AcasăDezvaluiriAncheteKlemm la Busuioc, Hellvig la schimb cu Olguta!

Klemm la Busuioc, Hellvig la schimb cu Olguta!

Dupa cum titram in urma cu o saptamana, luna martie ar trebui sa aduca un sef nou la Serviciul Roman de Informatii, ”garda pretoriana” a lui Klaus Iohannis din sistem declansand deja o ampla operatiune pentru a forta obtinerea unui nou mandat dentru Eduard Hellvig, dupa ce ”experimentul ”Ciuca a reusit, cel putin intr-o prima faza, in urma sedintei ”blitzkrieg” din CSAT de pe 28 decembre. Insa de aceasta data ”unidirectionarea” lui Klaus Iohannis nu mai este necesara, cu toate ca in conformitate cu legislatia in vigoare presedintele Romaniei este cel care va face nominalizarea pentru viitorul director al Serviciului Roman de Informatii. Pentru ca ultimul cuvant in desemnarea sefului SRI il are totusi Parlamentul Romaniei. Astfel ca a fost pusa in miscare o intreaga masinatiune pentru ca nimeni sa nu traga ”batista de pe tambalul” SRI, cel putin pana in luna martie.

Iohannis se baricadeaza pe lina Hellvig

Iar fibrilatiile au inceput dupa ce in luna octombrie a anului trecut inspectorii Curtii de Conturi au descins, fie si in cel mai mare secret, la Serviciul Roman de Informatii, dand iama prin cheltuielile la vedere sau ”acoperite” ale structurii. Si uite cum, dupa ce oamenii lui Mihai Busuioc au calcat pana la urma pe coada SRI-ului, o vizita ciudata a fost intreprinsa in luna decembrie, cand daca ar fi sa ne luam dupa coordonatele GPS, triangulatie si alte ”minuni” ale tehnicii, am afla ca ambasadorul SUA ar fi descins la randul sau, in cel mai mare secret,  la Curtea de Conturi. Fara insa ca Mihai Busuioc, cel care nu chiar cu multa vreme in urma era considerat printre cei mai loiali ”dragnisti” din PSD sa-si anunte colegii de guvernare despre aceasta intalnire de taina.

Lia Olguta Vasilescu si Mircea Draghici monede de schimb pentru seful SRI

Ceea ce nu a facut decat sa ”legendeze” si mai mult varianta de lucru ca Hans Klemm a riscat sa-si bage din nou nasul nepermis in ”bucataria interna” a actualei coalitii de guvernare, existand ”suspiciuni rezonabile” ca lui Mihai Busuioc i s-ar fi cerut sa nu ”detoneze” concluziile raportului  Curtii de Conturi pana la posibila nominalizare din martie a unui nou sef al SRI. Iar apasand ”pana la blana” acceleratia planului incercarii mentinerii actualului director in fruntea Serviciului Roman de Informatii, in aceste zile se poarta negocieri la sange, dupa ce tabara lui Klaus Iohannis ar fi propus un troc traditional dambovitean. Si anume ca Presedintele Romaniei sa accepte nominalizarea ca ministri in Guvernul Dancila a ”reevaluatilor” Lia Olguta Vasilescu si  Mircea Draghici, doar daca PSD-ul nu va forta la randul sau debarcarea lui Eduard Hellvig in luna martie!

Curtea de Conturi la SRI, din octombrie!

Una dintre spaimele cele mai accentuate ale serviciilor dupa ce sandramaua ”Republicii Procurorilor” pe care tot ei au instaurat-o din umba a inceput sa se clatine tot mai serios a fost ca nu cumva Curtea de Conturi sa dea iama prin documentele justificative ale cheltuielilor. Mai ales ca, in afara acestui control la bani, serviciile nu prea au nici un ”pradator” legal de care sa se teama, mai ales la ce clasa politica debila avem in ultimii ani.

Mihai Busuioc ce a cautat ambasadorul SUA la Curtea de Conturi

Iar instalarea lui Mihai Busuioc in fruntea Curtii de Conturi, dupa ce acesta rezistase cu stoicism, ca si secretar general al Guvernului la asaltul ”baricadatilor” din Palatul Victoria, Sorin Grindeanu si Victor Ponta nu a facut decat sa devina o celeritate ”combinarea” acestuia. Dar iata ca de ce le-a fost frica nu au scapat si in luna octombrie a anului trecut primii inspectori ai Curtii de Conturi au batut la usa SRI-ului…

Klemm la Curtea de Conturi, in decembrie

Iar primele concluzii care se contureaza in cadrul raportului care ar trebui finalizat in perioada urmatoare probabil ca nu sunt chiar ”fara de prihana” pentru toata lumnea, astfel ca s-a cautat o solutie pentru ca inspectorii Curtii de Conturi, daca tot nu schimba cu totul macazul acestui control tematic, atunci barem sa o mai ”lalaie” si ei cu raportul, cel putin astfel incat acesta sa nu-i explodeze in fata actualei conduceri pana in luna martie. Astfel ca pana la sosirea in Romania a noului trimis al Administratiei Trump a fost deschis deja un nou front, prin reactivarea ambasadorului Hans Klemm.

Hans Klemm a luat o iarasi pe aratura diplomatica

Cel care acum va trebui sa se justifice  in fata republicanilor care a fost ”misiunea diplomatica” pentru care s-a ”furisat” la Curtea de Conturi. La fel cum Mihai Busuioc va trebui sa explice la randul sau ce a vrut Hans Klemm de la el…

Iohannis la taraba!

De asemenea, un alt front pe care se ”strange surubul” este cel politic, acolo unde Klaus Iohannis a incercat sa negocieze ca la piata ramanerea lui Eduard Hellvig la butoanele SRI-ului, prin blocarea numirii in Guvern a Liei Olguta Vasilescu si a lui Mircea Draghici. Insa dupa cum sustin sursele noastre, decretele prezidentiale de numire a Liei Olguta Vasilescu in functia de viceprim-ministru si ministrul Dezvoltarii Regionale  si Administratiei Publice si a lui Mircea Draghici drept ministru al Transporturilor ar fi  emise imediat daca PSD-ul ar da asigurari, fie si neoficiale, ca nu va forta debarcarea lui Eduard Hellvig in luna martie si numirea unui nou director al Serviciului Roman de Informatii. Ceea ce si explica recentele ”depese” reciproce dintre cele doua Palate pe tema acceptarii in Guvern a lui Vasilescu si Draghici…

author avatar
Catalin Tache
6.684 afisari

9 COMENTARII

  1. CORUPTIA NATIONALA SE DATOREAZA: Activitatii; parlamentarilor, guvernantilor si a baronilor locali, care legifereaza in mod discretionar si isi atribuie lor ,in mod abuziv, IMORAL drepturi si facilitati „BANANIERE”.
    – Nerespectarea pricipiului separarii puterilor in stat, pe linga atributiile legislative, parlamentarii exercita ingerinte in functionarea puterii judiciare (numirea Avocatului poporului, a unor membri in CCR, la Curtea de Conturi, CSM sau in ANI, etc.). Efectele negative ale imunitatii parlamentare, protectiei politice acordate guvernantilor, influentarea pe cai oculte a initiativelor legislative, finantarea ilegala a partidelor politice si a campaniilor electorale, etc;
    – Distorsionarea intentionata a legilor, normelor si reglementarilor pentru a creea avantaje unor actori publici sau privati, prin acordarea de castiguri personale unor oficialitati, pe cai ilicite sau alte mecanisme netransparente;
    – Imunitatea excesiva a parlamentarilor (guvernantilor) si procedurile abuzive privind punerea in imposibilitate a autoritatilor judiciare pentru ai deferi pe acestia justitiei (in vederea cercetarii in cazul comiterii unor infractiuni de coruptie) a condus inclusiv la decredibilizarea actului de dreptate precum si a justitiei in Ro, atragand si critici externe severe;
    – Astfel s-a ajuns dupa 28 de ani de ,,democratie originala‘‘ ca mediul politic (societatea politica) din România sa aiba un grad maxim de autointoxicare si autopoluare. Datorita nerespectarii si nepromovarii principiilor moralitatii si competentei sistemul politic nu mai poate sa dezvolte activitati si programe(proiecte) laborioase de interes public general, acesta s-a mafiotizat si transformat in gupari infractionale de crima organizata, transformand ilegalul in legal pentru a se evita sanctionarea incalcarii legii. Comisiile de specialitate ale Parlamentului ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii neortodoxe decat cele de competenta si integritate morala) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 28 de ani este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S – a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale.
    Un exemplu de releventa ne mai intalnita, in acest sens se poate mentiona adoptarea in 2012, in unanimitate de care Parlamentul Romaniei a Legii privind amnistia pentru 300.000 de functionarii publici obligati sa returneze sporurile încasate (peste 1,5 miliarde euro), fara acoperire legala în 2009 şi 2010, constatate ca ilegale de catre Curtea de Conturi. Acest act politic este unul istoric condamnabil, prin care s-a transformat ilegalul in legal si s-a instituit actiunea retroactiva a legii, ceea ce ilustreaza ca de fapt e vorba de o nomenclatura a statului mult mai periculoasa decat cea comunista ce creeaza haos juridic, economic si social propice pentru instalarea ANARHIEI, caruia doar Societatea Civila- daca se trezeste- mai poate sa-i puna capat si cat mai urgent posibil.
    Comisiile de specialitate ale Parlamentului ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii neortodoxe decat cele de competenta si integritate morala) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 28 de ani este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S – a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale.
    Romania va pasi pe calea progresului general cind relatia actuala
    POLITICA = MAFIOTISM + IMORALITATE + INCOMPETENTA + GOLANEALA
    va fi inlocuita cu
    POLITICA = MORALITATE + COMPETENTA + DARUIRE PENTRU SEMENI + NOBLETE
    si cind sfera politica va contine mai putina demagogie decat exista in prezent si mult mai multa credibilitate, voluntariat si oameni cu demnitate si de caracter.
    SISTEMUL POLITIC existent s-a dovedit a fi categoric lipsit de capacitatea de a oferi societatii romanesti postdecembriste caile necesare pentru PROGRES, iar caracterizarea sa se regaseste in remarca marelui dramaturg Ion Luca Caragiale valabila si astazi “Partide politice in sensul european al cuvintului, formate de traditii sau de interese de clasa noi sau mai recente si in care programele sa se bazeze pe principii sau idei progresiste, nu exista in Romania”. Renumitul Octavian Goga scria despre România în 1916 cu aprecieri care se potrivesc si astazi „Ţară de secături, ţară minoră, căzută ruşinos la examenul de capacitate în faţa Europei…
    Aici ne-au adus politicienii ordinari, hoţii, improvizaţi astăzi în moralişti, miniştrii care s-au vândut o viaţă întreagă, deputaţii contrabandişti…
    Nu ne prăbuşim nici de numărul duşmanului, nici de armamentul lui, boala o avem în suflet, e o epidemie înfricoşătoare de meningită morală”.
    Incompetenta clasei politice postdecembriste este demonstrata si recunoscuta de catre ea insasi, dovada fiind facuta prin, apelarea la oragnisme internationale pentru a fi elaborate unele strategii nationale sau politici interne, ignorind potentialul stiintific autohton.
    – Incapacitatea manageriala a statului roman, implicit a institutiilor si autoritatilor sale, lipsa de (pre)viziune a falsilor politicieni si preocuparea acestora pentru promovarea propriilor interese-scopuri meschine, este dovedita de cel mai mare paradox din istoria moderna a natiunii romane, sunt imprumutati zeci de miliarde de euro de la FMI pentru consum efectiv si alte fantezii politice si nu s-a putut valorifica zeci de miliarde de euro (nerambursabili) pusi la dispozitie de catre U.E. pentru investitii, in situatia in care B.N.R. are rezerve valutare de peste 35 miliarde de euro de unde s-ar putea aloca fondul necesar cofinantarii proiectelor atat de utile si necesare modernizarii Romaniei. A reusit un stat ca ALBANIA care se afla inainte de 1990 cu mult sub standardele Ro ca din 1995 pana in prezent sa devina a doua Elvetie a Europei utilizand la maxim fondurile externe ca si Polonia.
    – In timp ce statele civilizate ale lumii au ca obiectiv principal in programele lor dezvoltarea cercetarii stiintifice sau a „societatii cunoasterii”, factor promotor al progresului, pentru care aloca fonduri financiare insemnate (6-9% din PIB) in Romania aceasta activitate mai pilpiie doar ca o luminare care urmează sa se stinga definitiv, fara ca cei care carmuiesc destinele tarii sa schiteze vreun gest. In ciuda acestei ignorante, divinitatea, in multe competitii stiintifice internationale (olimpiade, inventica) i-a desemnat pe romani ca fiind printre „asi”, ceea ce dovedeste ca si Dumnezeu tine cu poporul roman mai mult decat o fac conducatorii impostori ajunsi in functii supreme pe baza de “siretlicuri” politice sau criminale.
    In acest context, ar fi de prisos sa mai vorbim despre cum este valorificat potentialul academic, in procesul de elaborare a strategiilor, sau Politicilor Publice destinate asigurarii binelui general al romanilor, care lipsesc cu desavarsire.
    Realitatile existente in Ro dupa evenimentele istorice din 1989 dovedesc ca STIINTA temelia dezvoltarii si progresului unei societati ca si CULTURA care constitue de-a lungul istoriei si existentei unui popor ADN-ul său, dăuneaza grav mentalitatii politrucilor, drept urmare se poate constata cu mahnire ca aceste valori supreme ale existentei umane sunt abandonate in mod intentionat cu scopul indobitocirii natiunii. Acum in vremuri tulburi pentru guvernarea normala a tarii poate intelege orice roman de ce marii oamenii de cultura si de stiinta ai neamului nostru de-a lungul istoriei au emigrat fiindca nu au putut vietui in Ro pentru a-si dovedi patriotismul desavarsit, ei s-au dăruit omenirii pe teritoriul altor tari.
    – CORUPTIA postdecembrista A ERODAT in mod constant si virulent credibilitatea politicienilor, a institutiilor statului si a reprezentantilor acestora, producind o stare de confuzie grava in opinia publica, care a ajuns sa considere acest fenomen negativ drept o (valoare) caracteristica societatii moderne sau inerenta unei vieti politice pluraliste. Punerea semnului de egalitate intre democratie si coruptie (criminalitate) constituie un mare obstacol pentru democratizarea reala a societatii romanesti. Coruptia din politica, administratie publica si sistemul economic a condus la o SIMBIOZA INTRE STRUCTURILE STATALE SI CELE CRIMINALE, in care statuI cu institutiile sale a devenit parte componenta a problemei si astfel statul nu mai poate constitui unul din mijloacele de inlaturare a fenomenului in cauza, ajungindu-se la o disolutie totala.
    – Multi politicieni pentru a-si ascunde HOTIA si CORUPTIA acumulata in functia de parlamentar, membru de Guvern, primar, consilier local sau judetean sau functionar public, procedeaza fara scupule si divorteaza de sotie pentru a-i lasa toata averea; imobile, terenuri, paduri, afaceri si bunuri mobile de mare valoare, ca sa nu fie confiscata deoarece a fost dobandita in mod ilicit;
    – Puterea politica din Romania postdecembrista, indiferent de formatiunile politice care au alcatuit-o in loc sa militeze pentru formarea unor institutii publice fara vulnerabilitati pentru angajatii sai pe principii de competenta si moralitate au promavat si incureajeaza continuu politicile clientelare de tot “soiul” contribuind astfel cu vehementa la acutizarea disolutiei autoritatilor statului si la instalarea unei administratii de stat cat se poate de vulgare, ajungindu-se in cele din urma la un paradox “privatizarea functiilor statului” (aceasta fiind cea mai mare inventie realizata in ultimul veac, in Europa si in domeniul politic);
    – In perioada postcomunista politicile de protectie sociala au avut un caracter formal deoarece membrii asa zisei elite politice (pilosii, tupeistii si excrocii) n-au avut nevoie de asemenea programe pentru ca acolitii lor au beneficiat de relatiile clientelare si au fost incadrati in mod discretionar ca functionari la institutiile bugetare sau la firmele sustinute politic, afectind astfel atit bunul mers al administratiei publice cat si dezvoltarea mecanismelor naturale ale unei economii eficiente;
    – Initial reglementarile pentru organizarea si functionarea SINDICATELOR prevedeau ca aceleasi functii de conducere ale unei organizatii pot fi ocupate doar de doua ori cate patru ani (in total opt ani) de catre aceeasi candidati, ulterior legea a fost modificata “curveste” de Parlament, fara just temei, ajungindu-se astfel la situatia actuala in care unii lideri au ajuns la stadiu de “dictatori nord – coreeni” sau de cei mai tari “nababi” in triburile lor. Situatia existenta genereaza mai mult rau decat bine atat societatii cat si sindicalistilor. In acest mod au fost spulberate premizele evolutiei pozitive a miscarii sindicale din Romania, in schimbul contribuiri acesteia la amplificarea si diversificarea formelor de manifestare a imoralitatii sau coruptiei in societatea romaneasca, uni lideri ajungand sa aiba statut de sef al mafiei iar altii in penitenciare.
    Liderii de sindicat sau elite ale societatii civile liftati in sfera politica, ajunsi parlamentari ori printre guvernanti au uitat de unde au plecat si s-au transformat si ei din mici crocodili in mari rechini (capi de mafii) abandonand colectivitatea de unde au fost propulsati si toti sunt acum prinsi in capcana santajului mafiotilor din sistemul national al coruptilor;
    – PRESA scrisa, audio si video este in cele mai multe cazuri patronata de oameni cu interese politice meschine, ostile interesului general al societatii democratice, aceasta de multe ori ajuta la mistificarea realitatii, ascunderea imoralitatii celor care se doresc a fi autointitulate ELITE ale societatii romanesti, ori practica in diferite moduri santajul.
    Fenomenele coruptiei si criminalitatii s-au agravat atat de mult si datorita lasitatii Societatii Civile organizate, care in prezent mai face doar figuratie din cand in cand fara nici un efect social, politic sau economic major.
    Referitor la rolul BISERICI in normalizarea vietii sociale in Ro este necesara purificarea si recurgerea la exigentele randuielilor crestin-ortodoxe a celor ce slujesc, imparatiei lui Dumnezeu, in numele poporului roman.
    Ca o concluzie masurile necesare a fi intreprinse pentru “eradicarea” actelor de coruptie si mare criminalitate depind atit de armonizarea si implementarea cadrului legislativ si instituţional, cat si de eficienta activitatilor desfasurate de structurile competente ale statului inclusiv a serviciilor de informatii dar mai mult de modul de actiune a componentelor societatii civile.
    “Spiritul civic” ca ansamblu de sentimente profunde de dragoste si devotament patriotic, alt pilon de baza in sustinerea unei societati democratice, in Romania, nu s-a putut dezvolta din cauza tradatorilor de neam (a se vedea majoritatea liderilor de sindicat sau de ONG) si a cenzurarii “organizatiilor societatii civile” de catre forte interne sau externe cu interese obscure.
    “Modernizarea statului” a fost totdeauna un slogan serios folosit in mod demagogic de clasa politica, doar in campania electorala, desi constituie o miza foarte importatnta pentru progresul natiunii romane. Acest proces nu a fost posibil sa se realizeze deoarece in societatea politica activeaza foarte multe CIOCIOLINE (feminine dar si masculine) submediocritati si este total lipsita de capacitati manageriale in domeniul administratiei publice sau pentru valorificarea superioara a factorilor de reusita (inclusiv a celor naturali) cu poltential ridicat. Datorita actului tradarii manifestat in postcomunism de majoritatea politicienilor, clasa politica, nu a putut dovedi practic niciodata ca are intentii cu finalitate si pentru realizarea interesului general al societatii.

    • Postac sorosist, neomarxist, poperist, idiot util! Pai cine a dirijat toata viata politica, sociala si economica? Nu „omul sorosist”. Manipulare tampita. Cretin ce esti? Cat primesti de fiecare postare a acestui asa zis comentariu?

    • Este adevarat, dar, cum se poate scapa de acesti golani care timp de 30 de ani ne sufoca cu incompetenta si hotiile lor??Se rotesc la putere de 30 de ani aceiasi mafioti.Acestia sunt satana in istorie si blestemati sa fie pentru tot raul pe care l-au facut acestui popor.

  2. Profit de faptul ca sugatorul de lupa Hellvig vrea sa isi prelungeasca mandatul la SRI pentru a ii transmite o rugaminte. In apartamentul lipit de al meu locuieste un securist care are montate aparate de iradiere de putere mai mica, sa nu lase urme, dar care omoara incet si sigur; de exemplu, ma tin treaz jumatate de noapte sau imi iradiaza zonele bolnave. Totusi, aparatele sunt destul de puternice incat l-au bagat in spital chiar pe vecinul cu pricina si de atunci ciobani de la SRI fac ture de 8 ore in apartament, unde le deschide nevasta-sa. Chestia asta nu mai poate continua daca nu vrea sa moare cineva, ceea c ear fi o mare incurcatura legala – pe mort nu il poate justifica, ca ce cauta un serviciu secret cu asa aparate interzise sau un cioban oarecare noaptea in alt bloc (ca poate sari pe geam, de exemplu) iar din punct de vedere legal sunt in legitima aparare. De aia am nevoie sa se carabaneasca, altfel iau eu masurile mele. Tembellvig, ce zici ma baiatule, o rezolvam omeneste? Muje nu pot sa iti dau ca Iohannis, dar una colectiva e posibila daca tot insistati.

  3. Ce dementi au condus Serviciul Roman de Informatii!
    Te infiori cand stii ca securitatea nationala a fost data pe mana unor indivizi de aceasta teapa.
    Prostul de contribuabil!

  4. PENTRU DIMINUAREA CORUPTIEI IN SFERA POLITICA E STRICT NECESAR CA ACEASTA SA FIE DOMINATA DE ELITE UMANE, VOLUNTARE, CAPABILE SI DE CARACTER.
    Dupa evenimentele din decembrie 1989 cei mai multi romani traiesc cu senzaţia că ţara nu e guvernată sau că ar fi pe ultimul drum si resimt cu o acuitate dureroasă dezagregarea, disoluţia, absenţa oricărei strategii a poporului roman, pentru poporul român. Ca natie avem nevoie de niste raspunsuri. Ce facem cu daruirile lui dumnezeu pentru neamul nostru? Cine sîntem? Cine vrem să fim? Dacă ne punem asemenea întrebări, dacă ne interesează ce cerem noi de la noi înşine ca neam şi ca stat, unde anume avem posibilitatea să ne poziţionăm în matricea naţiunilor moderne, din punct de vedere cultural, politic, economic, social, unde putem fi situati peste zece si mai multi ani şi ce se întreprinde concret pentru asta, atunci cei cu discernamantul neafectat nu pot ramane pasivi fata de realitatile amenintatoare la adresa neamului romanesc.
    Pentru construirea unui stat modern caruia sa-i putem gestiona puterea publica intr-un mod cat mai eficient in interes general societatea politica romaneasca trebuie reformata din temelii, astfel:
    – Trebuie modificata, de catre oameni de stiinta si parlamentari legimitimi, Costitutia in conformitate cu cerintele dezvoltarii si consolidarii democratiei pentru a corespunde unui model european in sensul gestionarii eficiente a puterii statale de catre “elite adevarate” si redusa (anulata) imunitatea parlamentarilor sau a altor forme de “protectie penala” pentru demnitari, etc;
    – Imbunatatirea imaginii societatii politice din Romania prin infiintarea BIROULUI NATIONAL AL ELECTORILOR (organizatie apolitica – denumit si SFATUL INTELEPTILOR – compus din cite un reprezentant al fiecarui judet (unitatea administrativ-teritoriala), ales dintre cele mai capabile personalitati locale, apolitice cu o inalta tinuta stiintifica si morala “care sa preia rolul prezentelor organizatii conspirative gen loje masonice” si sa fie imputernicit pentru a decide prin hotariri colective intreruperea mandatului in timpul exercitarii acestuia de catre politicienii sau independentii alesi in functii locale sau parlamentare la nivel national ori European, care si-au incalcat statutul sau angajamentul asumat initial pentru functia respectiva;
    – Pentru determinarea nr. de parlamentari, care in mod ciudat ii dublu fata de nr. aprobat prin Referendumul din 2009 si dimensionarea corecta a serviciilor necesare celor doua camere ale Prlamnentului trebuie sa se aiba in vedere atat criteriile de eficienta operationala cat si de cheltuirea economicoasa a fondurilor publice precum si algoritmii sau normele standard utilizate de parlamentele tarilor europene, care au si PIB-ul pe cap de locuitor asemanator cu cel din Romania.
    In Romania, in ciuda cerintelor obiective impuse de progresul national si bine cunoscute din mosi stramosi, sunt infiintate si supradimensionate multe organizatii (unele parazitare) sau institutii administrative ale statului pe care P.I.B. nu le mai poate sustine cu resurse, fiind necesare impruputuri externe, de la FMI, B.E.I. etc pentru a realiza consumuri inutile, ceea ce duce la indatorarea nejustificata a generatiilor viitoare. Imprumuturile externe sunt recomandate a fi folosite doar pentru investitii productive, altfel ele duc la saracire nationala……
    – Despre calitatea alesului, in ultimii 29 de ani, se poate spune ca aceasta va creste cand, pentru candidatura sa se va impune respectarea unui minim de criterii de valoare referitoare la competente si integritate morala. Se va impune obligatoriu indeplinirea legitimitatii alesului adica acesta sa aiba 50% plus unu din voturile electorilor aflati pe listele votantilor si sa dea dovada de responsabilitate dandu-si demisia atunci cand greseste sau isi incalca statutul, altfel vom avea, primari, consilieri si un Parlament dominat de submediocritati si impostori cu consecintele de rigoare.Numarul mandatelor unui candidat trebuie limitate la cel mult doua.
    – Intr-o democratie reala, UN POLITICIAN DE ELITA (model) necesar unei societati moderne bazate pe cunoastere, trebuie sa fie un intelept, sa priveasca particularul prin prisma generalului si intr-un acelasi elan de gindire sa cuprinda deopotriva abstractul si concretul. Trebuie sa vada prezentul in lumina trecutului, pentru scopuri situate in viitor. Nici o parte a naturii umane sau a institutiilor omenesti nu trebuie sa-i scape cu totul din vedere. El trebuie sa fie dezinteresat si in acelasi timp sa vizeze un scop; sa fie distant si incoruptibil dar cu picioarele pe pamint ca un om de stiinta. Sa aiba viziuni si spirit dezvoltat pentru afaceri publice si voluntariat si nu pentu afaceri mafiote. (Indivizi cu discernamintul afectat, incompetentii si cei cu instincte de rechin nu au ce cauta in politica sau viata publica).
    Un popor nu se poate dezvolta fara a avea repere sau propriile modele de oameni valorosi a caror exemplu sa le fie urmat sau care sa constituie seva de unde sa se hraneasca spiritual. Lipsa unor asemenea valori sau principii inseamna dezradacinare si apoi pieirea neamului respectiv. Din acest punct de vedere politica romaneasca postcomunista are o manifestare nefasta;
    – Societatea Civila Organizata, ca factor esential de influentare a puterii, baza de formare si rampa de lansare a membrilor elitei politice (notiuni care inca nu au reprezentare reala pentru societatea romaneasca), trebuie sa aiba taria si capacitatea necesara pentru a reactiona in diverse moduri sa împiedice desfriul clasei politice petrecut in cei 29 ani de postcomunism;
    – Tinind cont de infantilismul clasei politice postdecembriste, de situatia geo-politica a tarii, de stadiul decazut economico-social in care se afla Romania si de obiectivele tinta ce trebuie atinse in perspectiva, este strict necesar sa se adopte o serie de NORME ALE SOCIETATII CIVILE –CONTRIBUABILILOR – fie si in Piata Universitatii, deoarece asa zisa elita politica n-are cum sa adopte vreodata reglementari prin care sa-si afecteze pozitia superioara (asupritoare) dobindita abuziv, miseleste sau sa-si stinjeneasca propriile interese – privilegii mai ales atunci cind lupta se da la disperare pe viata si pe moarte intre partide ca si in cazul gruparilor infractionale, pentru a imparti daca se poate si ultima picatura din vlaga poporului roman;
    – Parlamentul nu trebuie sa se implice in emiterea de reglementari referitoare la acte comerciale cum a fost cazul privatizarilor PETROM, DAEWO CRAIOVA, etc. si nici sa aiba libertatea de a-si vota in mod discretionar propriile drepturi deoarece acestea sunt acte imorale, in sensul ca schema de instrainare a obiectivelor economice si de comitere a abuzurilor in acest mod, este folosita pentru a nu fi tras cineva anume la raspundere, de ilegalitatile, atrocitatile si anomaliile comise, intr-un eventual proces judiciar care nu se poate intenta tocmai din aceaste motive;
    – Intrucat in cei 29 ani de “democratie originala” s-a dovedit ca oamenii politici din Parlament nu au avut nevoie de imunitate decat pentru a se apara de cauzele penale de mare infractionalitate se impune cu necesitate ca acestia, in situatii dovedite cu certitudine(flagrante), sa fie anchetati in regim de urgenta printr-o procedura cat mai simpla si cu aplicarea unui supliment de pedeapsa, fata de infractorii de drept comun, pe masura functiei publice detinute. Functionarilor, demnitarilor, parlamentarilor necinstiti (corupti) trebuie sa li se anuleze drepturile provenite sau atribuite (pensii, facilitati,) in virtutea calitatii detinute;
    – Demnitarii si functionarii publici bolnavi de boli ce nu le-ar permite sa suporte conditiile penitenciarului trebuie sa fie scosi din functiile cu risc de coruptie (sau praduiala financiara) ca sa nu le poata invoca dupa ce sunt prinsi la furat;
    – Comisiile parlamentare trebuie sa-si exercite in mod cat mai autoritar atributiile de control asupra executivului in vederea actualizarii reglementarilor si reformarii institutiilor si structurilor centrale ale statului potrivit conceptelor moderne de eficienta administrativ si sociala;
    – Pentru ca puterea politica sa fie gestionata corect, numarul purtatorilor de grade ascunsi sau existenti la vedere in presa si politica trebuie sa fie cat mai redus, iar institutiile politice ale statului, sa fie determinate sa functioneze in conformitate cu cerintele obiective ale societatii. In vederea realizarii unui asemenea deziderat, permanent cei care le conduc trebuie corectati pe baza strategiilor si politicilor publice elaborate de catre Societatea Civila Organizata, academii, institute de cercetari, etc;
    – Persoanele care au detinut functii publice in perioada postdecembrista si s-au aflat in mod abuziv in situatii de incompatibilitate sau conflicte de interes (parlamentari, guvernanti, alesi locali, lideri ai societatiii civile, sindicatelor, din mass-media si cadre din structura puterii domeniilor rezervate) ei sau rudele lor pina la gradul patru au avut direct sau prin firme afaceri cu statul ori au folosit fradulos banii publici, nu trebuie sa mai aiba voie a detine responsabilitati de interes public, pentru a li se oferi posibilitatea sa se ocupe de dezvoltarea capitalului acumulat (mai mult pe cai oneroase) a celui productiv in general.
    – Politicienii care divorteaza de sotii pentru a le lasa toata averea; imobile, terenuri, paduri, afaceri si bunuri mobile de mare valoare, ca sa nu fie confiscata deoarece a fost dobandita in mod ilicit sa fie exclusi, prin lege sau norme civice, din viata politica si cea publica, ramnandu-le o singura posibilitate de a mai activa doar cea din sectorul privat (exclusiv in invatamant si sanatate);
    – Politicieni care isi dau copii de mici la studii in strainatate (evitand scoala romaneasca aflata in proces de prabusire) sau merg pt asistenta medicala afara din tara sa fie exclusi din viata publica si din clasa politica plina de impostura si demagogie;
    Astfel, se va diminua fenomenul generat de grupurile de interese nelegitime, se va imbunatati mediul de afaceri, iar dezbaterile politice de interes public vor capata in timp un caracter mai normal lipsit de demagogie si ipocrizie si vor aborda ca subiecte principale de discutii solutii privind interesul cetatenesc si mai putine insulte, calomnii si imoralitati adresate reciproc intre cei din politica si respectiv intre cei din afaceri;
    – Pentru intarirea moralitatii functiei publice este necesar retragerea avizului politic si sprijinul civic din partea Societatii Civile prin scoaterea din viata publica a celor care aflindu-se in cadru structurilor de putere publica si a domeniilor rezervate sau pe pozitii de lideri ai societatii civile, au beneficiat de castiguri financiare, participind la jocuri piramidale tip Caritas si fonduri de investitii prin care în mod constient au fost pauperizati milioane de cetateni. Ori au luat de la banci cu capital de stat imprumuturi lesnicioase acordate abuziv pe care nu le-au rambursat, mai ales de la cele falimentate sau se regasesc in situatii de conflict de interese.
    Acelasi “tratament” trebuie aplicat si celor care sub diverse forme, de mascare a necinstii, au incasat în mod abuziv (ilegal) îndemnizatii sau sume de bani cu ocazia operatiunilor de privatizare, (în aceste cazuri trebuie reluate anchetele si expuse public listele cu cei vizati prin grija institutiilor abilitate) sau din C. A. si A.G.A. ale unitatilor cu capital majoritar de stat fara sa-si aduca vreun aport sau sa depuna vreun efort;
    – Reconsiderarea importantei demnitatii publice, in sensul ca, functiile ce implica manifestarea interesului cetatenesc sa fie ocupate numai de persoane care dovedesc, maturitate si responsabilitate în gindire si au in acelasi timp calificarea, experienta si inclinatia necesara intr-unul din domeniile managementului stiintei sau a destinelor umane si cunosc intrutotul realitatile celor pe care ii reprezinta. Pentru a se indeplini acest deziderat reprezentantii Societatii Civile, cu ajutorul specialistilor in domeniu, trebuie ca, in conditii de maxima obiectivitate, sa se implice cu angajament si responsabilitate in evaluarea abilitatilor privitoare la rezolvarea problemelor cetatenesti a celor care doresc sa fie investiti intr-o functie de demnitate publica prin identificarea de criterii minime pe care acestia trebuie sa le indeplineasca.
    In acest mod vor fi depistati pentru a fi indepartati asa zisii politicieni, demnitari sau functionarii publici figuranti, oportunisti si diletanti care nu au nimic comun cu soluţionarea problemelor ce-i framinta pe semenii lor sau societatea in general. Totodata va disparea si “mafiotismul politic” practicat in Romania timp de 28 ani prin care unii politicieni, fara calificare si experienta profesionala valoroasa ori care sunt nascuti sau au domiciliul intr-o anumita zona administrativa sau geografica a tarii (de regula din capitala) pe baza unor trucuri politice ori formalitati ii reprezinta, doar figurativ, in Parlament pe cetatenii altor zone geografice care ii voteaza in necunostinta de cauza doar pentru ca sunt mituiti. Cu asemenea tupeisti si excroci trebuie făcute liste publice de persoane indezirabile pentru politica României şi cu cele declarate “non grata” pentru viaţa publică din România;
    – Pentru contracararea fenomenelor de coruptie si formare a clanurilor infractionale sau a grupurilor de interese nelegitime in structurile administratiei publice locale si centrale se impun campanii electorale pentru alegeri parlamentare finantate modest numai din bani publici (poate si cu un ajutor din fonduri europene), interzicindu-se cu desavirsire sponsorizarile si donatiile catre partidele politice in aceaste perioade, deoarece practica a dovedit ca si dupa instituirea procedurii votului uninominal, nu s-a reusit conform asteptarilor responsabilizarea politica a alesilor;
    – Pentru asigurarea unei transparente corespunzatoare a institutiilor publice si exercitarea unei monitorizari eficiente asupra actului de guvernare, comisii mixte formate din specialisti ai societatii civile si parlamentari din cele doua camere trebuie periodic sa analizeze, rezultatele structurilor de control intern ale guvernului. La modul cert se impune a se da publicitatii cum au fost valorificate rezultatele si care este gradul de obiectivitate a misiunilor respective. In acest mod se poate intensifica si responsabiliza managementul public. Aplicarea acestei norme civice va asigura o parte a feed-back-ului dintre Societatea Civila, Legislativ si Executiv necesar functonarii unei societati moderne bazata pe cunoastere si progres si care doreste consolidarea continuua a democratiei;
    – Crearea in mod obligatoriu, in cadrul ministerelor si unitatilor administrative cu grad superior de organizare, a asa-numitelor Servicii (O) si (M) adica “Organizare si Metode” compuse din oameni independenti si integri cu studii si experienta profesionala superioara, precum si din cei care apartin elitei stiintei romanesti inclusiv din mediu academic, care sa cerceteze permanent caile, mijloacele si metodele de imbunatatire ale activitatii autoritatilor atit din punct de vedere al functionarii, cat si al reformarii lor. Asemenea, laboratoare ale muncii de inovare si creatie – sunt folosite atit de autoritatile publice din administratia SUA cit si in tarile europene dezvoltate si au ca atributii principale optimizarea oricarei probleme ale structurilor din administratia centrala sau locala.
    Astfel, deciziile executivului, pot avea la baza un sistem realist si rational de elaborare, vor fi întotdeauna calificate, fundamentate stiintific si adoptate în mod obiectiv. In acelasi timp vor putea fi dinamizate si valorificate pentru progresul general cat mai multe energii pozitive si valoroase ale neamului romanesc.

    • Tatăita mai ieșiți ei voi la pensie destinația finala Costa Rica. Bron?ozauri politici din 89,parnaiasi și muscaliti injidoviti marxistneostalinisti de care nu scapam nici după moarte:Dracnea, broscoiul Severin, Petrica Wallter, Gangbagbucian, Prostganian, Nipulice, Iordaș alta întrebare, chioru trădătoru, domnul Teo, mason Mugur, șamd.
      lege după 15 ani marsi în pisdia mati.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger