AcasăDezvaluiriAncheteDNA intra in „Barlogul Lupilor” dupa Gelu Oltean!

DNA intra in „Barlogul Lupilor” dupa Gelu Oltean!

Acum jumatate de an dezvaluiam ca latul anchetei DNA se strange nemilos in jurul chestorului Adrian Barascu, aflat pe cai mari la acea ora. Si iata ca inevitabilul s-a produs. Si chiar daca retinerea de catre  DNA a sefului Oficiului National pentru Protectia Martorilor este spectaculoasa in sine, initiatii sistemului stiu foarte bine ca, astfel, procurorii anticoruptie au facut pasul decisiv pentru „asaltul” final la chestorul Gelu Oltean.

Si uite cum pe fostul sef al „Doi s’un sfert”, care pana mai deunazi inca transmitea mesaje de amenintare ca se intoarce peste noapte la conducerea serviciului secret al Ministerului de Interne, l-a cam cuprins panica la aflarea vestii ca omul care se lauda in gura mare cui ii datoreaza el gradul de chestor si cat a platit pentru asta a ajuns cu mandat la DNA. Si alaturi de Gelu Oltean tremura acum si alti membri din „Fratia Chestorilor”. Grupare subterana pe care, iata, se dovedeste ca, intr-adevar, asa cum scriam cu doar cateva zeci de ore in urma, DNA o rupe pur si simplu pe genunchi. Oricum, Barascu parea sa-si fi semnat singur sentinta inca din seara zilei de 18 martie 2014, atunci cand, in separeul de la etajul restaurantului bucurestean „Barlogul Lupilor”, se intalnea cu un lider pesedist, cu comandantul in functie al „Doi s’un sfert”, Gelu Oltean, si cu alti sefi de servicii din cadrul DIPI pentru a pune la cale un plan prin care sa strice filajul facut de DNA unor politicieni suspecti de coruptie.

Comanda de anihilare a sefei DNA

Oficiul National pentru Protectia Martorilor este o structura cheie a sistemului de siguranta nationala, nu doar prin misiunile specifice care le revin ofiterilor de aici, dar si pentru faptul ca increderea oamenilor care se pun la adapostul legii in cele mai grele cazuri depinde tocmai de profesionalismul politistilor care trebuie sa ii pazeasca mai ceva ca pe ochii din cap. Iar o perioada de timp, sef la ONPM a fost Adrian Barascu, pana cand, se pare, dupa o „vesela” intalnire matinala cu fostul sef al IGPR, chestorul Liviu Popa, acesta l-a destituit imediat. In sprijinul lui Barascu a sarit ca ars Vasile Lincu, seful sindialistilor de la Pro Lex, dar soarele a aparut pe strada celui care a dat acum cu subsemnatul la DNA de-abia dupa ce chestorul Gelu Oltean a ajuns secretar de stat la MAI si seful DIPI. Iar acesta nu s-a lasat pana ce nu l-a propulsat din nou pe Barascu la conducerea  ONPM. Pozitie din care, seful de la „Protectia Martorilor” se prezenta imediat la raport la separeul de la etajul „Barlogului Lupilor”, loc cunoscut de cei din „Fratia Chestorilor” si drept adevaratul birou al lui Gelu Oltean. De altfel, in acelasi loc, cei doi, alaturi de comisarii sefi Ioan Dorin Popa si Stefan Nastasie, care conduceau Departamentul Juridic si Compartimentul F (supravegheri operative) ale DIPI, au preluat comanda de a anihila ancheta sub acoperire  declansata de procurorii Laurei Codruta Kovesi impotriva unor lideri politici. De altfel, la respectivul „comandament de razboi” impotriva DNA din seara zilei de 18 martie 2014 a participat chiar si unul din cei care cerusera protectia „gruparii Gelutu”, senatorul pesedist Ovidiu Isaila.

Pregateau „Reconquista” Internelor!

De altfel, membrii gruparii, printre care unii ofiteri din fosta structura de conducere a DIPI pe vremea cand serviciul era condus de Gelu Oltean, sunt suspectati ca erau implicati in oferirea de protectie catre demnitarii sau oamenii cu bani care banuiau, stiu ei de ce, ca se afla in vizorul DNA. Culmea este insa ca desi stia ca latul anchetei se strangea in jurul sau si ca facea obiectul mai multor cercetari disciplinare interne, chestorul Adrian Barascu continua ca, alaturi de alti membri ai „gruparii Gelutu”, sa faca planuri privind „Reconquista” influentei detinute in Ministerul de Interne, odata cu mult trambitata reintoarcere a lui Gelu Oltean la sefia „Doi s’un sfert”. Care insa, bineinteles, nu va mai avea loc… Pentru ca, odata intrati in „Barlogul lupilor”, cu siguranta ca procurorii DNA nu il vor extrage de acolo doar pe chestorul Barascu, mai ales ca ofiterii superiori care isi instalasera aici cartierul general sunt suspectati ca organizau inclusiv actiuni ilegale de contra-filaj, prin care incercau deconspirarea unor agenti sub acoperire aflati in plina misiune. Culmea este insa ca, dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, itele combinatiilor in care era prins Barascu duc si la unii sustinatori secreti ai acestuia din alte structuri vitale ale sigurantei nationale, asa ca ne putem astepta la surprize tot mai mari in acest nou caz.

author avatar
Catalin Tache
5.868 afisari

3 COMENTARII

  1. Deparatamentul de Informatii si Protectie Interna a MAI este o structura de
    informatii, cu subordonare directa ministrului de interne, situatie nemaintalnita in tarile din U.E. sau cu democratie reala. Aceasta subordonare s-a dovedit,cu claritate, a fi una nefireasca pentru bunul mers al sistemului judiciar, prin scandalurile mediatice care au avut loc in legatura cu acuzele aduse de conducerile unitati pentru presiunile politice exercitate asupra lor, dar si pentru modul cum sau in ce scop managerii acestei organizatii si nu numai au utilizat produsele munci lor specifice.
    Situatia existenta nu permite aplicarea principiului separatiei puterilor in stat, cea judiciara, de cea executiva (referitor la gestionarea informatiei judiciare din punct de vedere legal-procedural numai procurorul poate sa dispuna, aceasta nu trebuie se fie supusa judecatii sau deciziei unor persoane aflate in sfera politica sau sub inflienta vreunui factor politic) si impiedica astfel infaptuirea cu celeritate si obiectivitate a actului de dreptate sau de justitie sociala.Initial unitatea D.I.P.I.a fost infiintata dupa evenimentele petrecute in 1989, din motive istorice conjuncturale pentru a se oferi de munca unor cadre ce au apartinut vechiului sistem de informatii existent pana in 1990. La aceasta fosta U.M. 0962 sau U.M. 0215 Bucuresti au activat si multi indivizi „dubiosi” care au influientat in sens negativ cultura organizationala a institutiei uneori chiar au manifestat atitudini ostile fata de mersul natural democratic al unitatii in interesul societatii romanesti.
    Fara just temei in perioada 2003-2004 din cadrul acestei structuri (sub evidenta si/sau gestionarea sa), a inceput detasarea de personal, platit in valuta, (PILOSI) la ambasadele Romaniei din strainatate sub pretextul prestarii unor misiuni de atasat al MAI desi la fiecare ambasada se regasesc cadre SIE care asigura toate cele necesare specifice serviciilor speciale ori secrete. Acest personal cu familiile respective trebuie chemat urgent in tara ocazie cu care sumele aferente, irosite fara noima, sa fie realocate pentru rezolvarea unor situatii aflate in criza de fonduri din cadrul SISTEMULUI de ORDINE si SIGURANTA PUBLICA.
    Daca partea din directie care are in competenta Protectia Interna va fuziona in cadrul „Departamentului de Afaceri Interne”, celelealte componente cu atributii informativ-operative care nu se regasesc in conflict de competenta cu alte institutii ale statului sau structuri din sistem trebuie subordonate sefului Politiei Romane pentru a valorifica produsul muncii lor, potrivit legii.

  2. A face politica, administratie publica si justitie inseamna angajament si responsabilitate. Aceste functii si atribute publice nu au nimic comun cu incompetenta sau imoralitatea, cu amatorismul, submediocritatea ori snobismul dovedit si promovat de “societatea politica postcomunista” ce trebuie declarata “FALIMENTARA”. Acest proces este inevitabil si ireversibil si nu poate fi realizat cu reusita de 100% decat de catre SOCIETATEA CIVILA.
    Numai valorile umane superioare, adevarate, inzestrate cu talent, inteligenta, mestesug competitional, harnicie si moralitate, omenie, sentimente de compasiune, impreuna cu procesul complex de instruire superioara a membrilor societatii pot constituii resursele si caile pasnice sigure si garantate ce pot aduce Romaniei progres si modernitate, caracteristici mult dorite in economie, industrie, agricultura, turism, educatie, sistem de sanatate publica, administratie centrala si locala, justitie etc.
    In contextul celor consemnate, se poate aprecia ca exista la nivel national un semnal de alarma si motive serioase de ingrijorare, intemeiate, deoarece crizei economice si a moralitati interne ce domina poporul roman de 26 de ani i s-a adaugat si cea finanaciar-bancara cauzata de recesiunea mondiala sporind astfel riscul pentru ca Romania sa se apropie cat mai mult si mai repede de FALIMENT.
    Dinamica alarmanta si complexitatea deosebita a faptelor imorale si antisociale de coruptie si ciminalitate organizata manifestate in societatea romaneasca postcomunista, gestionate cu abilitate demagogica de societatea politica impun actiuni ferme din partea tuturor membrilor societatii, de buna credinta.
    Sunt necesare eforturi umane si materiale deosebite in a determina autoritatile abilitate sa se (auto)perfectioneze si sa intensifice actiunile de prevenire si combatere a fenomenelor antisociale grave, in mod special SISTEMUL JUDICIAR, aflat in stadiul de “paralizie”, trebuie sa functioneze normal, corespunzator civilizatiei care exista in randul natiunilor europene mult ravnite de noi.
    Problemele privind marea coruptie, criminalitatea organizata, imoralitatea nationala si disolutia institutiilor statului trebuie analizate temeinic, lucid si rational de fiecare organizatie publica, politica responsabila ori civica si de catre cetatenii romani cu discernamat nealterat, carora le pasa de situatia dezastroasa in care se gaseste natiunea romana. Aceste obiective de importanta istorica majora trebuie implementate, in structura Strategiei de Securitate Nationala si de Aparare a Suveranitatii Nationale precum si in cea referitoare la definitivarea integrarii Romaniei in UE ,ca factori de mare risc.
    Romania în toate timpurile sale istorice a avut nevoie de OAMENI de STAT cu vocatie, talent si daruire pentru interesul general. Acum mai mult ca oricand trebuie sa fie depuse eforturi concertate, atat din partea OAMENILOR POLITICI care pot dovedi CLAR VIZIUNE, CAPABILITATE si BUNA CREDINTA cat si din partea celor mai iluminati romani apolitici ai SOCIETATII CIVILE, pentru a concentra energiile pozitive la nivel national si a pune în operă gandirile si proiectele lor valoroase in vederea REDRESARII ROMANIEI care de 26 de ani datorita, SUBMEDIOCRITATII, IMATURITATII, MAFIOTISMULUI si HOTIEI din SISTEMUL POLITIC, se află într-o continuă prăbuşire ABISALA.
    COMBATEREA MARII CORUPTII trebuie abordata si in functie de existenta celor trei puteri, legislativa(politica), executiva si judecatoreasca, dar si tinand cont de faptul ca puterea statului este compusa din puterea publica (parlamentari, guvernanti, primari, consilieri si functionari publici) si puterea rezervata formata din puterea judiciara(judecatori si procurori) si puterea de aparare si siguranta nationala(armata, politisti, servicii secrete).
    Important pentru acest capitol este sa se optimizeze la maximum posibil celeritatea si finalitatea judiciara a cauzelor si sa se recupereze prejudiciul intr-un timp cat mai scurt de la data comiterii faptelor.

  3. CARTI PENTRU MINTE, INIMA SI SUFLET !
    Aveți la dispoziție toate elementele neceasre identificarii cartilor pe care să le procurati/cumparati pentru propria dvs biblioteca: titlu, autor, coperta cărții, descrierea cărții, prețul, numărul de pagini, formatul (în centimetri):
    http://www.epublishers.ro/claudiu-neacsu-collaborators/lista-carti-pentru-colaboratorii-dlui-claudiu-neacsu.htm

    Pentru a procura cartea identificata dintre cele 211 de titluri, trimiteti un mail la in care precizati:
    1.Titlul cartii solicitate( nr.crt./lista);
    2. Adresa unde va fi livrata cartea cumparata(inclusiv nr. de telefon pentru curier).
    NOTA: Plata cartii si a transportului se face ramburs, la primirea coletului.
    Sustin CITITUL !

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger