AcasăDezvaluiriAnchete„Clanul comandorilor” i-a dat „perversa” lui Tudose

„Clanul comandorilor” i-a dat „perversa” lui Tudose

Ion Colcigeanu i-a venit de hac şi elicopterului VIP

Seria neintrerupta de luni de zile a dezvaluirilor din „National” a dus nu doar la deschiderea unei anchete interne, dar si a definitivarii unui raport devastator la adresa actualei conduceri a Inspectoratului General de Aviatie. Iata insa ca, in timp ce in urma verificarilor intreprinse cu minutiozitate de catre Corpul de Control al ministrului de Interne, mai multi comandori au fost dati pe mana Parchetului Miltar iar juristii MAI intreprind demersurile legale pentru recuperarea importantului prejudiciu produs prin decontarea a tot felul de „zboruri fictive”, cei din „clanul comandorilor” continua sa faca noi si noi vicitime.

Astfel ca, in decurs de nici trei saptamani, in timp ce puzderie de comandori, in frunte cu Ion Cristinel Reliu, Machidon Laurentiu, Puiu Stefan, Camelia Bugean si Ion Colcigeanu si-au depus deja rapoartele pentru pensionare, cel din urma a reusit sa puna pe butuci si ultimele doua elicoptere Mi-17 din flotila de elicoptere a IGAV. Si asta tocmai cand premierul Mihai Tudose, alaturi de ministrul Carmen Dan cautau cu disperare solutii pentru imbunatatirea flotilei destinate misiunilor speciale de interventie, inclusiv pe timp de noapte.

Ion Colcigeanu<br >i a venit de hac şi<br >elicopterului VIP

Insa dupa ce lasat „la sol” un Mi-17 la Sibiu, Colcigeanu tocmai ce „a terminat” si elicopterul VIP Mi-17 cu indicativul de zbor 110, singurul care mai putea efectua misiuni dificile de interventie de mare amploare.

„Terminator” Colcigeanu

Comandorul Ion Colcigeanu nu este la prima patanie de acest fel, tot acesta fiind celebru dupa ce a receptionat de la rusi un elicopter „reparat”, dar care s-a stricat pe drumul de intoarcere. Si, pentru ca nu le  dadea de cap  defectiunilor, comandorul a bagat oficial peste 20 de ore de un asa inventat „zbor de rodaj”, de care nu a auzit  niciun pilot din lumea asta. Dar uite ca, daca nu a reusit din prima, in cele din urma Colcigeanu a reusit sa-i dea lovitura decisiva respectivului elicopter, pe care l-a lasat la sol la Sibiu. Si pentru a-si merita cu adevarat titulatura de „terminator” al flotilei de elicoptere, pusa de pilotii IGAV, acelasi Colcigeanu tocmai ce i-a venit de hac si „VIP”-ului 110, singurul care avea capacitatea, mai ales pe aceste temperaturi, sa efectueze misiuni complexe de evacuare si interventie. Asa cu pielea distrusa cum era, baza ramand acum in doua insuficiente aparate de zbor Mi-8, pe care insa degeaba se vor arunca banii de dotari suplimentare, intrucat acestea nu au puterea necesara misiunilor grele.

Pai e bine, Mosor?

Si daca tot a venit vorba de aruncarea banilor IGAV in vant, de fapt in conturile comandorilor dati acum pe mana Parchetului Militar, oare nu era mai bine daca „omul finantelor” din unitate, contabilul sef Sorin Mosor isi facea datoria si semnala cheltuielile total nejustificate? Nu de alta, dar nu se mai chinuia acum atata lume din structura centrala a MAI sa recupereze uriasul prejudiciu creat. Si nici nu mai era nevoie de apelul disperat al premierului Mihai Tudose si de interventia ferma a ministrului Carmen Dan pentru a recupera ce se mai poate recupera din flotila de elicoptere a Ministerului de Interne… Pai e bine, Mosor?

author avatar
Catalin Tache
5.573 afisari

3 COMENTARII

  1. Nu stiu de ce va mirati atat-dumneavoastra nu ati auzit de mafia militara?Cele mai corupte si mai proaste institutii ale statului sunt armata si politia-in civilie nu e nimic.MAI face un lucru gresit-recruteaza de la armata respectiv aviatia militara personal fara sa-i verifice adica pe f multa incredere-si ia numai oportunisti si caractere josnice.S-a intrebat cineva cine e acest Machedon Laurentiu-al cui e ce pile are de ce vine la noi ce fel de student al Academiei Tehnice Militare a fost ce cauta la zbor pe functie de mecanic de bord cand este stipulat clar ca aceasta functie se incadreaza numai cu maistri militari sau subofiteri-deci si in MA I se doarme.De ce dl Machedon nu a putut lua gradul de comandor de la MAI si l-a luat de la Baza 90 cat timp Ion Cristinel era comandant si apoi el l-a luat pe Ion Cristinel la MAI,de ce comandantul aviatiei a aprobat transferul in ambele sensuri si tot asa.Si a si fost platit din anii armatei cat a ocupat fct de comandor si de personal navigant.Iar cat a fost pe functie de personal navigant la Baza90 zbura elicopter in fiecare zi aproape cu incercare si dl Machedon facea parte din echipaj -altii nu mai aveau loc de el radea tot.Practic acest Machedon a facut ce a vrut el din academie unde era cel mai slab din clasa si la armata si la politie si nimeni nu-i face nimic.Ion Cristinel-oportunist cu extradoza de nesimtire ptr un aviator f slab ca si comandant nu a facut nimic – el si multi ca el mananca banii statului degeaba si distrug si vietile celorlalti- sa-l intrebati chiar Alinuta fosta lui amanta pe perioada andropauzei ce face?

  2. hai sa-ti spun cine e machedon laurentiu.
    este cel care a gandit si in colaborare cu iar brasov a realizat prima puma din romania cu locator meteo color:
    este cel care a pus o elice de coada de mi17 pe mi8
    este cel care a proiectat montat si testat doua repere vitale pe elicopterele dauphin
    este cel care in colaboarare cu iar brasov a pus un locator meteo color pe avioanele c 130 hercules
    este cel care nu a ratat nici o misiune in 27 de ani de activitate
    este cel care a coordonat schimbarea de motoare de mi17 pentru prima oara exclusiv cu specialisti igav
    este cel care a fost inginer sef al partii romane la numeroase exercitii multinationale in perioada parteneriatului pentru pace
    este cel care a proiectat realizat si testat fumurile ticolore cu care la ziua nationala din 2014 au prezentat onorul o formatie de pume
    este cel care a coordonat si condus mentenanta si asigurarea logistica in cei mai buni ani ai igavului
    este cel care nu a fost cel mai slab din grupa
    este cel care nu a fost avansat la gradul de comandor la mai pentru ca nu indeplinea stagiul minim in grad.
    este cel care si-a luat gradul de comandor dupa absolvirea unui curs post universitar si pe vremea cand reliu nu mai era comandant la baza 90.
    daca mai vrei iti mai spun…
    sunt coleg cu el si cand am citit ce ai scris am crezut ca nu ai trait prin aviatia militara sau esti un ignorant. dar nu esti doar ticalos.
    acum poate intelegi a cui pila este.

  3. Toate acestea cand un pilot militar de vanatoare, supus la consum fizic si psihic extrem, are un salariu de mizerie fata de acesti imbuibati.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger