DEZVALUIRI Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » Dezvaluiri » Catalin Tache » Ancheta soc la varful DGA!

Ancheta soc la varful DGA!

Autor:

La ce razboaie fratricide au fost in ultima vreme in sistem, chiar ca nu ar mai mira pe nimeni ca tot mai discreta Directie Generala Anticoruptie sa fie ”executata” in doi timpi si trei miscari tocmai de catre ”sora mai mare” DNA. Mai ales ca in ultima vreme la Directia Nationala Anticopruptie s-a bagat mai multa ”munitie” reprezentata de redirectionarea unor plangeri penale sensibile cu privire la unele  cadre de conducere ale DGA.

 

02 0dss3 Ancheta soc la varful DGA!Tinand insa cont atat de faptul ca este vorba despre anchete aflate in plina desfasurare, dar si pentru a nu face cumva jocul vreuneia din partile manate de ”vendetta” nu vom dezvalui identitatea celor implicati, cu toate ca mai multe structuri de control sau de Parchet s-au trezit cu aceasta ”pleasca” de plangere penala  pe cap. In care, pe langa acuzele privind cosntruirea si detinerea unor vile de lux in Chiajna nedeclarate insa de ofiterii DGA vizati in declaratiile de avere se fac insa si referiri exprese si absolut socante la conditiile decesului proprietarului terenului pe care ar fi fost construite astfel de imobile. Desigur ca este treaba procurorilor de a verifica veridicitatea acestor acuze fara precedent, dar oricum pentru initiatii sistemului este clar ca aceasta ancheta poate reprezenta doar ”preambulul” unor alte cercetari, mult mai aplicate de aceasta data. Pentru ca oricum se pare ca DGA a cam ajuns la mana DNA si cu adevarat ”marea ancheta” care este tinuta momentan in stand by poate exploda in orice clipa. Sau, din contra, sa fie fasaita, ceea ce ar duce la o repozitionare din mers a taberelor de influenta din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, minister unde telecomanda a ajuns momentan pe mana gruparii frontieristilor, dupa cum relatam chiar ieri. Insa declansarea unor cercetari interne privind adevarata situatie locativa a unor sefi de structuri sau din MAI, spre deosebire de cea din declaratiile de avere, chiar si pornind de la o astfel de stranie plangere penala deja depusa la Parchetul de pe langa judecatoria unui sector  bucurestean si preluata si de procurorii anticoruptie poate deschide o adevarata ”cutie a Pandorei”. Una binenenita de altfel, pentru a nu se mai trezi capii Politiei Romane, ai DGPI si ai Ministerului de Interne ca habar nu aveau si nu pricep cum de a ajuns un ofiter de politie ca aradeanul Dorin Batrin sa detina din salariul sau un adevarat imperiu imobiliar precum cel recent dezvaluit de noi…


3 comentarii to Ancheta soc la varful DGA!

  1. Dorina

    Poate a fost ajutat de constructorul magnat al orasului! Acela ce iti inchide si deschide portile… Una dintre ele a si schimbat-o… e noua si e maro…

  2. revolutie popor

    avem atatea directii si servicii secrete si tara asta e furata ….suntem praf astia tin de 6 se vatrezi poporul si va iesi cu topoarele in strada ,,….

  3. TILICA

    Directia Generala Anticoruptie este un consumator ineficient de resurse si potrivit art. 22 din Legea 78/2000 privind prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie, se afla in conflict de competenta cu D.N.A.(este o struto-camila care de la infiintare a comis numai comedii judiciare. Structura este atipica, infiintata prin schimbarea abuziva, dupa 2 ani de la aprobarea data de Comisia Europeana, de catre un fariseu al timpului,VULPEA, a continutului initial al textului CONVENTIEI – pastrand nemodificat doar titlu – „Proiectului de twinning PHARE RO 02/IB/JH-07 Dezvoltarea MASURILOR anticoruptie in MAI” finantat prin Programul National PHARE 2002 ce a avut ca parteneri si coordonatori din Marea Britanie si Spania. Initial proiectul pornise cu scopul de a se infiinta Directia Afaceri Interne prin fuziunea DGIPI si Corpul de Control dar a esuat din cauza unor meschinarii puse in practica de un fariseu VULPEA care a stopat derularea pt. 6 luni pana s-a aprobat reformularea propusa pe sest de catre el). Structura organizatorica pare a fi proiectata sa protejeze actele imorale interne pentru a-si justifica existenta si nu pentru a le combate. Existenta la nivelul judetelor a structurilor de tip servicii cu birouri subordonate, nu se justifica sub nici un aspect cu atat mai putin in scop operativ. Herupismul care a stat la baza hotararii de infiintare a D.G.A. si apoi de extindere a structurilor sale centrale si teitoriale, denota faptul ca in M.A.I. coruptia interna este prognozata ca fiind un fenomen social vesnic (etern) si se va manifesta continuu (fara intrerupere) la cote maxime. Aceasta viziune este facilitata de situatia ca la nivelul ministerului nu s-a initiat niciodata o abordare sistemica de analiza temeinica, privind combaterea sau reducerea in mod sistematic, pe cale manageriala, a amenintarilor sau vulnerabilitatilor care determina mentinerea sau intretinerea fenomenului coruptie. Rezultatele „bifate” de aceasta directie (cu configuratie organizatorica de unitate administrativa si nu operativa) constau in principal in autodenunturile facute de poltisti sau functionari si rareori de victime ceea ce nu implica decat formalism, care pot fi solutionate in mod normal de instantele comune si nu de cele exceptionale care sa impuna vreo „dibacie anume” in descoperirea faptelor.
    Eficientizarea activitatii operative interne impune fuzionarea, Corpului de Control cu anumite componente din D.G.A. (tinand cont de prevederile art. 22 din Legea 78/200) cu structura care se ocupa de Protectia Interna din cadrul D.G.I.P.I. in urma careia sa se infiinteze o noua entitate sub denumirea „Departamentul Afaceri Interne” fara reprezentare teritoriala, care sa aiba ca atributii de baza; 1- evaluarea standardelor profesionale si a gradului de realizare a politicilor publice aplicate sau implementate in domeniile de responsabilitate ale ministerului si 2- gestionarea procedurilor judiciare, in legatura cu nerespectarea normelor de serviciu sau a cazurilor penale in care sunt implicate cadrele ministerului. Structura poate avea in componenta sa doua directii:
    – Directia de Combatere a Infractionalitatii Interne, comise de personalul ministerului in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu;
    – Directia de Evaluare a Sandardelor Profesionale si a Politicilor Publice aflate in gestionarea structurilor ministerului.


    
Ziarul National
Recomandarile zilei 18-11-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!