AcasăDezvaluiriAnchete„Fratia chestorilor”, rupta pe genunchi de DNA!

„Fratia chestorilor”, rupta pe genunchi de DNA!

De data asta o sa doara rau! Este vorba despre lovitura de gratie pe care structurile anticoruptie se pregatesc sa o dea acelei „parti intunecate” a sistemului, in fapt o increngatura relationala transpartinica, bazata exclusiv pe combinatii si cumetrii. Iar prima ograda unde va exploda noua bomba lansata de catre DNA va fi cea a aparatului central al Ministerului de Interne, unde se va sparge cat de curand „buboiul”.

Chestorul Gheorghe Popa, alaturi de bunul sau prieten, Florentin Robescu

Iar pentru „batranii sforari” care au tot facut jocurile subterane aici se anunta un moment de cotitura, acestia neavand decat doua posibile destinatii in fata, in viitorul lor apropiat: la pensie sau la „beciul domnesc”. Mai ales ca toate gruparile care au clonat pur si simplu Ministerul de Interne in interes propriu se vor prabusi una dupa alta. Iar retinerea „doctorului” Constantin Bolbosanu are efectul unui bulgare de zapada, mai ales ca, dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, procurorii au destula „munitie” noua la dispozitie pentru infundarea celui cunoscut drept unul dintre liderii asa-numitei „grupari a frontieristilor”, care virusasera cam toate structurile MAI. Si care figura inclusiv pe „lista rusinii” a fostului sef BCCO Constanta, Aurelian Pavel, alaturi de ceilalti „chestori ai lu’ peste”. Iar cu „Bolbo” in custodia oamenilor Laurei Codruta Kovesi, chiar ca are de ce sa tremure aproape jumatate de minister, plus vechii partenerii de combinatii ai acestuia de la DIICOT si „Doi s’un sfert”. Pana atunci insa, se incalzesc pentru confruntarea cu magistratii nu mai putin de noua ofiteri din „gruparea Popa”, in frunte cu insusi actualul rector al Academiei de Politie, care sunt gata incolonati pentru marsul fortat catre Sectia a II-a Penala a Curtii de Apel Bucuresti.

Afacerea „Poligonul”

Constantin Bolbosanu figureaza si pe lista „chestorilor lu’ peste”

Dupa cum „National” dezvaluia in exclusivitate, iata ca procurorii strang tot mai mult latul anchetelor in jurul rectorului Academiei de Politie „Alexandru Ioan Cuza” si a omenilor sai  de incredere. Interesant este ca, devenit celebru sub eticheta de „ chestorul Logan”, dupa ce, pe cand era seful Politiei Romane, a vrut sa cumpere autoturisme „Dacia” cu 70.000 de euro bucata, Gheorghe Popa face obiectul mai multor anchete, printre care cele mai avansate sunt cele privind deturnarea unor fonduri europene si cea a blocarii finalizarii constructiei unui poligon de tragere cu pistolul in incinta Academiei de Politie. De altfel, in cea de-a doua speta, dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, nu mai putin de noua „bucati” de ofiteri din „lotul Popa” vor lua in cel mai scurt timp calea Sectiei a II-a Penala a Curtii de Apel Bucuresti, unde trebuie sa dea cu subsemnatul despre incercarea de „deturnare” a atribuirii unui contract castigat prin licitatie.

Oamenii lui Popa dau cu subsemnatul despre stoparea lucrarilor la poligonul din cadrul Academiei de Politie

Este vorba despre ofiterii Gheorghe Popa, Ion Busuioc, Constantin Rotaru, Marian Bacan, Mirela Sarandi, Adrian Bancila, Dan Tulinescu si Nelu Spataru. Si sperantele inca influentilor sustinatori ai „chestorului Logan” ca „nu se va ajunge pe fond” se vor spulbera cu siguranta, fiind greu de crezut ca, in plina ofensiva a DNA, cineva va mai indrazni sa apese pe niscaiva butoane subterane din justitie, atatea cate mai sunt.

Stranuta „Bolbo”, raceste DIICOT-ul!

Increngatura dintre oamenii sus-pusi in structurile MAI este atat de deasa incat multi „intangibili” se regasesc in mai multe spete. Ca, de exemplu, Florentin Robescu, care deschide „lista rusinii”, pe care se afla si Constantin Bolbosanu. Este vorba despre „maharii” de la Bucuresti pe care fostul sef al BCCO Constanta vroia sa-i „omeneasca”, dupa cum a recunoscut chiar Aurelian Pavel, cu niscaiva peste, whisky, vin si tigari. Dar si in dosarul privind plata facuta de catre Academia de Politie, din fonduri europene, pentru activitatea didactica care a atras atentia procurorilor DNA. Oricum, sa notam si ca acuzele aduse in rechizitoriul impotriva lui Constantin Bolbosanu, desi extrem de grave, par a fi „pistol cu apa” fata de recentele informatii intrate in posesia procurorilor, pe cel supranumit „nasul turcilor” asteptandu-l, se pare, noi alte dosare. Si culmea este ca, dupa cum o stiu foarte bine initiatii sistemului, daca „stranuta” Bolbosanu, cel care a impanzit structurile MAI cu oameni de incredere proveniti de la Politia de Frontiera, au de ce sa raceasca nu doar alti chestori, dar si unii procurori DIICOT sau membri ai vechii garzi de la DIPI.

S-a terminat smecheria!

Oricum, de aceasta data se pare ca se va merge cu curatenia pana la capat si „fratiile” care au „capusat” Ministerul de Interne vor fi starpite. Mai ales ca exista si un „plan B”, prin care, printr-o metoda eleganta, reprezentata de o simpla ordonanta de urgenta a noului guvern tehnocrat, se va curata sistemul de multi dintre cei care, de exemplu, nu au nicio jena in a se lauda in gura mare cat au dat pentru gradul de chestor!

author avatar
Catalin Tache
9.877 afisari

3 COMENTARII

  1. Pentru construirea unui stat modern caruia sa-i putem gestiona puterea publica intr-un mod cat mai eficient in interes general societatea politica romaneasca trebuie reformata din temelii:
    Trebuie modificata, de catre oameni de stiinta si parlamentari legimitimi, Costitutiia in conformitate cu cerintele dezvoltarii si consolidarii democratiei pentru a corespunde unui model european in sensul gestionarii eficiente a puterii statale de catre “elite adevarate” si redusa (anulata) imunitatea parlamentarilor sau a altor forme de “protectie penala” pentru demnitari, etc;
    – Imbunatatirea imaginii societatii politice din Romania prin infiintarea BIROULUI NATIONAL AL ELECTORILOR (organizatie apolitica – denumit si SFATUL INTELEPTILOR – compus din cite un reprezentant al fiecarui judet (unitatea administrativ-teritoriala), ales dintre cele mai capabile personalitati locale, apolitice cu o inalta tinuta stiintifica si morala “care sa preia rolul prezentelor organizatii conspirative gen loje masonice” si sa fie imputernicit pentru a decide prin hotariri colective intreruperea mandatului in timpul exercitarii acestuia de catre politicienii sau independentii alesi in functii locale sau parlamentare la nivel national ori European, care si-au incalcat statutul sau angajamentul asumat initial pentru functia respectiva;
    – Pentru determinarea nr. de parlamentari, care in mod ciudat ii dublu fata de nr. aprobat prin Referendumul din 2009 si dimensionarea corecta a serviciilor necesare celor doua camere ale Prlamnentului trebuie sa se aiba in vedere atat criteriile de eficienta operationala cat si de cheltuirea economicoasa a fondurilor publice precum si algoritmii sau normele standard utilizate de parlamentele tarilor europene, care au si PIB-ul pe cap de locuitor asemanator cu cel din Romania.
    In Romania, in ciuda cerintelor obiective impuse de progresul national si bine cunoscute din mosi stramosi, sunt infiintate si supradimensionate multe organizatii (unele parazitare) sau institutii administrative ale statului pe care P.I.B. nu le mai poate sustine cu resurse, fiind necesare impruputuri externe, de la FMI, B.E.I. etc pentru a realiza consumuri inutile si FURTURI NATIONALE ceea ce duce la indatorarea nejustificata a generatiilor viitoare. Imprumuturile externe sunt recomandate a fi folosite doar pentru investitii productive, altfel ele duc la saracire nationala……
    – Despre calitatea alesului, in ultimii 26 de ani, se poate spune ca aceasta va creste cand, pentru candidatura sa se va impune respectarea unui minim de criterii de valoare referitoare la competente si integritate morala. Se va impune obligatoriu legitimitatea alesului adica acesta sa aiba 50% plus unu din voturile electorilor aflati pe listele votantilor si sa dea dovada de responsabilitate dandu-si demisia atunci cand greseste sau isi incalca statutul, altfel vom avea, primari, consilieri si un Parlament dominat de submediocritati si impostori cu consecintele de rigoare.Numarul mandatelor unui candidat (a oricarui ales intr-o functie publica)trebuie limitate la cel mult doua.
    – Intr-o democratie reala, UN POLITICIAN DE ELITA (model) necesar unei societati moderne bazate pe cunoastere, trebuie sa fie un intelept, sa priveasca particularul prin prisma generalului si intr-un acelasi elan de gindire sa cuprinda deopotriva abstractul si concretul. Trebuie sa vada prezentul in lumina trecutului, pentru scopuri situate in viitor. Nici o parte a naturii umane sau a institutiilor omenesti nu trebuie sa-i scape cu totul din vedere. El trebuie sa fie dezinteresat si in acelasi timp sa vizeze un scop; sa fie distant si incoruptibil dar cu picioarele pe pamint ca un om de stiinta.(Indivizi cu discernamintul afectat, incompetentii si cei cu instincte de rechin nu au ce cauta in politica sau viata publica).
    Un popor nu se poate dezvolta fara a avea propriile modele de ELITE -veritabile, oameni valorosi a caror exemplu sa le fie urmat sau care sa constituie seva de unde sa se hraneasca spiritual. Lipsa unor asemenea valori sau principii inseamna dezradacinare si apoi pieirea neamului respectiv. Din acest punct de vedere politica romaneasca postcomunista are o manifestare nefasta;
    – Societatea Civila Organizata, ca factor esential de influentare a puterii, baza de formare si rampa de lansare a membrilor elitei politice (notiuni care inca nu au reprezentare reala pentru societatea romaneasca), trebuie sa aiba taria si capacitatea necesara pentru a reactiona in diverse moduri sa împiedice desfriul clasei politice petrecut in cei 26 ani de postcomunism;
    – Tinind cont de infantilismul clasei politice postdecembriste, de situatia geo-politica a tarii, de stadiul decazut economico-social in care se afla Romania si de obiectivele tinta ce trebuie atinse in perspectiva, este strict necesar sa se adopte o serie de NORME ALE SOCIETATII CIVILE –CONTRIBUABILILOR – fie si in Piata Universitatii, deoarece asa zisa elita politica(formata din reziduuri umane) n-are cum sa adopte vreodata reglementari prin care sa-si afecteze pozitia superioara (asupritoare) dobindita abuziv, miseleste sau sa-si stinjeneasca propriile interese – privilegii mai ales atunci cind lupta se da la disperare pe viata si pe moarte intre partide ca si in cazul gruparilor infractionale, pentru a imparti daca se poate si ultima picatura din vlaga poporului roman;
    – Parlamentul nu trebuie sa se implice in emiterea de reglementari referitoare la acte comerciale cum a fost cazul privatizarilor PETROM, DAEWO CRAIOVA, etc. (si nici sa aiba libertatea de a-si vota in mod discretionar propriile drepturi deoarece acestea sunt ABUZURI sau acte imorale), in sensul ca schema de instrainare a obiectivelor economice si de comitere a abuzurilor in acest mod, este folosita pentru a nu fi tras cineva anume la raspundere, de ilegalitatile, atrocitatile si anomaliile comise, intr-un eventual proces judiciar care nu se poate intenta tocmai din aceaste motive;
    – Intrucat in cei 26 ani de “democratie originala” s-a dovedit ca oamenii politici din Parlament nu au avut nevoie de imunitate decat pentru a se apara de cauzele penale de mare infractionalitate se impune cu necesitate ca acestia, in situatii dovedite cu certitudine(flagrante), sa fie anchetati in regim de urgenta printr-o procedura cat mai simpla si cu aplicarea unui supliment de pedeapsa, fata de infractorii de drept comun, pe masura functiei publice detinute. Functionarilor, demnitarilor, parlamentarilor, etc necinstiti (corupti) trebuie sa li se confiste AVERILE PANA LA AL DOILEA NEAM si sa li se anuleze drepturile provenite sau atribuite (pensii, facilitati,) in virtutea calitatii detinute;
    – Demnitarii, parlamaentarii si functionarii publici bolnavi de boli ce nu le-ar permite sa suporte conditiile penitenciarului trebuie sa fie scosi din functiile cu risc de coruptie (sau praduiala financiara) ca sa nu le poata invoca dupa ce sunt prinsi la furat;
    – Comisiile parlamentare trebuie sa-si exercite in mod cat mai autoritar atributiile de control asupra executivului in vederea actualizarii reglementarilor si reformarii institutiilor si structurilor centrale ale statului potrivit conceptelor moderne de eficienta administrativ si sociala;
    – Pentru ca puterea politica sa fie gestionata corect in interes PUBLIC GENERAL, numarul purtatorilor de grade ascunsi sau existenti la vedere in presa si politica trebuie sa fie cat mai redus la ZERO, iar institutiile politice ale statului, sa fie determinate sa functioneze in conformitate cu cerintele obiective ale societatii. In vederea realizarii unui asemenea deziderat, permanent cei care le conduc trebuie corectati pe baza strategiilor si politicilor publice elaborate de catre Societatea Civila Organizata, academii, institute de cercetari, etc;
    – Persoanele care au detinut functii publice in perioada postdecembrista si s-au aflat in mod abuziv in situatii de incompatibilitate sau conflicte de interes (parlamentari, guvernanti, alesi locali, lideri ai societatiii civile, sindicatelor, din mass-media si cadre din structura puterii domeniilor rezervate) ei sau rudele lor pina la gradul patru au avut direct sau prin firme afaceri cu statul ori au folosit fradulos banii publici, nu trebuie sa mai aiba voie a detine responsabilitati de interes public, pentru a li se oferi posibilitatea sa se ocupe de dezvoltarea capitalului acumulat (mai mult pe cai oneroase) a celui productiv in general.
    – Politicienii care divorteaza de sotii pentru a le lasa toata averea; imobile, terenuri, paduri, afaceri si bunuri mobile de mare valoare, ca sa nu fie confiscata deoarece a fost dobandita in mod ilicit sa fie exclusi, prin lege sau norme civice, din viata politica si cea publica, ramnandu-le o singura posibilitate de a mai activa doar cea din sectorul privat (exclusiv in invatamant si sanatate);
    – Politicieni care isi dau copii de mici la studii in strainatate (evitand scoala romaneasca aflata in proces de prabusire) sau merg pt asistenta medicala afara din tara sa fie exclusi din viata publica si din clasa politica plina de impostura si demagogie;
    Astfel, se va diminua fenomenul generat de grupurile de interese nelegitime, se va imbunatati mediul de afaceri, iar dezbaterile politice de interes public vor capata in timp un caracter mai normal lipsit de demagogie si ipocrizie si vor aborda ca subiecte principale de discutii solutii privind interesul cetatenesc si mai putine insulte, calomnii si imoralitati adresate reciproc intre cei din politica si respectiv intre cei din afaceri;
    – Pentru intarirea moralitatii functiei publice este necesar retragerea avizului politic si sprijinul civic din partea Societatii Civile prin scoaterea din viata publica a celor care aflindu-se in cadru structurilor de putere publica si a domeniilor rezervate sau pe pozitii de lideri ai societatii civile, au beneficiat de castiguri financiare, participind la jocuri piramidale tip Caritas si fonduri de investitii prin care în mod constient au fost pauperizati milioane de cetateni. Ori au luat de la banci cu capital de stat imprumuturi lesnicioase acordate abuziv pe care nu le-au rambursat, mai ales de la cele falimentate sau se regasesc in situatii de conflict de interese.
    Acelasi “tratament” trebuie aplicat si celor care sub diverse forme, de mascare a necinstii, au incasat în mod abuziv (ilegal) îndemnizatii sau sume de bani cu ocazia operatiunilor de privatizare, (în aceste cazuri trebuie reluate anchetele si expuse public listele cu cei vizati prin grija institutiilor abilitate) sau din C. A. si A.G.A. ale unitatilor cu capital majoritar de stat fara sa-si aduca vreun aport sau sa depuna vreun efort;
    – Reconsiderarea importantei demnitatii publice, in sensul ca, functiile ce implica manifestarea interesului cetatenesc sa fie ocupate numai de persoane care dovedesc, maturitate si responsabilitate în gindire si au in acelasi timp calificarea, experienta si inclinatia necesara intr-unul din domeniile managementului stiintei sau a destinelor umane si cunosc intrutotul realitatile celor pe care ii reprezinta. Pentru a se indeplini acest deziderat reprezentantii Societatii Civile, cu ajutorul specialistilor in domeniu, trebuie ca, in conditii de maxima obiectivitate, sa se implice cu angajament si responsabilitate in evaluarea abilitatilor privitoare la rezolvarea problemelor cetatenesti a celor care doresc sa fie investiti intr-o functie de demnitate publica prin identificarea de criterii minime pe care acestia trebuie sa le indeplineasca.
    In acest mod vor fi depistati pentru a fi indepartati asa zisii politicieni, demnitari sau functionarii publici figuranti, oportunisti si diletanti care nu au nimic comun cu soluţionarea problemelor ce-i framinta pe semenii lor sau societatea in general. Totodata va disparea si “mafiotismul politic” practicat in Romania timp de 26 ani prin care unii politicieni, fara calificare si experienta profesionala valoroasa ori care sunt nascuti sau au domiciliul intr-o anumita zona administrativa sau geografica a tarii (de regula din capitala) pe baza unor trucuri politice ori formalitati ii reprezinta, doar figurativ, in Parlament pe cetatenii altor zone geografice care ii voteaza in necunostinta de cauza doar pentru ca sunt mituiti. Cu asemenea tupeisti si excroci trebuie făcute liste publice de persoane indezirabile pentru politica României şi cu cele declarate “non grata” pentru viaţa publică din România;
    – Pentru contracararea fenomenelor de coruptie si formare a clanurilor infractionale sau a grupurilor de interese nelegitime in structurile administratiei publice locale si centrale se impun campanii electorale pentru alegeri parlamentare finantate modest numai din bani publici (poate si cu un ajutor din fonduri europene), interzicindu-se cu desavirsire sponsorizarile si donatiile catre partidele politice in aceaste perioade, deoarece practica a dovedit ca si dupa instituirea procedurii votului uninominal, nu s-a reusit conform asteptarilor responsabilizarea politica a alesilor;
    – Pentru asigurarea unei transparente corespunzatoare a institutiilor publice si exercitarea unei monitorizari eficiente asupra actului de guvernare, comisii mixte formate din specialisti ai societatii civile si parlamentari din cele doua camere trebuie periodic sa analizeze, rezultatele structurilor de control intern ale guvernului. La modul cert se impune a se da publicitatii cum au fost valorificate rezultatele si care este gradul de obiectivitate a misiunilor respective. In acest mod se poate intensifica si responsabiliza managementul public. Aplicarea acestei norme civice va asigura o parte a feed-back-ului dintre Societatea Civila, Legislativ si Executiv necesar functonarii unei societati moderne bazata pe cunoastere si progres si care doreste consolidarea continuua a democratiei;
    – Crearea in mod obligatoriu, in cadrul ministerelor si unitatilor administrative cu grad superior de organizare, a asa-numitelor Servicii (O) si (M) adica “Organizare si Metode” compuse din oameni independenti si integri cu studii si experienta profesionala superioara, precum si din cei care apartin elitei stiintei romanesti inclusiv din mediu academic, care sa cerceteze permanent caile, mijloacele si metodele de imbunatatire ale activitatii autoritatilor atit din punct de vedere al functionarii, cat si al reformarii lor. Asemenea, laboratoare ale muncii de inovare si creatie – sunt folosite atit de autoritatile publice din administratia SUA cit si in tarile europene dezvoltate si au ca atributii principale optimizarea oricarei probleme ale structurilor din administratia centrala sau locala.
    Astfel, deciziile executivului, pot avea la baza un sistem realist si rational de elaborare, vor fi întotdeauna calificate, fundamentate stiintific si adoptate în mod obiectiv. In acelasi timp vor putea fi dinamizate si valorificate pentru progresul general cat mai multe energii pozitive si valoroase ale neamului romanesc.

  2. ARTICOLUL 16
    Egalitatea în drepturi
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.
    (3) Funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii, de persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară. Statul român garantează egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi pentru ocuparea acestor funcţii şi demnităţi.
    (4) În condiţiile aderării României la Uniunea Europeană, cetăţenii Uniunii care îndeplinesc cerinţele legii organice au dreptul de a alege şi de a fi aleşi în autorităţile administraţiei publice locale…..Daca nu ai pile la IPJ Dolj,este aproape IMPOSIBIL sa promovezi testul PSIHOLOGIC pentru Scoala de Agenti de Politie „Vasile Lascar”Câmpina.
    Din judetul Dolj sunt trimisi la Scoala de Agenti de Politie numai PILOSII,candidatii fara PILE… mai incearca.Jos MAFIA din SISTEM.

  3. Mai este o luna pana cand mersul trenurilor de calatori se va schimba din nou.
    Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
    Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
    Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
    Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
    Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
    De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
    Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
    Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
    Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta.
    Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
    Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
    Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
    De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
    Dl. Ghiocel Iulian Matache ,Ministrul Transporturilor, nu vede nu aude dar stie…

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger