AcasăDezvaluiriAnchetePilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni...

Pilotii romani sunt CONDAMNATI LA MOARTE! S-a descoperit MOTIVUL pentru care ni se prabusesc avioanele si elicopterele

Nu este an in care pilotii militari sa nu-si aduca obolul de vieti omenesti sacrificate pentru mentinerea capacitatii de lupta ai Armatei Romane.

Unsprezece militari au murit dupa caderea unui avion Antonov2 la Tuzla

Si, cu toate ca este practic imposibil de cuantificat durerea familiilor ramase fara cei dragi, este cu atat mai tragic ca jertfele s-ar putea datora nu unor inerente greseli tehnice sau erori umane. Ci, dupa cum sustin surse din SRI, care ar fi instiintat la timpul respectiv inclusiv „informatiile militare”, explicatia, cel putin pentru unele dintre accidentele aviatice din ultimii ani, ar putea fi una de-a dreptul socanta.

Bani putini, marfa proasta

04.07.2010 Tuzla

In majoritatea incidentelor soldate cu prabusirea unor aeronave apartinand flotilei aeriene a Armatei Romane, atat cat a mai ramas din ea, rezultatele anchetelor instrumentate de expertii Ministerului Apararii s-au soldat cu aceleasi concluzii care au nemultumit familiile indoliate. Si anume ca, invariabil, vina le-ar fi apartinut numai victimelor care au platit cu propriile vieti pretinsele „erori umane” comise. Drept urmare, in unele cazuri, MApN nu a binevoit sa plateasca nici macar pensiile urmasilor celor cazuti la datorie, cum este cazul cutremurator al comandorului Adrian Marinescu. Rareori s-a acceptat posibilitatea ca prabusirile sa se fi datorat si unor defectiuni tehnice. Cu toate acestea, din informatiile intrate in posesia noastra, exista voci chiar din cadrul DGIA (serviciul secret al Armatei – n. red.) care sustin ca multe dintre accidente s-ar datora combustibilului de calitate inferioara cu care zboara aeronavele. Pentru ca, din bugetul tot mai mic al MapN destinat achizitionarii de kerosen, se poate cumpara doar marfa tot mai proasta, care pune in pericol functionarea aparatelor de zbor.

Se „indoaie” kerosenul!

22.09.2012 Craiova

Dupa ce ca nu ajunge combustibilul pentru ca pilotii militari sa se poata antrena conform normelor internationale, si putinul kerosen repartizat diverselor unitati aviatice din tara se evapora chiar din rezervoarele avioanelor de lupta. Nu mai departe de anul trecut, dupa cum sustin aceleasi surse, un controlor de zbor din Timisoara ar fi dat alarma dupa ce a descoperit ca un avion particular zbura cu multe ore peste capacitatea asigurata de propriul rezervor. Intrati pe fir, cei de la Politia Militara ar fi descoperit ca niste angajati ai unei flotile militare aeriene vindeau respectivul combustibil proprietarilor unui aerodrom particular. Iar cazul s-a repetat si in alte locatii, de aceasta data pana si „benzinari” din clanurile tiganesti ajungand sa cumpere, cu cisternele, kerosen. Iar pentru a nu face simtita lipsa acestuia din depozite, unii angajati civili ar fi indoit cantitatea ramasa cu … apa oxigenata!

Prea multe victime

07.03.2013 Beresti, Bacau

In ultimii ani au avut loc zeci de accidente aviatice, soldate cu nenumarati morti si grav raniti din randurile pilotilor militari. Iata doar cateva date tragice din acest „bilant negru” pentru Armata Romana :

16.08.2001, Boteni , elicopter PUMA SOCAT: 1 mort, 3 raniti

24.10.2006, Lacul Golesti, elicopter PUMA: 3 morti

7.11. 2007, Ungheni, Arges, elicopter PUMA SOCAT: 3 morti, 1 ranit

4.07.2010, Tuzla, avion Antonov 2: 11 morti, 3 raniti

01.11.2010, Campia Turzii, avion MIG 21: 2 morti, 1 ranit

05. 07.2012, Buzau, elicopter IAR 316: 4 morti

22.09.2012, Craiova, avion IAR 99 SOIM: 1 mort, 1 ranit

07.03.2013. Beresti, Bacau: 2 morti, 3 raniti

author avatar
Catalin Tache
4.794 afisari

6 COMENTARII

  1. Dureros dar adevarat. Sint pilot si Toti colegii Mei stiu de cate ori sm tremurat in aer stiind cu ce porcarie de combustibil Zburam. Asta cind aveam kerosen si nu il vindea personalul civil, toti numai pilele la sefi. Pe Adrian ei l-au omorit, dar s-a mysamalizat. Rusine ca seful SMG e danila, aviatore de-al nostri. Dar de cand s-a incumnatit cu Basescu, o tine pe Sora lui Maria, a uitat de unde a plecat

  2. frunzaverde-Stanisoara-Oprea-dobritoiu-dusa! Generalul stanculescu moare in puscarie.asta spune tot. La ce ne mai MIram?

  3. Scrie tache, SRI e deja pe FIR! Ha ha ha, sa vezi ce il ia pe mos teaca. Pe omul lui oprea

  4. stimabililor!O operatiune simpla: drenajul rezervoarelor care dureaza fix doua minute va scapa de acest pericol , ati invatat cu totii ca apa NU se maesteca cu Kerosenul…intr-adevar, va trebui sa va murdariti mainile pretioase de piloti, nu-i asa? Dar ce nu face omul pentru viata lui? Isi murdareste chiar si manutzele pretioase (asta daca nu-i cad gradele de pe umeri)

    • Esti un nespecialist, ca sa fiu fina si sa nu-ti spun cum gandesc, daca poti face un asemenea comentariu, om mic si de nimic ce esti.

  5. Articolul este o MIZERIE. În primul rând pentru că nu toate aeronavele prezentate funcţionează cu Kerosen. În al doilea rând, pentru că orice combustibil sau lubrifiant de aviaţie este însoţit de un buletin de analiză. Dacă nu corespunde, nu este folosit. În al treilea rând, dacă unii dintre aviatori ar vrea să „ciupească” din imensele cantităţi de combustibil folosite de un motor de avion, atunci ar fi suficient să figureze în acte ca fiind pornit pentru o perioadă mai lungă. Exemplu: în cazul An-2 (de la Tuzla), într-o oră de funcţionare motorul consumă 200 de litri de benzină de aviaţie, ci cifra octanică peste 90.
    Aşa se întâmplă când despre asemenea probleme îşi dau cu părerea tot felul de nepricepuţi, care n-au văzut în viaţa lor cum decurg lucrurile la aerodrom.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger