DEZVALUIRI Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » Dezvaluiri » Catalin Tache » Elicopterele MAI zac pe camp!

Elicopterele MAI zac pe camp!

Autor:

Aproape ca nici nu mai are rost sa dam indicativul exact si alte detalii tehnice ale ultimei ”boroboate” de la Inspectoratul General de Aviatie al Ministerului de Interne, fiind suficient doar sa pomenim ca si ultimul ”elicopter greu” care se mai inalta de la sol este acum imobilizat pe un camp de langa Petrosani, ”cazand” tehnic vorbind la datorie,  la ultima misiune la care a fost trimis, cea de stingere a unui banal incendiu. Astfel ca din acest moment cel putin toata lumea de la MAI poate sta linistita, ca oricum nu mai are niciun rost sa te agiti atata vreme cat ”flotila aeriana” a IGAV nu mai are nici macar un elicopter greu care sa fie in stare de functionare si sa poata zbura in misiuni cum ar fi interventiile la inundatii sau alte calamitati.

 

02asa 03 1 Elicopterele MAI zac pe camp!Si uite cum in timp ce secretarul de stat Raed Arafat priveste cu ochi ”hulpavi” la ”implozia” IGAV, inspectorat pe care si l-ar dori tras sub propria ”pulpana” ministeriala, de und de altfel decoleaza si aparatele de zbor ale SMURD-ului, ”Aviatia” Internelor continua sa ”dea senzatia” inclusiv prin faptul ca, mai nou, colaboratoare infocate ale fostului ”clan al comandorilor” au ramas fara avizarea ORNISS si vor trebui sa-si ia de urgenta talpasita. La fel ca si un alt ”veteran” care, simtind ca ”se impute treaba” anchetelor ”urecheatilor” de la DGPI cu privire la ”jaful tehnic” de la ”reparatiile” IGAV a reusit sa aterizeze pentru a -si pregati pensia tocmai in ograda Serviciului de Transmisiuni Speciale, colegii de pe vremuri stiu bine de ce…02 asa03 2 Elicopterele MAI zac pe camp! Iar in toata aceasta bulibaseala generalizata nu se gaseste nici macar un ”cap limpede” din conducerea Ministerului Afacerilor Interne care sa-i intrebe pe cei gasiti vinovati in devastatorul raport al Corpului de control al ministrului daca au de gand sa dea si ei vreun leu, fie si simbolic, din ”datoria istorica” despre care toata lumea se face ca a uitat, desi le-a fost imputata oficial. Ca din partea procurorilor militari carora le-a fost transmis dosarul de catre Carmen Dan chiar ca nu avem nicio asteptare, acestia fiind prinsi pana peste cap cu verificarea ”breking news”-urilor cu privire la faptul ca in decembrie 1989 s-ar fi tras la aia ce zic ei ca a fost revolutie… Mai ales ca ”nota de plata”, fie ea si una facuta cu maxima indulgenta se ridica totusi undeva  la nu mai putin de 2.000.000 de euro! Bani suficienti pentru a fi barem reparat elicopterul care zace pe camp, pazit de cadrele care la randul lor se tem noaptea sa nu-i atace mai mult hotii de fier vechi decat ursii, motiv pentru care nici nu am divulgat locatia exacta…


17 comentarii to Elicopterele MAI zac pe camp!

  1. Corin

    A consumat ceva omul? Dacă nu ar spune o grămadă de bălării printre frânturi de adevăr, ar putea fi chiar interesant. Ca să nu mai spun că elicopterul nu mai este decât in imaginația lui acolo.

  2. Sorcoceanu

    Pestele de la cap se impute..degeaba dam vina pe unii care nu au facut decat sa zboare si au iesit din peisaj decat pe unii mai actuali care nu sunt in stare sa le repare..

  3. Mircea

    Este deja clasic, au fost inlocuiti niste ticalosi cu niste incompetenti. Uneori stai sa te gandesti cum este mai bine… Oare chiar nu este nimeni in stare sa conduca acest inspectorat? Sau exact asta se doreste, sa fie distrus. Sau poate cineva are niste reminiscente de pe vremea cand ocupa acea cladire si vrea sa ramana in istorie ca omul care a reusit sa defiinteze două structuri ale MAI din aceeasi cladire?

    • Coco

      la cine te referi?
      burtan asta a mai desfiintat vreo structura? era ultimul om pe la otopeni. este bine daca la conducerea aviatiei MI a ajuns un rebut de la MApN

  4. Mircea

    Asta e atat de prost incat nici sa desfiinteze ceva nu cred ca este in stare. Stai linistit ca si la MAI este tot un rebut, dar este un rebut promovat. Eu ma refeream la Mihai Valeriu, fostul sef de la Acvila, care isi avea sediul fix in aceeasi cladire cu aviatia MAI.

    • Coco

      daca aviatia MI este condusa de batausi si ingineri ratati, nici nu este de mirare ca se ratacesc pe la misiuni.
      nu astia sunt aia care s-au ratacit cu elicopterul cu Dancila și alti ministri? tot nu pricep ce treaba are ala de la acvila cu aviatia

  5. Secretarul Mihail Valerian

    Chiar nu înțeleg despre ce tot se vorbește aici. Evident că aviația MAI e trasă pe dreapta. La asta mă pricep cel mai bine. Echipa de comandă de la IGAv e ideală pentru așa ceva. Șeful structurii de securitate va continua cu amânarea reînoirii avizelor pentru cine trebuie, șefu instituției va cere retragerea autorizației ptr alții, iar locțiitorul pentru zbor, alături de cel pentru logistică, prin cretinismul dovedit vor demonstra eficiența lor. După ce va fi totu pe butuci, trebuie să termin și cu aviația roșie. Sper să nu se prindă Arafat de fază decât atunci când va fi târziu. De asemenea sper că nu se va prinde nimeni despre faptul că am adus elicopterul 107 de pe câmp cu o pompă declarată defectă în acte. Dar, pot raporta că e disponibil? Pot. Sunt eficient, chiar dacă nu sunt înțeles. E bine că am reușit să găsesc niște idioți care să se creadă în conflict cu alții, în special cu Smurdu, și așa trebuie să îi țin ocupați. Ăla pe zbor, a înțeles că e în afara legii din moment ce a creat fișele posturilor de conducere, dar așa va face ce zic eu. Și îl voi fraieri și pe senatorul pnl care vrea să știe cam multe. I-am mai răspuns în dodii o dată, nu văd de ce nu aș mai face-o încă o dată. Băi Șoptică, opreste-te din interpelat. Bine că nu a răsuflat nimic în presă.

  6. Jan de la Cilan

    Elicopterele zac, pilotii inca se plâng, personalul de la sol se …. între ei. Iar la aviatie dupa unii de la comanda totul este super ok. Ofițerii se fac pe banda rulantă care are trompa mai mare de la elefant si o gadila pe …big mama de la un serviciu pus la punct in Igav, totul este in regula. :)))) cea fost si ce a ajuns săracul Igav. Mult succes bătrâne Igav, nu se stie pana cand

  7. Sica

    Bai secretarule, cum naiba sa zboare cu o pompa defecta? Ori tu bati campii, ori astia sunt pasibili de puscarie. Nu mai inteleg nimic, a zburat elicopterul cu pompa aia defecta sau nu au reusit? Sau s-a stricat in zbor?

  8. Mihaita

    Slavă Domnului că au scăpat cu viață!

  9. Cazacu

    Ei au scapat, dar de IGA putem spune doar RIP! Pacat de munca unora care s-au chinuit sa il ridice de la o baraca la un inspectorat general. Felicitari Burtan et Co! Sclavii si-au facut datoria

  10. Margelatu

    eu chiar nu am inteles nimic. elicopterul ala este pe camp sau nu mai este? din articol reiese ca este undeva pe camp, din comentarii ca au plecat cu o pompa defecta…oricum numai niste cretini ar putea sa plece cu el asa. dar poate tache are dreptate si le era teama de ursi si au plecat chiar si cu el defect. :)))))
    secretarul asta ce treaba are cu aviatia internelor? el o conduce sau de unde le stie el pe toate?

  11. Sica

    Pare mai degraba ca el o distruge, nu ca o conduce. Mie mi se pare ciudat ca mai este si mandru de asta!

  12. Dan

    Pilotii din tanara generatie a IGA sunt foarte buni,toti cei ce lucreaza acolo fac eforturi mari, aviatia nu este usoara. Chiar nu intelegeti ca declinul a inceput cu tripleta de aur- generalul de carton ion cristinel, ,,steluta” colcigeanu si eminenta machedon,o echipa care in doi ani si jumatate au distrus o structura constuita cu mari eforturi pe parcursul multor ani de munca si sacrificii? Intrebarea legitima este cand vor plati acesti nemernici pentru prejudiciul creat, atat material cat si de imagine, pentru ca au calcat in picioare cu marsavie numele si prestigiul acestei structuri de elita din MAI.

  13. Cazacu

    Totusi ”tripleta de aur” nu mai este de un an si jumatate. La momentul cand au plecat ei, lucrurile inca functionau si disponibilitatea aeronavelor era buna. Sunt convins ca nu pilotii tineri din IGA conduc inspectoratul. De fapt, aceeasta structura militara de aviatie este condusa de ingineri, ceea ce este chiar foarte ciudat. In mod paradoxal, desi un inginer de aviatie ar trebui sa se priceapa cel mai bine la mentenanta si disponibilitatea aeronavelor, lucrurile se petrec invers aici.

  14. Coco

    mai sunt ceva rebuturi pe la MApN, in caz ca mai vor la MI. nu numai ingineri, mai sunt si piloti și mecanici. barem sa faca o trupa ca lumea acolo :))))

  15. Sorcoceanu

    Pai..Dan..cum sa plateasca cei 3 daca mai sunt si altii pe langa..in special renumitul inginer..normal ca “unchiul” are grija sa nu se dea drumul la dosar..


    
Ziarul National
Recomandarile zilei 19-12-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!