DEZVALUIRI Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » Dezvaluiri » Catalin Tache » Inca un sprit la Frontiera!

Inca un sprit la Frontiera!

Autor:

Desi Corpul de control al ministrului de Interne „baga carbuni” zi lumina pentru a lamuri dedesubturile situatiei halucinante de la sediul IGPFR, unde seful Serviciului Control a ingenuncheat in fata mai multor chestori aflati la conducerea unor importante structuri, raportul este finalizat doar partial. Pentru ca, dincolo de scena din fotografia terifianta publicata de „National” si in care comisarul sef Aurelian Miu ii cerea iertare, in genunchi, fostului sef al „Doi s un sfeert”, Gelu Oltean, sub privirile nepasatoare ale chestorilor Ioan Buda sau Marcel Ardelean, oamenii ministrului au extins acum ancheta si pe alte paliere.

 

02 ssss03 Inca un sprit la Frontiera!Pentru ca, nu-i asa, or fi curiosi si subalternii care nu-si permit nici cand iau chenzina sa mearga la o bere „ca baietii”, de unde au baut si mancat sefii lor, ca doar o avea si protocolul asta limitele lui. Astfel ca, pentru a  se lamuri daca este vorba despre o exceptie sau nu, cei de la controlul MAI se pot focaliza acum si pe un alt episod, cel din 22 iulie 2016! Tot la sediul central al IGPFR. Tot la etajul sase. Tot terminat cu spritul monstru de rigoare. Organizat tot cu ocazia Zilei Politiei de Frontiera ! Cu singura diferenta ca, fiind in urma cu niciun an, spritul acesta poate intra sub „auspiciile” unei eventuale cercetari disciplinare. Chiar daca, strict din ratiunea de a nu se mai pata si mai rau imaginea MAI, se va mai da sau nu drumul la alte imagini care sa terifieze opinia publica…

Chef de chef

Ministrul Carmen Dan a declarat public ca este normal ca, la ocaziile reprezentate de sarbatorirea oficiala a anumitor structuri, sefii sa stea doar cel mult jumatate de ora la asa-numita „socializare de dupa”… Numai ca, desi actualii sefi de structuri din intreg ministerul au fost chiar prelucrati oficiali pe aceasta tema intr-o „sedinta fulger” convocata de Carmen Dan, acest lucru nu mai poate schimba datele probelemei de la „chefurile de chefuri” din trecut. trio 720x291 Inca un sprit la Frontiera!Printre care se numara si cel din 22 iulie 1016, facut vinerea, pentru ca data oficiala de 24 iulie cadea duminica. Si la care puzderie de chestori au raspuns invitatiei imputernicitului la comanda IGPFR, Liviu Marius Galos, unul dintre invitati fiind, din postura de secretar de stat la acea ora, si actualul sef al IGPFR. Dar sa nu-i lasam cu totul fara „obiectul muncii” pe cei de la Corpul de control, deoarece cu siguranta se vor lamuri si acestia, spre corecta informare a superiorilor, cine a respectat cutuma jumatatii de ora si cine s-a intins la „festivitate” pana tarziu in noapte…

Au „belit” FLIR-ul!

Iar cum in sistem functioneaza mai mult decat oriunde altundeva strategia „sa moara si capra vecinului”, chestorii de la sefia DGPI si IGPFR se pot consola cel putin cu situatia colegilor comandori de la conducerea IGAV.elico 720x479 Inca un sprit la Frontiera! Pentru ca aici ancheta Corpului de control nu doar ca este cu mult mai avansata, practic raportul fiind gata de „explodat” dupa aducerea la cunostinta celor impricinati, dar in „vremea probabila” a MAI se anunta „nori negri”, inclusiv cu trimiterea unor lucari catre Parchetul Militar. Atat pentru cei implicati in promovarea ilegala a unor colegi din „fratia comandorilor” si pentru managementul defectuos, care a condus la consumarea haotica a rezervei de zbor, dar mai ales pentru cei suspectati de crearea unor prejudicii uriase. Iata insa ca, pe ultima suta de metri, din nou s-a mai descoperit o pista de urmat pentru anchetatori, privind o noua „boroboata” comisa chiar sub nasul „triumviratului” Reliu Cristinel Ion- Laurentiu Machedon- Ion Colcigeanu. Este vorba, dupa cum reiese din informatiile de ultima ora intrate in posesia naostra, despre „belirea”, dintr-un motiv socant, a FLIR-ului, dispozitivul de vedere pe timp de noapte si detectie termica. Adica „bila” care se ataseaza sub aparatele de zbor ale Aviatiei Internelor, fie ele elicoptere sau avioane, pentru a vedea tot ce misca pe timp de noapte si care este de atata ajutor misiunilor intreprinse inclusiv de alte structuri din cadrul MAI. Iata insa ca FLIR-ul, dupa ce fost trimis la reparatii in Anglia, „ a luat apa” la propriu la o alta misiune, asa ca IGAV-ul a trebuit sa-l trimita din nou sa fie „bibilit”. Numai ca specialistii englezi nu doar ca au refuzat sa-l mai repare, dar au si transmis ca FLIR-ul este prea „hartanit”, „foarte obosit” si ca se impune cumpararea unuia nou. Care costa de la un milion de euro in sus. Marea problema este insa ca exista indicii puse la dispozitia celor care coordoneaza complexa ancheta interna demarata inca de pe vremea fostului ministru Dragos Tudorache si impulsionata in ultima vreme de Carmen Dan care arata ca FLIR-ul ar fi fost folosit intensiv cu ocazia zborurilor de instructie. Cand ingineri si maistri de-a valma, pentru a incasa deloc de neglijat sporurile financiare aferente, zburau numai cu FLIR-ul. Pentru ca astfel se platea suplimentar si montarea dispozitivului, si zborul propriu-zis, dar si demontarea! Si uite cum, din aceste motive meschine, performantul FLIR a fost exploatat „in draci”, la zboruri de instructie, ci nu neaparat in misiuni unde era atata nevoie de detectia pe timp de noapte!


4 comentarii to Inca un sprit la Frontiera!

  1. #îmi pasă

    Toate aceste lucruri se întâmplă datorită faptului că acești “simpatici” băieți de la Corpul de Control nu sunt în stare ca în 6 luni să finalizeze un amărât de control în care nu trebuia decât să verifice punct cu punct ce ați dezvăluit domniile voastre. Noroc cun un bătrân “lup al aerului” căruia i s-a făcut milă de bieții mielușei. Și asta nu este decât o mică parte din icebergul hoției care a cuprins inspectoratul de aviație de 2 ani și un pic. Toate aceste nesimtiri au fost făcute cu sprijinul și a altor “slugi” care au dat cinstea pe un pumn de arginti în plus.Fără o masivă și atentă “epurare” din zonă a celor care puteau să spună STOP dar au preferat să tacă pentru 2-3 firfirei … sau mai mult, totul a fost doar un foc de paie. Băieți….achizițiile sunt în regulă? Dar cei cu controlul financiar care trebuiau să fie atenți cum se cheltuie banul public. Sau Resursele unde o domnișoară simpatică care știa că domnul “Columbeanu” nu are dreptul de a deține funcții de conducere dar a întocmit toate ordinele de personal de numire a acestuia. Grea viața de șef la aviație. Când mai iei și 50% pe lângă celelalte sporuri chiar nu mai contează că te ia SALVAREA de la serviciu. Apropo s-a raportat la Minister incidentul ….. sau nu trebuia. Ups!!! Oameni buni cms șef Miu este mic copil față de acești oameni. El a stat în genunchi o dată dar acești indivizi au stat în genunchi doi ani și ceva. Doamna Carmen pe ei nu îi vedeți? Sunt curios dacă în cele 6 luni de control băieții veseli de la Corp au constatat că prima grija a lui “Columbeanu” & compania a fost să distrugă Serviciul Control Intern. Ati ratat și subiectul ăsta. Băieți sunteți varză cu carne. Noroc că se îndura alții de voi. Doamna Carmen vedeți că băieții dumneavoastră sunt cam nepregătiți și nu își justifică salariile sau le este teamă să nu ajungă și ei peste o vreme în postura cms Miu (că încurcate sunt căile politicii) si scriu cât mai puțin ….. Mă duc repede să îmi iau 3 lămâi că mi s-a făcut greață. PS. Cititorul nu vreau să înțelegi că la aviație sunt numai hoți și infractori. Acolo sunt și foarte mulți oameni corecți și cinstiți care își fac treaba atât cât li se permite de către această camarila și care așteaptă cu nerăbdare debarcarea acestor …. infractori. Acolo sunt si cei care zilnic își riscă viața pentru a salva alte vieți și aici ma refer la piloții SMURD. Vă rog să nu încurcăm borcanele și să separam grâul de neghina.

  2. ionel

    Oare cui folosesc aceste așa zise dezvăluiri?..
    Cine este interesat și de ce le expune public?..

    Cred că informații ce țin de capacitatea operațională a unei structuri militare, despre funcționarea sau nefuncționarea unor sisteme, aparaturi, capabilități de la bordul aeronavelor, navelor, vehiculelor de luptă, nu ar trebui discutate în presă. Contextul ne obligă să fim vigilenți și să nu dăm la ziar, lecturi interesante și gratuite celor ce ne vor răul, poate chiar teroriștilor.

    Aceste probleme ar trebui discutate în interiorul instituțiilor, al structurrilor militare, sau chiar în CSAT.

    Și.., să fim serioși, lucrurile nu stau chiar așa..

  3. #îmi pasă

    A fost doar un comentariu “nevinovat” nu un articol, domnu’ Dan. Așa de amorul conversației. Să înțeleg că și matale te-ai înfruptat? A fost bine? Despre războinicul dreptății, purtatorul standardului libertății si trambita conducerii de la aviație, dl Mititica și faptele sale eroice pe când un articol mai amplu?

  4. alt lup al aerului

    bai belitule tu chiar esti prost dar si prost informat dar bine platit.
    nu este asa betivane. deloc nu este asa.
    iata ca minciuna si prostia merg impreuna.
    cat despre “imi pasa” esti liber ca pasarea cerului….paralel cu gandirea si bunul simt.
    continua cu lamaile. iti dau si eu daca nu ai destule. gratis


    
Ziarul National
Recomandarile zilei 12-12-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!