AcasăDezvaluiriAncheteA fost gasit vinovatul pentru tragicul accident din Muntii Apuseni!

A fost gasit vinovatul pentru tragicul accident din Muntii Apuseni!

Drama din Muntii Apuseni a cutremurat o tara intreaga. Si dincolo de orice patima politica, milioane de romani asteapta inca sa se descopere adevaratul vinovat pentru ceea ce s-a intamplat, cele cateva demisii care, oricum, numai de onoare nu au fost – nereusind sa convinga pe cineva ca o alta tragedie nu se poate intampla din nou.

Intarzierea operatiunilor de salvare a dus la pierderea de vieti omenesti

Strict tehnic vorbind, cercetarile institutiilor abilitate par sa fi ajuns, in cele din urma, la un numitor comun: scurtcircuitul in buna gestionare a acestei situatii de urgenta s-a datorat plecarii din tara, la doar o ora de la producerea accidentului, a sefului Directiei Aviatiei Civile, cel care trebuia atat sa coordoneze Centrul Operativ al Ministerului Transporturilor, cat si sa informeze operativ comitetul ministerial. Numai ca directorul Catalin Gheorghe Radu, in mod cu totul inexplicabil, nu si-a indeplinit obligatiile ce ii reveneau din fisa postului prin prevederile HG 741/2008, sabotand astfel operatiunile de salvare. Lucru extrem de grav, mai ales ca vorbim de un ditamai ofiterul SRI sub acoperire…

Omul lui Fenechiu

Aura Ion si Adrian Iovan au murit cuzile in MuntiiApuseni

In conformitate cu prevederile legale in domeniul aviatiei, practic tot ceea ce inseamna siguranta a zborului, pornind de la avion si pana la pilot, tine de Directia Aviatiei Civile din cadrul Ministerului Transporturilor. Care, pe langa responsabilitatea securitatii aeronautice, este totodata singura institutie abilitata prin lege de a consilia profesional Ministerul Transporturilor. Numai ca, directorul Catalin Gheorghe Radu, cunoscut de toti drept unul dintre „locotenentii” de incredere ai lui Relu Fenechiu, pe care „baronul de Iasi” i-a implantat cu japca la conducerea a diverse structuri, nu si-a indeplinit atributiile de serviciu. De ce ? Este o intrebare la care acesta trebuie sa raspunda, mai ales ca ancheta demarata de catre Corpul de Control de la Transporturi avanseaza rapid iar concluziile sunt cat se poate de clare: vina ii apartine lui Radu. Cel care, in mod normal, pe langa posibilele implicatii penale ale cazului, ar trebui sa raspunda cu functia, daca ministrul Ramona Manescu va avea curaj sa continue operatiunea de „curatire” a ministerului pe care il conduce prin indepartarea directorilor mosteniti de la puscariasul Fenechiu.

„Radu cel Frumos”

Catalin Gheorghe Radu a plecat din tara la o ora dupa producerea accidentului

Insa ceea ce nu se stia pana acum despre directorul Aviatiei Civile, apelat cu tandrete de catre subordonatele recunoscatoare pentru sprijinirea carierei lor profesionale drept „Radu cel Frumos”, nu face decat sa adanceasca si mai mult misterul cu privire la neglijenta criminala afisata de acesta. Ce-i drept, pe langa rezolvarea numerosilor sai parteneri de combinatii, dintre care unii se afla deja dupa gratii, seful aviatiei este pasionat de deplasarile de fite in strainatate. Astfel ca, in timp ce „Radu cel Frumos” colinda in limba dupa Sanziana sa prin cele mai luxoase locuri din lume, bugetul institutiei pe care ar trebui sa o conduca este victima unui jaf generalizat.

Infiltrat pe Otopeni

Sa fie de vina pentru catastrofa provocata doar faptul ca Radu este un simplu directoras ajuns pe pile pe o functie cu atatea responsabilitati si care pur si simplu nu a stiut sa actioneze? Greu de crezut, din moment ce informatiile intrate in posesia noastra arata ca „Radu cel Frumos” era inca de dinainte de a detine functia „civila”  si membru al Biroului 5 din cadrul Diviziunii Contrainformatii Economice din cadrul Serviciului Roman de Informatii! Iar inainte de a fi sef la Directia Aviatiei Civile, ofiterul SRI sub acoperire Catalin Gheorghe Radu bantuia in voie prin Aeroprortul Otopeni in baza legitimatiei de acces seria B nr. R265005!

DEZVALUIRI INCENDIARE

In numerele noastre viitoare vom prezenta  amanunte incredibile privind implicarea  ofiterului sub acoperire Catalin Gheorghe Radu in operatiunea „Tigareta 2” si prezenta sa in Anexa S – 207 a Dosarului 18 secretizat din judecarea celei mai mari operatiuni de contrabanda cu tigari din Romania. Dar si firmele de casa ale „boss-ului aviatiei”, prin care apropiatii lui „Radu cel Frumos” sug milioane de euro din bugetul Ministerului Transporturilor.

author avatar
Catalin Tache
6.408 afisari

9 COMENTARII

  1. Sinteti ridicoli , nici macar nu stiti dspre ce este vorba, dece nu vorbiti de dl Voicu ,director general la directia aeronavala? Nici nu stiti ca Radu Catalin nu a fost in tara ziua acidentului dar a fost plecat in interes de serviciu

  2. daca acest individ este vinovat atunci sa plateasca, daca are onoare sa plece acasa.

  3. De ce dupa ce reusesc sa dea „tun dupa tun” si sunt prinsi nu le confisca nimeni averile ilicite???? Unii agenti economici care nu mai reusesc cu cheltuielile sunt „amendati” pe smecherie pt a se aduna bani la marele „BUGET” iar BARONII se indoapa cu contracte defectuoase….Cat o sa se mai suga oare????…..Dar viata unui om oare la ce pret o socotesc acesti „OAMENI DE AFACERI” ????

  4. Varna, eu cred ca ai citit un alt articol. Nu cred ca era vorba de buget sau de agenti econmici, era vorba de un anume domn „Radu cel frumos” (cred ca e nume de cod), care la o ora dupa producerea accidentului aviatic a plecat cu amanta Sanziana departe. Culmea, dar acest domn este sau era ofiter sri sub acoperire. Era pana sa-l deconspire dl Tache.(leg. seria B.nr. R265005). Asta era stirea……nu amenzile pe care le luati voi agentii comerciali.Smecheria se plateste Varna. Stiai?

  5. Varna tu chiar ca esti bulgar. Sigur ai citit bine articolul? Unde scrie de agentii economici care sunt amendati? Stirea era ca directorul aviatiei civile cu nume de cod „Radu cel Frumos” pe langa faptul ca a plecat la o ora dupa producerea accidentului aviatic din tara, era/este ofiter SRI sub acoperire.Ai si nr. si seria legitimatiei. Poate ca esti agent economic, dar smecheria se plateste Varna

  6. De cand oare ziaristii sunt si procurori si judecatori? Mai avem putin si ajungem, pe mana lor, in Gulagul comunist, condamnati, in Siberia.
    Cred ca, inainte de a spune cine si de ce credem noi ca este vinovat de ceva, trebuie sa ne uitam cu atentie in fisa postului sau, respectiv daca are sau nu are atributii in legatura cu speta.
    Este usor sa arunci anatema asupra unor indivizi, vinovati, vinovati partial sau chiar nevinovati, doar ca „dupa”, adica dupa ce lucrurile se clarifica de catre cei ce au atributii, competente si informatiile complete asupra cauzelor, nu mai este loc nici pentru scuze pentru ca este tarziu, raul a fost deja facut, nevinovatii au platit.
    Nu stiu daca „Radu cel Frumos” este sau nu ofiter acoperit, nici nu este relevant pentru cauza, nu stiu de asemenea daca are atributii in ce priveste „cautarea si salvarea”; parerea mea este ca nu, deci de ce atata incrancenare ca sa-l discreditam, sa-l facem tinta?
    Deranjeaza pe cineva ca este singurul roman ce a detinut vreodata functia de Presedinte ECAC, vrea cineva aceasta functie despre care nu stie cu ce se mananca si, poate nici cum se traduce? Pentru asta nu este necesar sa-l manjim cu noroi pe unul care este peste cei mai multi dintre noi.Inteleg ca este o campanie de discreditare, orchestrata, probabil platita de unii ce sunt interesati, doar ca efectele morale asupra mediului de aviatie, asupra familiei cetateanului Radu, asupra lui insusi, sunt fara posibilitate de spalare.
    Mai multa decenta domnilor si doamnelor; manipularea a atins deja cote de avarie si este trist ca nu mai avem discernamat in acuze fara acoperire.
    Drumurile, fie ele si in locuri exotice, fac parte din fisa postului de Presedinte al ECAC, pe cheltuiala organizatiei, asa ca nu va mai framantati in legatura cu obligatiile pe care unii oameni, spre mandria lor si spre onoarea tarii careia ei ii apartin, le indeplinesc cu eficienta si profesionalism.
    Va propun ca, inainte de a cauta vinovatii, sa inceracti sa identificati, fie si macar aproximativ, cauzele; dupa aceea o sa rezolvati si chestiunea „cine este de vina” (daca va mai intereseaza).

    • E T E C A U Z E; Sistemul legislativ nu are nimic comun cu necesitatea de a exista in mod obiectiv si moral ca intr-un sistem social democratic deoarece legile emise de paralamentari cu preponderenta puscariabili ori impostori sunt modificate frecvent invocandu-se motivele puneri lor in aplicare prin O.U.G.-uri, O.G.-uri sau de cele mai multe ori de catre H.G.-uri care la randu-l lor foarte des sunt “mutilate” prin ordine de ministru si dispozitii ale prefectilor ori directorilor, astfel legile cu denumiri interesante ce dau bine in fata celor ce urmaresc cuprinsul acquis-ul comunitar sunt traduse pe intelesul si in interesul unora care au mafiotizat societatea romaneasca.

  7. Din contractele “in totalitate legale ” de la CFR Calatori :
    Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice.
    Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători.
    Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil”
    Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei. O diferenţă de 34.467 de euro”
    Dorobantu Valentin are voie ?

  8. Bai nene,dacaacest om ,daca se poate numi asa ,se face VINOVAT de tragedia din APUSENI,JUSTITIA sa-l salte imediat,judecat si condamnat la ani grei de puscarie !….sa se termine odata pentru totdeauna cu numirile astea favorite pe posturi de mare raspunderesi sa NU ai nici pregatirea corespunzatoare !…sa mearga acolo in celula langa FENECHIU ,ca tot se zice ca-i locotenentul lui!….auziti ,sug milioane de euro de la ministerul transporturilor!!!…pai de aceea este in faliment CFR Calatori si Marfa!…nu se mai ocupa nimeni de ele ca si de infrastructura CALEA FERATA ,poduri care stau sa cada!….tara lui papura verde !….un pensionar care NU am crezut niciodata in „89 ,ca vom ajunge asa in anul 2014!!!….halal conducatori ce am avut 24 ani!….

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger