu se mănâncă între ei. Dacă vă gândiți la Cîrsteiu sau Ciornei sau Zăinescu, nu prea fac parte din categoria asta. Totul pentru ei se reduce la bani și senzația de putere. Se pare însă că s-au fâsâit deja. A trecut timpul lor.

    • Trailescu a fugit avertizat de 2,15 dar nu s a terminat ancheta…pot apărea mari surprize…sunteți speriați ca s a aflat?ca au furat și cei din Gașca de PINA acum dar voi ati vrut prea mult.pai uite ca Valeriu a scăpat și de Voicu…ASa ca se joaca…audierea lui trailescu va explica multe….dacă trailescu strănută…Raed răcește instant cât e el de doctor..de ce ati vrut pe burta?daca era ok trebuia pe fata nu sa l presați pe burtan care oricum are și el probleme.va e inca frica de Acvila vad…

    • Atata timp cat in pieptul de otel al lui domnului Valeriu, bate o inima de roman, aviatia internelor este in siguranta. Ne-am pus toate sperantele in el si in echipa lui si iata ca deja roadele au aparut.
      Va multumim ca existati domnule Valeriu!!!!!!

  15. Au furat toti!!! Au furat clădirea Acvila. Când sunt audierile lui Tralescu ăsta? Până la urmă ce mare sculă este păcăliciul Valeriu? Măcar a dat și el banii inapoi? Acum s-a reprofilat? Fură de la aviație?

    • Tu nici măcar nu ai reușit să ințelegi articolul? Arafat l-a făcut la măsele pe Valeriu iar Burtan este schelălăitul celor care nu au tupeu să se ia in gură cu Arafat.

  16. Bă fraților, da aviația asta a internelor face doar spitale?.. Nu mai apără ordinea, nu mai zboară și cu trupe?..
    Cum s-o conducă un doctor?..
    Da dacă-i musai.. s-o facă.
    Să vă dea și halate și dezinfectant, să vă spălați de păcate, pruncilor..

  17. Crișane, tu nu ai mare treabă cu ce se discută aici..

    Hai să-ți spun în mare, pe înțelesul tău:
    – e bătaie mare Crișane.. E ciolan gros de ros și foame la fel de mare!.. Doctorul nu e singur în treaba asta, dar nici prea sigur nu e.. Poate-i iese, sau poate că nu.
    Mai trebuie șă știi, că în inspectoratul ăla sunt mulți piloți ce zboară invers.. Ce trag de elicele celor ce zboară înainte.. Ai de zboară invers, în frunte cu Pristoiu Traian și cu nulitatea de Poprin, trebuie zburați..

    Cam asta e.
    Catapultare ușoară!
    Poate aterizați în Africa lui Colci..

    • Asta a avut darul să clarifice toate ambiguitățile. Deja a înțeles toată lumea cum stă treaba. Numai că articolul era despre eroul Burtan. Eu am ințeles principiul lui, decât să fie condus de un doctor, mai bine nu mai zboară nimic.
      În rest… Pristoiu și Poprin, sau de cine mai bați tu câmpii…chiar nu am idee ce legătură au cu discuția asta.

  18. Citiți ROF Igav, veti observa ca sunt peste 20 de misiuni în afara de cele umanitare. Dacă doar misiunile umanitare ar fi executate de MAI ar fi ok dar… ambulanta aeriana acum este mascata fiind denumita misiune umanitara. In mod normal ambulanta aeriana trebuia facuta de civili… vezi legislatia euro. Cititi legile care reglementează activitatea.

  19. Pe scurt, ar trebui fiecare sa-si ia partea lui, iar cea a lui Arafat sa devina civila. Exista misiuni de ambulanta aeriana in ROF ul inspectoratului? Sau in cazul asta acel ROF nu mai este biblia?

  20. Dache Cătălin Lupescu Lucian Asociez Ciprian, nelipsitul Studiați, o zi da una nu sa iasa bani sa aranja transferuri lungi între spitale îndepărtate, sa planifică să nu fim singurii care zboară de grup, sa incalcam normele SSM care in nemărginită lăcomie si-au forțat colegii sa nu zica niciodată nu sa zboare rupti de oboseala, sa-si distrugă familiile … sunteti artizanii catastrofele si cu aceasta ocazie va respectăm si va pupam in c…r dar, ce sa vezi gândim cu totul si cu totul altceva… mesajul cu planificarea la Scurt ca sa stii controlul nu a mers asta e macar va aveti unii pe alții…

    • Deci nenorociții ăștia îți fac probleme? Pfiu! Văd că ești un băiat isteț, uneori chiar scrii și corect. Cum ți-au distrus familia și te-au epuizat?
      Imi place să cred că nu ești pilot… creierul meu refuză să conceapă că un pilot scrie în halul ăsta.

  21. Asofie Ciprian prostul clasei ales de mâna lui Dache Cătălin, CARE STIE SA REMARCE UN SCLAV DE VALOARE, sa faca treaba murdară pentru a nu compromite arma secretă Lupescu Lucian eminenta cenușie a formației de complexati Creti, Gogo si Chelu. Noapte buna atata puteti atata faceti păcat de băieții aia tineri pe care-i aveti pe mâna, sper sa nu fie fraieri sa accepte dresajul vostru si sa ramana corecți cu propria constiinta

  22. Rescriu: Dache Cătălin, Lupescu Lucian si Asofie Ciprian, nelipsiti de la serviciul SMURD la care s-au planificat cât au avut puterea o ZI DA UNA NU că sa iasa banu, forțează transferuri de pacienți cât mai lungi, planifică si pe altii in acelasi regim ca sa nu bată la ochi, încalcă astfel normele SSM de o lungă perioada, nemărginită lăcomie a lor fortand astfel alți colegi sa nu refuze nici o tură sau misiune, sa nu zică nu niciodată, ceea ce a condus la acumularea oboselii, la destrămarea unor familii si se pare ca sunteti si voi buni la ceva, la catastrofe aviatice, desigur. Deși oamenii va pupa in c..r sa stiti ca, la fel ca voi, si ei una zic si alta gandesc. Totusi, dresajul cu planificatul la cașcaval, trebuie sa recunoașteți că nu a mers, asa ca la dracu cu voi otraviti mediul, luati jucăriile si plecati sau mai bine plecati

  23. Încerc să înțeleg frustrările lui Chircă… Știu că este greu de înțeles un nebun, dar măcar încerc să fac acest efort.
    Ceea ce ne spune el este că ”nelipsiții” fac de serviciu la SMURD (adică ceea ce trebuie să facă, pentru că asta este misiunea lor). Colac peste pupăză, acești nenorociți aranjează niște transferuri lungi ca să ia ei bani mulți mulți. Cu alte cuvinte, ei hotărăsc și zborurile. Dar ca să fie nenorociți până la capăt, îi pun și pe alții să facă asta, ca să ia și ăia bani mulți mulți. Nu numai că-i pună să facă asta cu forța, dar le distrug și familiile și îi epuizează.
    Este remarcabil că ei nu obosesc și nu-și distrug familiile, cred că în asta constă geniul lor!
    Și oamenii săracii, deși câștigă bani mulți, sunt forțați să intre in ture sau să facă misiuni pe care nu vor să le facă.
    Dar tot rămâne o dilemă… totuși ei sunt nenorociți pentru că epuizează oamenii sau pentru că sunt ei moț tot timpul de serviciu. Pare că sunt nenorociți pentru că nu îi pun și pe alții (vezi Chirca) care au cu totul alte misiuni, să facă și ei de serviciu din două in două zile.

  24. Apropo Lupescu, stii de ce colegii nu mai vorbeau cu tine sau de ce nu ai fost acceptat/primit acolo? Penca esti nashpa!

  25. chirca asta nu este rebutul de la boteni si otopeni? nu va agitati… asa dus a fost mereu… acolo nu dadea nimeni un scuipat pe el. sper că la MI nu il bagati in seama.

  26. Macar Dache e mai priceput in stravechea, prima meserie de pe Pamant e mai greu de citit, e mai prefacut, are o imagine buna si mie imi place, după ce o să-l scăpați o să-l ajut să treacă peste da mie imi place sa ajut! Nu sunt nașpa!

  27. Nu înțeleg..
    Voi, care nu știți să conduceți un mic inspectorat, care vă pricepeți doar să zburați cu autobuzele alea aeriene, atacați un om ce și-a dovedit expertiza managerială?!..
    Valeriu este și va fi cu 10 clase peste voi!!..

    El ar trebui să vă conducă măi p…iloților!

  28. Probabil, din ce văd eu.., că acum am citit, Valeriu are un proiect mare cu aviația și de asta i se pun bețe în roate..

    Sper să reușească să se impună.

  29. Stimați domni și doamne, declinul IGAV a început din decembrie 2014 când la conducerea inspectoratului au fost aduși 2 „manageri” de la MApN respectiv Reliu si Machedon. Acesti frustrați alături de individul Colcigeanu au făcut tot ce le-a stat în putință să distrugă această instituție. Totul sub atenta supraveghere sau cu complicitatea unui Dache,Burtan dar mai ales a unui Trailescu, Mosor. Mai sunt si alții care acum se dau „patrioti”. Gen d-na Circo si părintele ei spiritual Baftoi care orientat din fire, când a văzut că se scufundă corabia a fugit. Ghiciti unde? Hoțul verifică hoții. Băieți, ciocu mic că toți ați participat la furt si distrugere. V-ați bucurat când a dispărut limita de 15.000 și ați dat năvală că tâlharii la cașcaval. Așa că nu vă mai credeți unii mai albi ca alții. Toți sunteți negrii tuci. Ce fac băieții de acum ? Continuă ce au început predecesorii lor, dar nu din răutate ci din prostie.Sunt curios când se vor recupera banii de la Machedon, Reliu si Colcigeanu. Și când va fi următorul control la IGAV.

    • Domnule Gradinaru, că aveți o problemă cu Reliu și Machedon, este de înțeles. Ceea ce este de neînțeles, este faptul că aruncați cu noroi în cei cu care ați lucrat și care au ridicat acest inspectorat. Asta este un pic degradant… mai ales pe o pagină de subsol a unui articol cu o vizibilitate mai mică decât numărul de cadre al IGAv. În rest, sunt convins că cel mai mult s-au bucurat Dache, Burtan, Trailescu, Mosor, Circo și Baftoi de ”limita” de 15 000 (în fapt nici măcar nu a existat această limită). Nu am putea spune oare că Reliu și Machedon au distrus această intituție sub atenta supraveghere sau cu complicitatea conducerii ministerului, din care făceați parte? Cred că este o afirmație mult mai corectă din toate punctele de vedere, chiar și gramatical (vezi ”unui…”).

      • Cum ai stiut tu Colcigene ca un om mare cine a scris despre hoțiile voastre de la IGAV. Niște unii aveți cosmaruri grele cu fostul vostru sef. Na că nu mai nimerit nici de data asta.

  30. hai sa va rezolv problemele…ca aveti cu nemiluita. solutii:
    1. scoaterea orei de zbor
    2.
    …revin după ce se aplica 1

  31. Băi oameni buni Controlul Intern mai există? Și dacă există cu ce se mai ocupă de fură ăștia ca în codru?

  32. Băieții cu coșuri, posta i de ocazie, va doare rău, nu? Teoretic prostia nu doare, dar rămâneți în studiu la psihiatrie! Iar Dache și Trailescu pot canta liniștiți „dușmanii-mi poarta pică că n-au valoarea mea”…Puneți draq mâna la munca și faceți ceva folositor pentru Igav-ul ăsta, că nu rămâne nimic după voi! Stați și comentați articolele lui Tache în timpul orelor de program. Dacă cei din trecut au făcut greșeli, faceți voi lucrurile mai cu cap…dacă aveți!

  33. Bai idiotilor care va certati aici pe comenturi (ca si cum asta ar fi ceva semnificativ) puneti dreaq mana de la mana si rugati-l pe Tache sa va faca si voua un articol (pare destul de ieftin daca Burtan si-a permis) ca sa nu va mai plangeti ca e viata grea la banii astia 😉

  34. Nu pot folosi diacritice, sper ca sensurile sa nu fie deteriorate.
    Tache este jurnalist, e jobul lui, articolele sunt scrise in functie de sursa, intelegere si compunere. Inexactitatile si erorile pot fi percepute doar de catre stiutori.
    Am admiratie pentru ce a realizat Raed Arafat.
    Trecerea in coordonarea exclusiva a sefului DSU este o minimalizare a IGAv. Toate misiunile de ordine publica sau transport vor trebui aprobate prin bunavointa, DSU nu are atributii legale privind misiunile IGPF, IGPR, IGJR, DGA, etc. Prerogativele sefului DSU sunt date de atributiile strucurii, pentru orice alta misiune „imprumuta” IGAv din bunavointa. Asta inseamna ca IGAv poate executa o astfel de misiune avand in spate, legal, un „De acord”, nu un „Aprob”. Inseamna, cu cutitul la gat. Este parerea mea.
    Cel mai mult, am vrut sa intru in comentariu sa va provoc, fara incongnito cand vreti sa spuneti ceva, nu va mai varsati „tomberoanele” in public, e cel putin trist.

    Toate bune, IGAv!

  35. A-ti lăsat unitățile din teritoriu fără elicoptere, nu avem hangare, nu avem tehnica,
    Trebuie mereu sa ne milogim la București, sunt oamenii de 3 ori mai buni pe teritoriu dar nu ne baga nimeni in seama! Voi stati la căldurica, aveti elicoptere, va certați pe ore de zbor și noi stam ca prostii. Sa va fie rusine! Sunteti doar pentru voi!

  36. Diversiune subțire de tot rasul.Miza comisionul din achiziția de elicoptere.Cinele va lua comisionul? Vom vedea nu cred ca acest Arătat se pricepe la elicoptere.Baietii de la urme și mirosuri mai ușor cu manipulările. Nici un CDOR oricum l-ar chema dacă semnează mai devreme sau mai târziu va da cu subsemnatul pe covorul roșu. Mare atentie

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger