DEZVALUIRI Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » Dezvaluiri » Catalin Tache » Piata sparge Horeca!

Piata sparge Horeca!

Autor:

Hulite de unii si demonizate de altii, iata ca amplele manifestatii de protest care s-au desfasurat seara de seara in Piata Victoriei au avut si un efect concret. Da, stiu, Guvernul Grindeanu nu a cazut, dar iata ca marele perdant al acestei rostogoliri de nemultumire publica a fost, dupa principiul „unde dai si unde crapa”, industria ospitalitatii Horeca!

 

piata 1 Piata sparge Horeca!

„Lumea buna” s-a strans in fata Guvernului

Pentru ca, dupa cum sustin sursele noastre, pierderile celor care activeaza in acest domeniu care asigura „logistica” hotelurilor, restaurantelor si cafenelelor din Bucuresti sunt mai mult decat insemnate, vorbind aici de cifre concrete. Pentru ca, dupa cum o arata bilantul reprezentantilor acestui domeniu de activitate, unul dintre cele mai „vioaie” cel putin la nivelul Capitalei, in luna ianuarie vanzarile au fost cu 25% mai mici decat in prima luna din anul trecut. Iar pana pe 15 februarie situatia este si mai „groasa”, raportandu-se scaderi de 45%. Si asta pentru ca, pur si simplu, corporatistii si „rasfatatii” multinationalelor care obisnuiau sa-si petreaca serile in oras au reprezentat acum „grosul” manifestantilor din Piata Victoriei!

Nu au mai iesit!

Dincolo de convingerile lor politice, patronii de restaurante, baruri si cafenele, mai ales cei din zonele bune ale Capitalei sunt, probabil, unii dintre cei mai ferventi sustinatori ai incetarii „maratonului protestant” din Piata Victoriei.

gol Piata sparge Horeca!

Localurile au fost goale pe timpul manifestatiilor

Si asta pentru ca, pur si simplu, au fost atinsi la portofel. Iar reprezentantii unora dintre cele mai importante firme care detin „monopolul” distributiei Horeca in Bucuresti sunt disperati dupa ce au fost nevoiti sa raporteze nu doar ca nu au avut nicio sansa sa-si atinga „target”-ul de vanzari, dar pur si simplu acestea s-au prabusit, atat in luna ianuarie, cat mai ales in prima jumatate din februarie. Desigur, nu este nevoie de niciun sondaj de opinie sau de sustinerea vreunei teorii a conspiratiei privind „partidul multinantionalelor” pentru a fi constient de faptul ca prezenta masiva din Piata Victoriei s-a bazat in special pe „lumea buna” din Capitala. Cea care obisnuia ca, dupa terminarea programului de la corporatii, sa ia masa sau sa bea un pahar in oras, reprezentand cel mai profitabil segment de clientela pentru detinatorii de restaurante, baruri sau cafenele. Iata insa ca simtul civic a fost atat de puternic incat acestia s-au „proptit”, seara de seara, in Piata Victoriei, in timp ce localurile din zona centrala si cea de nord a Capitalei erau pur si simplu pustii, cu rezultate financiare dezastruoase pentru cei implicati in industria Horeca.



    
Ziarul National
Recomandarile zilei 19-09-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!